Lad mig gætte...
Fra : Malene P

Dato : 28-08-06 11:16

... der er nok ikke mange af disse, der returnerer de penge, de har fået i
støtte for at vende hjem -men hvad tror i?
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/08/28/070301.htm?nyheder

Malene P

Fra : hanzen

Dato : 28-08-06 11:33

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> .. der er nok ikke mange af disse, der returnerer de penge, de har fået i
> støtte for at vende hjem -men hvad tror i?
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/08/28/070301.htm?nyheder

Hvis vi krævede pengene tilbage ville vi få en masse bøvl med FN og andre
muhamedanerbeskyttelsesorganisationer.

Og så kan de prøve igen (betalt ferie i hjemlandet) om et par år.

Vi er til grin.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-08-06 17:32

On Mon, 28 Aug 2006 12:16:02 +0200, Malene P skrev:

> .. der er nok ikke mange af disse, der returnerer de penge, de har fået i
> støtte for at vende hjem -men hvad tror i?
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/08/28/070301.htm?nyheder

Sådan kan det gå, når man vil tvangsdemokratisere et land, der
slet ikke kan demokratiseres grundet den etniske
sammensætning, som medfører, at shiaerne overtager magten i
landet.

Eneste løsning er at dele landet i tre dele og true livet ud
af Tyrkiet og Iran, hvis de skulle få den ide, at gøre
ophævelser over det.

Det multikulturelle samfund dur kun blandt mennesker, der er
ligeglade med kultur.

Lad være med at svine de returnerende irakere til for at komme
igen. Danmark var og er selv med til invasionen og besættelsen
af Irak, og vi er ansvarlige for den nuværende uorden i
landet. Svin krigs og besættelsestilhængerne til. De fortjener
det. Irakerne har ikke fortjent det.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Malene P

Dato : 28-08-06 19:27

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af Irak, og vi er ansvarlige for den nuværende uorden i
> landet. Svin krigs og besættelsestilhængerne til. De fortjener

Vi har heller ikke fortjent irakerne.

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-08-06 20:08

On Mon, 28 Aug 2006 20:27:04 +0200, Malene P skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Vi har heller ikke fortjent irakerne.

Vi har fortjent det, der er værre, for vores del i angrebet på
og besættelsen af Irak.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : JBH

Dato : 28-08-06 19:46

> [...]
> .. der er nok ikke mange af disse, der returnerer de penge, de har fået i
> støtte for at vende hjem -men hvad tror i?

Jeg hørte et interview med en af de "hjemvendte" idag i radioén . Han talte
godt dansk så han har sikkert været her i Dk. i mange år så jeg forstod
egentligt ikke hvad han ville derned efter. Men da det så kom frem at han
var utilfreds med at han ikke kunne få den pige/kone han havde fundet
dernede, med ind i Dk. (hun var under 24år) forstod jeg sammenhængen. ( I
hans tilfælde skatteyderbetalt Kirsten giftekniv)

/JBH