MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Procesline prob.
Fra : Kaj

Dato : 30-08-06 20:08

Hej.
Når man holder curseren over et af ikonernei højre side af proceslinien
plejer der at komme en faktabox op.

Nu er boxen imidlertid gemt nede bag proceslinien.
Jeg kan kun se toppen af den.

Hvordan kan jeg få den op over proceslinien igen ?

MVH
Kaj

Fra : Ole C

Dato : 30-08-06 23:27

Kaj skrev blandt andet:

> [...]
>
> Nu er boxen imidlertid gemt nede bag proceslinien.
> Jeg kan kun se toppen af den.
>
> Hvordan kan jeg få den op over proceslinien igen ?

Det er en af Windows' særheder - og jeg tror ikke der er en fast opskrift på
løsningen.
Mine egne er faringer er at fænomenet nogle gange retter sig "af sig selv"
efter et stykke tid - nogle gange er en reboot af maskinen løsningen - og
andre gange hjælper det at låse proceslinien op og genstarte maskinen.
Prøv dig frem!

--
vh
Ole C

Fra : Kaj

Dato : 04-09-06 20:36

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter et stykke tid - nogle gange er en reboot af maskinen løsningen - og
> andre gange hjælper det at låse proceslinien op og genstarte maskinen.

Du havde ret !
Tak

MVH
Kaj