MS Windows
briani 27239
Er dette ulovligt ??
Fra : Yildizhan

Dato : 30-08-06 22:28

Jeg har hentet Vista RC1 pakken. Men da der ikke fulgte et serienummer med
og jeg har smidt mit gamle serienummer væk fra den forrige udgave ville jeg
høre om det ulovligt at bruge et nummer jeg finder på nettet ??

Serienummer kan man jo bare finde på nettet.

Det er jo bare en Beta udgave stadig.

Fra : Lyrik

Dato : 30-08-06 23:56

"Yildizhan" <yildizhaa@ishoejbys.dk> wrote in message
> [...]
> jeg høre om det ulovligt at bruge et nummer jeg finder på nettet ??
>
> Serienummer kan man jo bare finde på nettet.

+++++++++++++++
Det er en gratisversion-tumpe!
Du skal slet ikke skrive noget hvor der står serienummer!
Du trykker bare næste og så videre, så installerer den sig.
Under installationen fortæller den dig at det er en prøveversion.
Jeg sidder og skriver dette indlæg fra Windows Mail på Vista.

Hilsen
Jens

Fra : Yildizhan

Dato : 31-08-06 08:30

Styr dit sprog !!!

Så vidt jeg ved så fungere den kun i 14 dage når der ikke tastes
serienummer.

Hvad tror du ellers de hvide felter er for !!!!

Fra : Lyrik

Dato : 31-08-06 12:35

> Styr dit sprog !!!
>

> Så vidt jeg ved så fungere den kun i 14 dage når der ikke tastes
> serienummer.
>
> Hvad tror du ellers de hvide felter er for !!!!
++++++++++++++
Prøv nu bare at gøre det alligevel uden at skrive noget))
Undskyld sproget... Men det var venskabeligt ment, hvad du jo også godt
véd, idet jeg har hjulpet dig før...

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 31-08-06 12:38

> [...]
> serienummer.
>
> Hvad tror du ellers de hvide felter er for !!!!
Jeg lavede en ny installation fordi den første gik ned. Den næste tilføjede
jeg et serienummer hvorefter den ikke kunne bruge det,- men ville aktiveres
inden 3!!-dage...))
Så det med nummeret er inegn god idé.

Hilsen
Jens

Fra : Per Riber

Dato : 03-09-06 18:42

Yildizhan skrev:

> Så vidt jeg ved så fungere den kun i 14 dage når der ikke tastes
> serienummer.

Hvis du indtaster en beta-key, virker den indtil d. 31/5-07.

Uden key er det ganske rigtigt en 14-dages evalueringskopi.

mvh Per