Heterosexisme er blandt dødssynderne bland~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-06 21:25

Heterosexisme er blandt dødssynderne blandt de autonome.

De har så lidt selvtillid, at de må opfinde et fjendebillede,
mandschauvinister, så de har nogen at se ned på.

"Svagt er smukt" er slogan for den tillærthjælpeløshed forgudende
velfærdsstat, og kampen om heteropartner har altid været vigtigste
akivitet næst efter overlevelse i dyreverdenen.

Derfor er det det totale nederlag at melde sig ud af ræset og søge
eget køns partnere - det svarer til at fodboldhold i første division
går over til at spille ludo, af angst for at rykke ned i anden
division ellers.

" Bøsser er helt OK - så bliver der flere piger til os andre. Simon
Spies(sexglad, rejsebureau-konge)

" Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent
homosexuals are all, in a reproductive sense, aberrant. Society has
bred them, but they have failed to return the compliment. Desmond
Morris

" Bøsser: Naturens forsøg på at slippe af med de bløde drenge ved
at sterilisere dem. Scott Fitzgerald

X2 Homoseksuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærlig. Jeg udsender
ikke de rigtige dufte. Kenneth Branagh

X2 Hvis du virkelig ønsker at såre dine forældre, og du ikke har
mod til at blive homoseksuel, er det mindste du kan gøre, at blive
kunstner. Kurt Vonnegut

X2 Man kan ikke bevise at man ikke er bøsse. Hvad kan man gøre,
undlade at sutte en fyr. Nonn MacDonald

x2"Mennesker som har en lav selvopfattelse, har tilbøjelighed til at
klynge sig til deres eget køn, fordi det er mindre skræmmende Clara
Thompson"

X22 De stakkels homoseksuelle ... de har erklæret krig mod naturen,
og nu kræver naturen en frygtelig straf [aids]. Patrich
Buchanan

X22 Gud forbyde, at en heteroseksuel mand skal anerkende, at der kan
være nydelse forbundet med hans anus. Phil Hartman

X22 Hvis alle mennnesker med det mindste spor af homoseksuelle træk,
sammen med dem som først og fremmest er homoseksuelle, blev elimineret
fra befolkningen i dag, er der ingen i dag, er der ingen grund til at
tro, at fordelingen af homoseksuelle i den næste generation ville
blive væsentligt reduceret. Det homoseksuelle har været en signifkant
del af menneskelig seksuel aktivitet lige siden tidernes morgen, først
og fremmest fordi det er et udtryk for evner, der er basale i det
menneskelige dyr. Fra "Dr. Kinsey og the Institute for Sex Research"
af Wardell B. Pomeroy

X22 Hvis du er seksuelt grænsesøgende, så tror jeg ikke, at
heteroseksualitet vil udelukke dig fra at prøve alt det, der er
derude. Hugh Hefner (Playboys stifter og chef i 50 år)

X22 Kærligheden, som ikke tør sige sit navn, er blevet neurosen, som
ikke ved, hvornår den skal holde kæft. Time Magazine (om
homosexualitet som Oscar Wilde i sin retssag kaldte "The love that
cannot speak its name")

X22 Kærligheden, som tidligere ikke turde sige sit navn, er nu
blevet hæs af at skrige. Robert Brustein

X22 Postumus, vil du virkelig tage dig en kone?.....Er det ikke
bedre at sove med en smuk dreng? Drenge skændes ikke med dig hele
natten, eller plager dig om små gaver, mens du er på arbejde, eller
beklager sig over, at du ikke lever op til deres forventninger, eller
forlanger mere smægtende passion. Juvenal

x22 Problemet i dette land (USA) ,at folk tror, at homoseksuelle
knepper og heteroseksuelle forelsker sig, hvilket er en lodret løgen.
Boy George

X22 The world dictates that heteros make love, while gays have sex.
Boy George

x2Bø Der er tre køn i denne verden: mænd, kvinder og præster. Sydney
Smith

x2bø Der findes tre forskellige slags pianister: jødiske pianister,
homoseksuelle pianister og dårlige pianister. Vladimir Horowitz

X2fangenskabsting Biseksualitet er ikke så meget en tilbagetrækning
som et frygtsomt kompromis. Jill Johnston

xa Det, som er smukkest hos virile mænd, er noget feminint; det,
som er smukkest hos feminine mænd, er noget maskulint. Susan
Sontag

Xa Jeg vidste, at jeg var ved at blive gammel, da jeg blev træt af
at se min nabo på den anden af gården fist-fucke sin fyr. Paul Rudnik

Xa Vi er alle homoseksuelle - heldigvis! Det er en del af livet,
og hvis man ikke udnytter det, går man glip af en masse. Gerard
Depardieu

Xafveksling Jeg tror, at alle er nysgerrige... Faktum er, at indtil
videre har jeg ikke været tiltrukket af at have et homoseksuelt
forhold, så det ser ikke ud til jeg er bøsse. Men hvem ved? Jeg mener,
livet er fuldt af overraskelser. Kenneth Branagh

Xan På en eller anden måde gør det at være i besiddelse af denne
feminine persona det meget lettere for heteroseksuelle mænd at have
sex med én, hvis man er en mand. Boy George

xanimus Der findes mænd, som er lige så meget kvinder som deres
mødre, og kvinder, der er lige så meget mænd som deres fædre, for
sjælen har intet køn. Kristina af Sverige

xanimus The finest people marry the two sexes in their own
person. Emerson

Xhsignal Jeg er ikke homoskesuel eller sådan noget, men du er
fantastisk! Du skulle få brystimplanter, John, så ville jeg være
sammen med dig. Vi ville endelig være sammen. Howard Stern til
John Stamos

xk "The love that dares not speak its name" Oscar Wilde

Xk Da jeg fortalte min mor der, sagde hun: "jeg er ligeglad med at
du er bøsse, skat, men jeg vil ikke have, at det skal ødelægge din
karriere" Og jeg sagde "Men mor, forstår du ikke, det er min karriere".
Armistead Maupin

xk Her i Hollywood er der lutter magre, skallede skabsbøsser, der
har store problemer med fede, rapkæftede kvinder. Roseanne
Arnold

Xk Jeg er homoseksuel - alle mine elskere har været mænd. Nogle af
dem tror, at de er heteroseksuelle, men det er mit problem.
Kenneth Anger

Xk Jeg har æren af at være den eneste kvinde, jeg kender, som har
scoret en homoseksuel fyr på et bøssested. Jeg er så stolt af det!
Emma Thompson

Xk Jeg skrottede bogen, fordi jeg ikke var på bølgelængde med
hovedpersonen. Hun var lesbisk med tvivl om sin maskulinitet. Peter
de Vries

Xk Jesus blev aldrig gift, løb rundt med 12 fyre, og blev forrådt
med et kys fra en anden fyr. Pastor Troy Perry

Xk Når en heteroseksuel fyr møder en bøsse, tænker han straks, at
bøssen vil sutte hans pik. Jeg siger: smigr ikke dig selv, søde. Scott
Valentine

xk"Tschaikovsky overvejde at begå selvmord af frygt for at blive
afsløret som homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE
homosexuel, kan du lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev
Diaghilev)

xkk Hvis Michelangelo havde været heteroseksual, ville det
sixtinske kapel være blevet malet brækket hvid - med rulle.
Rita Mae Brown

Xkk Jeg bliver ophidset af to mænd, som kysser hinanden.
Madonna

xkk På et tidspunkt var det britiske efterretningsvæsen næsten
udelukkende bemandet med alkoholiserede homoseksuelle, de arbejdede
for KGB. Clive James

xkk"Homosexuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærligt. Jeg udsender
ikke de rette dufte"(Kenneth Branagh)

xkkk Vil man være populær hos mænd, der har meldt sig ud af
heterosexræset, er det smart at posere som bøsse -måske få af de
berømtheder, der gør dette, har dyrket analsex(Oscar Wilde incl).

xkkk Lisa Simpson- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"

Xkkk Men mange lesbiske har virkelig ladet sig spænde for
homo-er-bedst vognen og siger fx "Mennesker som har en lav
selvopfattelse, har tilbøjelighed til at klynge sig til deres eget
køn, fordi det er mindre skræmmende (Clara Thompson)"

xkkk"Homosexualitet er en sygdom på samme måde som voldtægt af småbørn
og ønsket om at blive præsident for General Motors"(Eldridge Cleaver"

Xkontrol De fleste af mine mandlige venner er bøsser, og det
virker fuldstændigt naturligt på mig. Jeg mener, hvem kan ikke lide
pik? Valerie Perrine

Xkult [Tøjdesigner] Miles White ... sagde til mig "Åh, der er de mest
vidunderlige trækkerdrenge i denne by. De er alle heteroseksuelle, de
er fantastiske, de vil gøre alt, og de koster $50". Jeg sagde: "Gore
[Vidal] siger de koster $25." Han svarede "Det er, fordi han køber dem
før kl. 6." Arthur Laurents

Fra : Kuruderu

Dato : 31-08-06 19:57

Jeg forundres gang på gang over dine åbenlyst usammenhængende og
indholdsløse posts.

Er du overhovedet i stand til at skrive et sammenhængende afsnit? eller
består dit liv af enkeltstående sætninger uden dybere mening eller substans?

Hvorfor bliver du ved med at poste her? ved du ikke at de eneste der ser
dine posts er os der bare vil have dem for at vold grine af dem? alle andre
har for længst smidt dig i deres filter?

"mvh"

LKH

Fra : ThomasB

Dato : 31-08-06 20:02

"Kuruderu" <kuruderu@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er du overhovedet i stand til at skrive et sammenhængende afsnit? eller
> består dit liv af enkeltstående sætninger uden dybere mening eller

Er du i stand til at overholde netiketten ved f.eks at klippe og citere
korrekt?

Fra : Kuruderu

Dato : 03-09-06 23:47

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message
> "Kuruderu" <kuruderu@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er du i stand til at overholde netiketten ved f.eks at klippe og citere
> korrekt?

Næ det er jeg sikkert ikke. Men har jeg påstået det? Desuden er det min
opfattelse at "netiketten" er en frivillig vedtagelse. Så det er vel op til
mig om jeg vil følge den eller ej ;)

Kuruderu

Fra : ThomasB

Dato : 04-09-06 12:37

> Næ det er jeg sikkert ikke. Men har jeg påstået det?

Har BW påstået at han kan skrive et sammenhængende afsnit?

> Desuden er det min opfattelse at "netiketten" er en frivillig vedtagelse.

Ja, præcis ligesom når man taler venligt til andre mennesker.

> Så det er vel op til mig om jeg vil følge den eller ej ;)

Jep, og så er det op til os andre, om vi vil lade være med at kalde dig
mega-idiot

Fra : GB

Dato : 31-08-06 20:23

"Kuruderu" <kuruderu@gmail.com> wrote in

> Jeg forundres gang på gang over dine åbenlyst usammenhængende og
> indholdsløse posts.

Tag Bo som en oplevelse, og så iøvrigt behøver du nok ikke at citere hele
hans indlæg bare for at svare med én sætning.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-06 03:14

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Kuruderu" <kuruderu@gmail.com> wrote in

> Tag Bo som en oplevelse, og så iøvrigt behøver du nok ikke at citere
> hele
> hans indlæg bare for at svare med én sætning.

Hvilkes indlæg bør IKKE tages som en oplevelse.

Min tidligere partifælle Ingolf Olsen, der foreslår giftgas mod
Jagtvejhus-bzerne skal tages som bodegahumor, der undertiden er genial
som dengang han vædede Råshuspladsen med svinegylle der hvor
muslimerne skulle bede og kysse jorden.

Mine indlæg kan opleves usammenhængende causeri-agtige når
jeg/citathalehænget associerer i alle retninger. Så skumlæs, hvis du
har travlt. Indholdsløse er de IKKE, -
- nogle Nietzsche-citater har hver især indhold som en hel bog
Der er for meget tom logik i velfærdsstaten, Herom et par fyndord, som
du kan springe over

"System og afsluttethed modsvarer hinanden, men tilværelsen er netop
det modsatte". Søren Kierkegård

" Formålet med at vide bør være at systematisere. at presse
netop den grad af regelmæssighed og form ned over kaos, som vi har
praktisk brug for. Nietzsche

"Grå, kære ven, er al teori, og grønt er livets gyldne træ. Goethe

"I distrust all systematisers, and avoid them. The will to a system
shows a lack of honesty. Nietzsche

Nogle vil have "orden i sagerne" ved at se Mao som kommunist og ond.
Men systemtænkning vildleder. Hinsides godt og ondt er visdommen.

Fra : Kuruderu

Dato : 03-09-06 23:48

> Tag Bo som en oplevelse, og så iøvrigt behøver du nok ikke at citere hele
> hans indlæg bare for at svare med én sætning.

> [...]

Det gør jeg skam også... Det er jo derfor jeg _ikke_ har filtreret ham
fra... det er top dollar grineren at læse nu og da..

Kuruderu