Stumpen er død
Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-06-01 21:14

To at de store har ligget hende ihjel tror jeg, i hvert fald lå hun under to
da jeg skulle støttemade hende

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Kirstine

Dato : 20-06-01 21:08

In article <9gr010$mvq$1@news.cybercity.dk>, feca@edb.dk says...
> To at de store har ligget hende ihjel tror jeg, i hvert fald lå hun under to
> da jeg skulle støttemade hende

Hvor er det trist - masser af sympati og trøstetanker herfra.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-06-01 21:22

Stakkels lille pus
Trøstetanker herfra og nus til misserne

Joan, Neo & Dixie

Fra : Gitte J.L

Dato : 20-06-01 21:28

Åh nej, hvor trist. Blev helt forskrækket da jeg læste din overskrift ...
Stumpen har altid været mit kælenavn. Laban og Freja sender trøstende
spindelyde...
trøsteknus herfra
-Gitte

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-06-01 22:09

"Nina El Falaki" <feca@edb.dk> skrev i en meddelelse news:9gr010$mvq$1@news.cybercity.dk...
> To at de store har ligget hende ihjel tror jeg, i hvert fald lå hun under to
> da jeg skulle støttemade hende

Åh, hvor trist ! Det er jeg ked af, at høre
Desværre er jo som regel også sådan, at hvis
man virkelig kæmper for, ar et dyr skal overleve,
er det også det selv samme dyr, man knytter sig
stærkt til.

--
Hilsen Helle
Cats seem to go on the principle that it never does

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 20-06-01 22:39

Hej Nina !

Det var synd !! Men desværre er det tit sådan, at den som moderen "skubber
væk" sjældent overlever.. Hun kan fornemme at der er noget galt, tror jeg..
? Men synd er det - netop fordi, man når at knytte sig til den, mens man
kæmper !!!!

Håber de andre vokser støt og roligt, og har det godt !!

Knus fra Pia

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Fra : Heidi Høegh

Dato : 21-06-01 05:45

Hej Nina

Det er jeg ked af og høre. Håber at de to andre har det godt, og trives.

Mvh
Heidi Høegh

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 21-06-01 09:35

In article <9gr010$mvq$1@news.cybercity.dk>, "Nina El Falaki"
<feca@edb.dk> wrote:

> To at de store har ligget hende ihjel tror jeg, i hvert fald lå hun
> under to da jeg skulle støttemade hende

    Øv hvor trist.

/Trine, Mulle & Oscar.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Denise

Dato : 21-06-01 09:06

Hej Nina
Åh, hvor var det trist det skulle ske, med de store anstrengelser du ellers
gjorde.
Håber de andre trives fint.
Hilsen Denise