Cola Light + Menthos = voldsom reaktion
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-08-06 18:57

http://media.revver.com/broadcast/27335/download/13970

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-08-06 19:36

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> [...]
> want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
> - James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Mere læsning:

http://blog.sciam.com/index.php?title=soda_fountains_or_diet_coke_mentos
_and_s&more=1&c=1&tb=1&pb=1&ref=rss

Fra : Jens Peter Rosenkvis~

Dato : 31-08-06 04:16

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> http://media.revver.com/broadcast/27335/download/13970

Hvis man er hurtig og sætter låget på igen, kan man lave en lille raket
af det, der kan flyve over et hus:
http://www.youtube.com/watch?v=AkkOUPYNs7I

--
Why do fireflies die so soon?
http://www.jensercube.dk/sig.asp

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-08-06 12:07

Jens Peter Rosenkvist <jensercube@ofir.dk> wrote:

> Hvis man er hurtig og sætter låget på igen, kan man lave en lille raket
> af det, der kan flyve over et hus:
> http://www.youtube.com/watch?v=AkkOUPYNs7I

Kors.... glem raketbrændstof.... brug Diet Coke!

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-08-06 12:36

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) writes:

> Kors.... glem raketbrændstof.... brug Diet Coke!

Nu ikke fejlvurdere... 2500 tons flydende ilt og brint er svært at slå
med slik og sodavan.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-08-06 12:41

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Nu ikke fejlvurdere... 2500 tons flydende ilt og brint er svært at slå
> med slik og sodavan.

svært. Men ikke umuligt ;)

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-08-06 12:56

Robert Eriksen <roe@adr.dk> writes:

> svært. Men ikke umuligt ;)

Jeg tror Coca Cola vil være henrykt for at give dig et tilbud på de
fornødne leverancer.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Max

Dato : 31-08-06 13:06

Hej

> Jeg tror Coca Cola vil være henrykt for at give dig et tilbud på de
> fornødne leverancer.

Fnis, jeg kan lige se en rumraket udformet som en kæmpe cola :)

Mvh Max

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 13:42

Max wrote:
> Hej

> Fnis, jeg kan lige se en rumraket udformet som en kæmpe cola :)
>
> Mvh Max

ja - jeg ved nok hvad freud ville tænke.....

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-09-06 09:16

B æ 9 skrev den 31-08-2006 14:42:

> ja - jeg ved nok hvad freud ville tænke.....

Nogen gange er en cola bare en cola.

mvh

Carsten

Fra : B æ 9

Dato : 02-09-06 10:29

Carsten Riis wrote:

> Nogen gange er en cola bare en cola.
>

> mvh
>

> Carsten

så sku du prøve at stoppe en mentos i den

så kan du ikke være med, ligegylddigt hvor meget pilates du dyrker

Fra : Jens Peter Rosenkvis~

Dato : 31-08-06 15:20

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Nu ikke fejlvurdere... 2500 tons flydende ilt og brint er svært at slå
> med slik og sodavan.

Har du måske nogensinde set 2500 tons flydende Cola blive blandet med
Mentos?

;)

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-08-06 15:28

Jens Peter Rosenkvist <jensercube@ofir.dk> writes:

> Har du måske nogensinde set 2500 tons flydende Cola blive blandet
> med Mentos?

Jeg tror at den gode Peter efterhånden er ved at være topmotiveret for
at lave sin egen hjemmevideo om emnet.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-08-06 19:20

> Jeg tror at den gode Peter efterhånden er ved at være topmotiveret for
> at lave sin egen hjemmevideo om emnet.

Ja. Hvor svært kan det være at gå fra 8000 heksehyl brændt af til 2
kubikmeter cola + menthos.

I finansierer showet, ikk'?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-08-06 19:38

> Ja. Hvor svært kan det være at gå fra 8000 heksehyl brændt af til 2
> kubikmeter cola + menthos.

Ahem, 2500 kubikmeter cola.

> I finansierer showet, ikk'?

Du tænker da også kun på penge.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Peter Weis

Dato : 31-08-06 21:09

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> I finansierer showet, ikk'?

Jeg bidrager med en Menthos. Du kommer bare forbi og afhenter den te par
dage før forsøget.

mvh
Peter

Fra : Andersen [3650]

Dato : 31-08-06 15:47

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> http://media.revver.com/broadcast/27335/download/13970

Nu har vi efterhånden set så mange forsøg med Cola Light
og Mentos pastiller. Her er der en som jeg endelig fandt
morsom/opfindsom.
http://www.youtube.com/watch?v=ZGgL7528iCE&NR

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 18:09

Andersen [3650] wrote:
> [...]
>

> Nu har vi efterhånden set så mange forsøg med Cola Light
> og Mentos pastiller. Her er der en som jeg endelig fandt

det er sgu bare i orden - hun var heller ikke for køn, så..... helt OK

Fra : Jonas Jalling

Dato : 31-08-06 22:56

Den 31.08.2006 kl. 16:47 skrev Andersen [3650] <virker@ikke.dk>:

> Nu har vi efterhånden set så mange forsøg med Cola Light
> og Mentos pastiller. Her er der en som jeg endelig fandt
> morsom/opfindsom.
> http://www.youtube.com/watch?v=ZGgL7528iCE&NR

Haha!!!!

Jonas Jalling