Antipædofilalarm til forældre eller stat
Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-06 10:21

Jeg finder nedenstående RØD ALARMKNAP lyder som offentlig
beskæftigelsesterapi og ansvarsforflygtelse.

Der bør hellere tilbydes system der kan justeres til at enten forældre
eller en persom som barn eller forælder har tillid til, bliver
alarmeret

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3926234/

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 30-08-06 10:46

> [...]
>
> Der bør hellere tilbydes system der kan justeres til at enten forældre
> eller en persom som barn eller forælder har tillid til, bliver

HOV. Vi var lige pludselig meget enige. Jeg finder det beskæmmende at en
børn kan chatte i øst og vest uden at forældrene som minimum logger
samtalen.

Personlig vil jeg nok bruge VNC og kigge barnet over skulderen, hvis der
chattes. Over i skolen er sagen dog en anden, hvis der overhovedet skal være
adgang til messenger på en skole maskine.

Vi har i firmaet kun begrænset adgang til chat, da onlinesnak ikke er
strengt nødvendig for vores drift. Der er en del af vores IT-politik.
Skolerne skulle sætte sig ned og udarbejde en politik på dette område.

Nogen ting her i livet, når det gælder om at beskytte børnene, er ikke en
samfundsopgave. Det er en forældreopgave og det syntes at ligge i tidens
tendens at forældrene melder sig ud af forældrerollen, når ungen bliver 10
år.

Det ender med en katastrofe. Går ungerne ikke i hundene, så står masser af
private firmaer på spring til at komme ind på det europædiske marked, så
forældre kan outsource de sidste 8-10 år af børnenes opvækst. I USA kan du
allerede idag bestille en privat transportservice til af afhente ungerne til
en fjern opdragelseslejr på landet - om nødvendig i håndjern.

Her kan børnene så leve resten af deres opvækst og enten komme hjem som søde
børn, der spørger om lov til alt incl. toiletbesøg og bruger resten af tiden
på at rense negle på mor og far eller blot få en flybillet i hånden når de
fylder 18 og selv finde hjem.

Ovenstående er forældrenes ansvar - ikke samfundet.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Ulrich Valera

Dato : 30-08-06 13:55

> Jeg finder nedenstående RØD ALARMKNAP lyder som offentlig
> beskæftigelsesterapi og ansvarsforflygtelse.

Massehysteriet omkring børneporno kender ingen grænser.

Det er vist uhyre sjældent at nogen i dag skulle finde på at tilskrive
en mindreårig om noget seksuelt.

Det er vist lige så sjældent, som at finde en mandlig pædagog i en
børnehave.

De er for længst alle fængslet efter anmeldelse af hysteriske kællinger,
der mener at have hørt dem sige noget, der lød som sex, selv om det var:
heks.

Det minder om Tønder-sagen, hvor det efterhånden er påvist, at alle mænd
i Jylland har haft sex med den pige, som Ekstra Bladet efter retsmødet
kaldte: koket og velopdragen!

I den kommende tid skal vi så se titusindvis af "for sjov trykninger" på
denne tåbelige røde knap, som masser af børn vil have det skægt med.
Eller har man tænkt sig at straffe alle de 5 årige for falsk
anmeldelse??

Det bliver også fremover en fin måde for børn at true sig til penge.
Ingen tror jo på, at en mand kan være uskyldig i sådanne anklager -
Nææ, der går jo sjældent røg af en brand uden, at der er ild i den.

Nå, men det skader heller ikke mænd med et par afhøringer i ny og næ hos
Kriminalpolitiet, selv om der nok skal tilbringes nogle timer i
venteværelset pga den enorme mængde af mænd, der skal udspørges af
KVINDELIGE betjente om deres seksuelle orientering.

Godt nok ryger der så nok en del uskyldige ind i et års tid, men dels
spildes der jo, hvor der handles - og for det andet er det jo kun mænd,
som ingen alligevel regner for noget. Dertil er mænd alt for skvattede.

Kvinder vil underligt nok slet ikke optræde i disse sager.
Der er på forhånd ingen, der tiltror dem at have nogen kønsdrift -

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-06 16:47

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
> [...]
>
> Kvinder vil underligt nok slet ikke optræde i disse sager.
> Der er på forhånd ingen, der tiltror dem at have nogen kønsdrift -
Alle børn og familier er forskellige, så nogle kan udstyre afkommet
med anstandsdame og sikre mod misbrug , og andre har lært barnet
selvstændighed og ingen alarm eller kontrol er nødvendig.

Forældrene ejer børnene og må afgøre. Stat dur ikke, -
- men vælger forældre - eller barn - at overlade ansvar og kontrol
til en tillidsvækkende lærer, så dem om det.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-06 16:58

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Massehysteriet omkring børneporno kender ingen grænser.

ENIG

> Det minder om Tønder-sagen, hvor det efterhånden er påvist, at alle
> mænd i Jylland har haft sex med den pige, som Ekstra Bladet efter
> retsmødet kaldte: koket og velopdragen!

Hun er godt opdraget. Selvstændig og moden og vidste hvad var
uskadeligt, indbringende og sjovt.
Hun nød det og tog ingen skade af at blive gruppebollet af tyrker som
et æsel og hvad ellers EB skrev. Hun forsvarer faderen, som nok er key
person i hendes liv med maximal kærlighed og forståelse.

> [...]
> det skægt med.
> Eller har man tænkt sig at straffe alle de 5 årige for falsk

Alarmsystem bør måske forbeholdes til de der betaler depositum -
aconto for falske alarmer.

> Det bliver også fremover en fin måde for børn at true sig til penge.
> Ingen tror jo på, at en mand kan være uskyldig i sådanne anklager -
> Nææ, der går jo sjældent røg af en brand uden, at der er ild i den.

Freud beskrev beregnende aggressive piger - blackmail er oplagt.
Voldtægtsanmeldelser har venstrefløjen skabt ved at belønne med 50000
kr som staten lægger ud!

> [...]
> venteværelset pga den enorme mængde af mænd, der skal udspørges af
> KVINDELIGE betjente om deres seksuelle orientering.

Ligestillingsministeren bør forbyde at man bruger et bestemt køn til
interview og forhør.

> [...]
> dels spildes der jo, hvor der handles - og for det andet er det jo
> kun mænd, som ingen alligevel regner for noget. Dertil er mænd alt

Garvede voldtægtsmænd kan se hvilken pige der har byttedyrattitude og
ikke vil gøre modstand og garvede piger kan se hvilke mænd der er
skvattet så politiet hopper på pigens løgn.

> Kvinder vil underligt nok slet ikke optræde i disse sager.
> Der er på forhånd ingen, der tiltror dem at have nogen kønsdrift -
De har ikke sædblærespænding men de ved at erotisk skuespil fra deres
side giver enorm magt og store oplevelser

"Man kan træffe kvinder , som aldrig har haft et kærlighedseventyr,
men det er sjældent at møde nogen, som aldrig har haft mere end et,La
Rochefoucauld

FORDI

" Men den ægte kærlighed er så inderlig en oplevelse at kvinder der
een gang har haft denne følelse, ikke har megen plads tilovers til
venskab, der sammenlignet med kærligheden forekommer dem både kold og
mat Heraf kommer det, at kvinder kun lever, når de lever i
kærlighed.La Rochefoucauld