Gas dem ud
Fra : I.R

Dato : 30-08-06 20:11

Håber de bruger Cyklon B og siger at de tog fejl.

Ingolf

Fra : Alucard

Dato : 30-08-06 21:02

On Wed, 30 Aug 2006 21:11:08 +0200, "I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk>
wrote:

>Håber de bruger Cyklon B og siger at de tog fejl.

Idiot.....

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-06 21:04

"I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> wrote in message
> Håber de bruger Cyklon B og siger at de tog fejl.

Zyklon B pulveret, hvorfra HCN=cyanbrinte langsomt afdamper, er
elendig til menneskeaflivning

Bruger du bromacetone, peberspray etc skal kun en brøkdel af de høje
koncentrationer i luften og i østenvind vil Bjelkes Alle 46 beboere få
tårer i øjnene.

Hvis politiet er rimelig effektive for en gangs skyld, så lægger de
jernring om Ungdomshuset en lørdag eller søndag og står med gasmasker
på og informerer i højtaler til BZerne at først vil de og de lokaler
blive tåregasset og så de og så de og hvor der er skabt flugtveje til
overgivelse, så ingen har undskyldning for ikke at gå i
varetægtsarrest straks.
At modsætte sig anholdelse bør give lange straffe, og når de asociale
bøller ser sig magtesløse, så er det hurtig overstået.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-08-06 22:54

> "I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> wrote in message
>
> Zyklon B pulveret, hvorfra HCN=cyanbrinte langsomt afdamper, er elendig
> til menneskeaflivning

Er det noget "vennerne" i Greve har fortalt dig?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-06 01:21

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Er det noget "vennerne" i Greve har fortalt dig?

Ligesom mine venner Søren Krarup og Jesper Langballe er jeg
naziapologet vedr unge aktivister der vil bidrage til DF og stemples
som højrerabiate af journalister og Pia.(og Skårup og Tuesen Dahl der
frygter kloge rivaler)

Jeg har stor respekt for folkelige Jonni, hvis gruppe Glistrup gerne
holdt foredrag for.

De er meget småborgerlige og ser mig som "raceskænder" efter jeg i
1993 giftede mig med ikke-arier (japaner) og stadig bor sammen med
hende.

Jonni sagde engang, helt korrekt, at der er dokumentation for 70000
døde i kz, men han er ikke så videnskabelig historierevisionist som
jeg. Han er glad når jeg kommer til Dansk Front demo, men hans folk
hører til de få tusinde rigtige racister, som DK har.

De afstumpede autonome i Jagtvejhuset lod engang en svensk
narkomanpige overnatte (hvad kommunen altid har forbudt vedr huset) og
hun døde og lå ½ år og stank før de ligeglade unge fandt at der
lugtede værre ene ellers.

Fra : Ole

Dato : 30-08-06 23:05

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:HamJg.100528$_e6.57117
@fe31.usenetserver.com:

> "I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> wrote in message

Det indlæg er vist det rene gas.

Fra : Tony

Dato : 30-08-06 21:14

"I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> skrev i en meddelelse
> Håber de bruger Cyklon B og siger at de tog fejl.
>
> Ingolf

Hvem ?

Tony

Fra : @

Dato : 31-08-06 17:37

On Wed, 30 Aug 2006 22:13:37 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> skrev i en meddelelse

>Hvem ?
>
>Tony

Ingolf var det ikke navnet på en mus som var med i
Cirkeline-tegneserien?

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : GB

Dato : 30-08-06 21:53

"I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> wrote in news:44f5e2cd$0$75038$14726298
@news.sunsite.dk:

> Ingolf

Ny email? *SPLAT* igen igen.

GB

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-08-06 22:57

"I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> skrev i en meddelelse

> Håber de bruger Cyklon B og siger at de tog fejl.

Gør det ondt, når du prøver at tænke?

/Johnny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-08-06 23:37

I.R <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> wrote:

> Håber de bruger Cyklon B og siger at de tog fejl.
>
> Ingolf

Er det DIG Ingolf RaceRen?

Tager du GAS på os?

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : GB

Dato : 31-08-06 00:47

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Tager du GAS på os?

Neeej, det holdt man op med i 1945...

GB

Fra : John

Dato : 31-08-06 01:01

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Neeej, det holdt man op med i 1945...

Ikke Saddam og Chemical Ali.. de skulle da osse li'e prøve..

Mvh John

Fra : GB

Dato : 31-08-06 01:12

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:44f62678$0$13939
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Ikke Saddam og Chemical Ali.. de skulle da osse li'e prøve..

Hovhov, din racist - det er jo en del af deres kultur, og såd'n. Ikk'å'?

GB

Fra : John

Dato : 31-08-06 01:21

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Hovhov, din racist - det er jo en del af deres kultur, og
såd'n. Ikk'å'?

:))

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-06 12:18

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Ikke Saddam og Chemical Ali.. de skulle da osse li'e prøve..

USA havde brug for fjendebillede så de havde solgt giftgas til deres
allierede/marionet Saddam

Fra : Tim

Dato : 30-08-06 23:52

"I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> wrote in message
> Håber de bruger Cyklon B og siger at de tog fejl.

Stop dit teenie-nazi-pis Kim Larsen!

Vi VED allesammen, at det er dig!

Tim

Fra : Tony

Dato : 30-08-06 23:57

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> wrote in message
>>

> Stop dit teenie-nazi-pis Kim Larsen!
>
> Vi VED allesammen, at det er dig!
>
> Tim

Vel er det ej.....det er dit mareridt Croc

Tony

Fra : GB

Dato : 31-08-06 00:48

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in news:44f61696$0$847
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Stop dit teenie-nazi-pis Kim Larsen!
> Vi VED allesammen, at det er dig!

Kan du underbygge det med lidt RIPE eller lignende?

GB