Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Capture NX Cashback
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 12:01

Capture NX Cashback

Er der nogen der benyttet sig af ovenn¾vnte?

For sΠer prisen da blevet rimelig.

--
G¿r som jeg siger Ð ikke som jeg g¿r.

Fra : Jakob

Dato : 31-08-06 12:10

In article <44f6c14c$0$3494$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Ole Jensen
says...
> For s? er prisen da blevet rimelig.

Hvad bliver prisen så, har ikke lige set linket ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 12:13

On 2006-08-31 13:09:49 +0200, Jakob <nomail@invalid_still.invalid> said:

> In article <44f6c14c$0$3494$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Ole Jensen says...
>
> Hvad bliver prisen sŒ, har ikke lige set linket ?

1.200 + moms = 1.500

Nikon giver en check pΠ600,- tilbage, sΠprisen bliver 900,-.

--
G¿r som jeg siger Ð ikke som jeg g¿r.

Fra : Lars Hjortø

Dato : 31-08-06 15:52

Hej Ole

<Ole Jensen> skrev i en meddelelse

> 1.200 + moms = 1.500
>
> Nikon giver en check pΠ600,- tilbage, sΠprisen bliver 900,-.

Hvor kan man fΠden til 1500,- jeg har kun set den til 1800,-

--
Venlig hilsen Lars Hjort¿
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 17:45

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospam.post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ole
>
> <Ole Jensen> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man fO den til 1500,- jeg har kun set den til 1800,-
>
> --
http://www.fotokoch.org/ har den til 139, eller ca. Dkr 1000-
Fås både i engelsk og tysk version.

Men cash back er kun, hvis man her en registreret Capture 4.

Jeg har lige downloaded en trial udg.
Først virker den meget plastic agtig, men det er værd at undersøge den
nærmere.
Jeg tror faktisk den kan det meste - særdeles godt.
Den er hurtig i forhold til Capture 4, og den rydder fint op i mem.
Så den er oplagt for Capture 4 brugere, og måske for os andre.
Gert

Fra : Lars Hjortø

Dato : 31-08-06 18:31

Hej Gert

> http://www.fotokoch.org/ har den til 139, eller ca. Dkr 1000-
> Fås både i engelsk og tysk version.
>
> Men cash back er kun, hvis man her en registreret Capture 4.

Ups ja... Det kan jeg godt se når man læser det rigtigt... Havde først
forstået at det var for alle der købte Capture NX. Men under alle
omstændigheder vil jeg hente en trial og se hvad det er "for noget"...

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-06 07:41

On 2006-08-31 18:44:40 +0200, "Gert Nielsen" <gn_nospam.pc.dk> said:

> http://www.fotokoch.org/ har den til 139, eller ca. Dkr 1000-
> FŒs bŒde i engelsk og tysk version.

Gad vide om ikke man kan fΠden billigt pΠPhotokina om nogle uger?

Er der nogen der har eraringer i den retning?

--
G¿r som jeg siger Ð ikke som jeg g¿r.