Sæt hær på bandslukningssabotører
Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-06 12:27

De stenkastende unge er arven fra Yassir Arafat, der startede den
palæstinensiske intifada. Så har man også øvelsen, når der skal
henrettes en ægteskabsbryder. MVH, Ole G.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3923644/

Jyllands-Posten Offentliggjort 29. august 2006 07:55 / Opdateret 29.
august 2006 08:17

Stenkast mod politi og brandfolk i Gellerup

En større gruppe unge kastede med sten efter brandvæsnet og politiet i
Brabrand ved flere episoder mandag aften og natten til tirsdag.

løbet af eftermiddagen måtte politiet rykke ud, fordi der var opstået
uroligheder mellem to invandregrupper i kvarterets Bazar Vest-center.
Men politiets indblanding gjorde efter sigende kun opstanden endnu
værre. Det skriver ekstrabladet.dk.

De unge indvandrere vendte vreden mod ordensmagten, og kastede både
sten og flasker efter betjentene, der blandt andet fik smadret en rude
på en patruljevogn.

- Det kulminerede i løbet af aftenen, hvor vi igen tog derud for at
dæmpe gemytterne. Vi mødte meget talstærkt op, oplyser vagthavende ved
Århus politi Brian Olsen til ekstrabladet.dk.

Han skønner, at flokken af unge var på mellem 50-100 personer
overvejende i alderen 15-20 år.

/JP

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 29-08-06 13:59

> De stenkastende unge er arven fra Yassir Arafat, der startede den
> palæstinensiske intifada. Så har man også øvelsen, når der skal
> henrettes en ægteskabsbryder. MVH, Ole G.
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3923644/

Man må nok i fremtiden lade et sådan slagsmål løbe linien ud og filme hele
begivenheden fra sikker afstand.

Når det så er sket, så skal man via videofilmen udpege hver enkelts rolle i
sagen og nuppe dem en for en til møde i byretten.

Alle dem over 18 skal idømmes fængsel, indtil at samfundet finder en mere
egnet løsning.

Alle under 18 skal have pålæg om samfundstjeneste i fritiden og om at passe
deres skole / arbejde. Deres forældre eller en myndig pårørende skal følge
dem afsted til disse gøremål og familien vil blive pålagt dagbøder, hvis
dette ikke sker.

Kun ved at tage fat i kravetøjet første gang, at de træder ved siden af og
genoprette deres respekt for både forældre og samfundets love, kan man undgå
sådanne episoder i fremtiden.

Kan forældrene ikke styre ungens sengetid, må samfundet skabe
overnatningsmuligheder: http://www.center-validering.dk/opholdscenter.htm

Forældrene afleverer ungen om aftenen og henter ungen om morgenen. Sådan
fortsætter det indtil at ungen udtrykker vilje om at overholde husordenen
derhjemme og viser det ved nogle forsøgsovernatninger i hjemmet.

Konsekvens - første gang - det er svaret:

http://www.center-validering.dk/ungdomsdomstolen.htm

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

P.S. Hvis jeg tilhørte de pågældende marginalgrupper, ville jeg som forældre
blive pisseirriteret, hvis det var min unge, som ødelagde slægtens rygte.