The Holocaust Industry
Fra : Jesper

Dato : 29-08-06 14:44

http://zmagsite.zmag.org/oct2002/akram1002.htm

"There is no business like Shoah business!"
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-08-06 16:54

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> http://zmagsite.zmag.org/oct2002/akram1002.htm
>
> "There is no business like Shoah business!"
> --
> Jesper

Og som man kunne se på en TV-dokumentar for et par måneder siden, så har de
tyske jøder fået 5% tilbage af det der blev stjålet fra dem, - meget af det
blev overført til amerikanske banker, som tjente en formue på denne "handel"
med nazityskland.

MEN - det viser sig rigtignok, som Jesper holder sig til, at der også var en
jøde, som fik 217 kroner og femogtyve øre for meget, - og det alene viser
jo, at alle disse jøder er gniere, udplyndrere og svindlere.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-08-06 17:54

On Tue, 29 Aug 2006 17:54:22 +0200, Knud Larsen skrev:

> [...]
> jøde, som fik 217 kroner og femogtyve øre for meget, - og det alene viser
> jo, at alle disse jøder er gniere, udplyndrere og svindlere.

Du afviser , at der har fundet grov udplyndring og svindel
sted fra Holocaust Industriens side. 217 kroner og 25 ører kan
du strække dig til.

Well, jeg bestilte bogen fra Bibliotek.dk i sidste uge. Skal
blive interessant at se, hvor tæt du har ramt.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-08-06 18:22

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
> du strække dig til.
>
> Well, jeg bestilte bogen fra Bibliotek.dk i sidste uge. Skal
> blive interessant at se, hvor tæt du har ramt.

Måske 216 kroner og 75 øre?

Et utrolig fascinerende emne for os som ikke blev frarøvet vores liv og
formue?
Hvad håber du at finde frem til, at jøder er blevet snydt, eller at disse
formastelige personager har haft kedelige personer i blandt dem?

Måske burde man iøvrigt oprette et specielt "Jøde-FN", som kun tog sig af
jødespøgsmål, og som måske kunne finde en endelig løsning?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-08-06 19:06

On Tue, 29 Aug 2006 19:22:12 +0200, Knud Larsen skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Måske 216 kroner og 75 øre?

Vi ser på det. Når bogen kommer skal jeg referere, hvad den
dokumenterer desangående.

> Et utrolig fascinerende emne for os som ikke blev frarøvet vores liv og
> formue?

Jeg levede faktisk slet ikke dengang. Det var jeg egentligt
heller ikke, da armenerne fik turen af tyrkerne. Gad vide om
der findes en armensk holocaust industri?

> Hvad håber du at finde frem til, at jøder er blevet snydt, eller at disse
> formastelige personager har haft kedelige personer i blandt dem?

Jeg er ikke forudindtaget og venter roligt til bogen kommer.

> Måske burde man iøvrigt oprette et specielt "Jøde-FN", som kun tog sig af
> jødespøgsmål, og som måske kunne finde en endelig løsning?

Det, synes jeg, lyder underligt. Hvad giver dig sådan en ide?

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck