overføre variabel fra en funktion i en htm~
Fra : Samir Munir

Dato : 20-06-01 21:24

Hej med jer,

Fra en form aktiveres et jave-script. Vedhæftet er noget af koden.

switch (kategori)
{
case "a" : self.location="score_kostvaner.htm#a"; return false;
break;
case "b" : self.location="score_kostvaner.htm#b"; return false;
break;
case "c" : self.location="score_kostvaner.htm#c"; return false;
break;
case "d" : self.location="score_kostvaner.htm#d"; return false;
}

som det ses loades der en side ved navn score_kostvaner og derefter
hoppes der til en af tagene a, b, c, eller d.

Det jeg ønsker er, at ikke blot med at score_kostvaner loades, så
ønsker jeg også at overføre en variabel til det nye dokument.

hvordan gøres dette? kan man sætte nogle parametre efter
"score_kostvaner.htm"?

og hvordan får jeg fat i variablen i det nye dokument.?

Hvordan kan man fx. lave en tabel hvor noget af teksten i tabellen
skal være værdien af en varibel fra en script deffineres funktion?

mvh
samir
mvh
Samir Munir
samir.munir[remove_this]@doctor.com

P.S.: Svar gerne også til min email

Fra : The MaXx

Dato : 20-06-01 22:53

<noget java-script>

Java-Script har intet med Java at gøre og hører til i

dk.edb.internet.webdesign.clientside