Vedt. Esben Just's vinyl
Fra : Koeffe

Dato : 30-08-06 18:28

Er der nogen der ved hvad Esben Just's nye vinyl m. DVD
koster?

--
Koeffe

Fra : Max

Dato : 30-08-06 18:46

Hej Koeffe

> Er der nogen der ved hvad Esben Just's nye vinyl m. DVD
> koster?

Her skriver de 300 kr.

http://www.musikbibliotek.dk/10685

Mvh Max

Fra : Koeffe

Dato : 30-08-06 18:57

"Max"

| Her skriver de 300 kr.
|
| http://www.musikbibliotek.dk/10685

Hmm... Kan bare ikke finde ud af om "det er noget" når jeg
ikke lige kan smuglytte til numrene et sted på nettet... 300
kr. er meget at kaste efter noget man ikke ved hvad er synes
jeg næsten... som fattig studerende... Men ellers synes jeg
det er et ok fedt koncept. Det bliver måske bare lidt
voldsomt for ham hvis han kommer til at sælge flere tusinde
*g*. Ved godt der kun er trykt 500 indtil videre, men der
bliver vel sikkert trykt flere hvis nu han får solgt ud.

--
Koeffe

Fra : Max

Dato : 30-08-06 19:20

Hej Koeffe

> jeg næsten... som fattig studerende... Men ellers synes jeg
> det er et ok fedt koncept. Det bliver måske bare lidt

Hvis du nu tager op til ham, ja så kan du jo lytte til hans spil
inden du køber.

> *g*. Ved godt der kun er trykt 500 indtil videre, men der
> bliver vel sikkert trykt flere hvis nu han får solgt ud.

Hvis man læser hvad der er skrevet her,
http://www.aok.dk/profile/30176
ja så er det nok ikke sansynlig at der bliver lavet flere
eksemplarer. Det vil også virke lidt useriøst på det
projekt bare at trykke flere. Mon ikke matrisen er slidt
og destrueret.

Mvh Max

Fra : Koeffe

Dato : 30-08-06 22:10

| Hvis du nu tager op til ham, ja så kan du jo lytte til
hans spil
| inden du køber.

Jaeh, i teorien. Men det gør man jo ikke. Jeg kunne ikke
forestille mig tage hen til ham og spørge om en
gennemlytning af pladen, for så at sige at det kan jeg
egentlig ikke lide, og så bare gå igen :)

--
Koeffe

Fra : Max

Dato : 30-08-06 22:29

Hej Koeffe

> Jaeh, i teorien. Men det gør man jo ikke. Jeg kunne ikke
> forestille mig tage hen til ham og spørge om en
> gennemlytning af pladen, for så at sige at det kan jeg
> egentlig ikke lide, og så bare gå igen :)

Hvorfor egentlig ikke, i den ene artikel skrives der jo at Esben vil
sætte sig bag flyglet og spille i åbningstiden, så hvorfor ikke
lytte og afgøre om du vil købe eller ej. Hvis du lytter til en CD
i en pladeforretning, føler du så også at du skal købe den ?

Bare man altid kunne fortælle kunstnerene at man fravalgte deres
musik direkte til dem, det ville være rart.

Mvh Max

Fra : Malene Hald

Dato : 16-09-06 09:53

> [...]
> ikke lige kan smuglytte til numrene et sted på nettet... 300
> kr. er meget at kaste efter noget man ikke ved hvad er synes

Jeg tænker, at hvis man er til SP Just og Frost så kan man vel også lide
Esben solo? Jeg ville personligt rigtig gerne have den, men bor i Næstved,
og havde ingen mulighed for at komme ind den ene onsdag der var tilbage...:(

Han er jo en eminent pianist, så jeg tror bestemt det er alle pengene
værd!!!

Malene