Billig godhedsfølelse
Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-06 07:02

Billig godhedsfølelse

En nat i den forgangne weekend glemte jeg at lukke og alarmaktivere
døren ind til min have, som jeg plejer netop disse tider, hvor
indtrængen og hærværk har været normal.

Det betød en masse natlige larmende besøg og da jeg satte mig i min
udestue med halogenlampen tændt, fordi jeg ikke kunne falde i søvn
igen, så kom autonomtyper ind i haven og stillede høflige spørgsmål
gennem det brudsikre polycarbonat-plast.

Ligesom Christiania-arbejdende filmfolk har været her og interviewet
angiveligt til projekt - men tilbagemelding om resultat, får jeg
aldrig.

Fire gange på en uge er mit store "DET ER VORES LAND" skilt blevet
smadret, og når jeg spørger de, der går i dialog med mig, om de er
uenige eller ytringsfrihedsmodstandere, så får jeg undvigende svar .
Nogle føler klart, at de nedlader sig til at gør en smiger-tjeneste
til en landsbytosse, og at jeg bør være taknemlig at de gider tale med
mig - en følelse jeg også har med mine børn nu og da. Medier og
undervisningssystem siger jo at DF-tilhængere er untermensch og dybt
sindsyge - hvilket også var motiv da en lærling brød ind og slog mig i
eftersommeren.

De føler en BILLIG GODHEDSFØLELSE ved at ofre deres nærvær på mig, og
nogle vender tilbage efter et par spørgsmål til mig, for at spørge
yderligere og når jeg svarer "kom igen ved dagslys, så svarer jeg dig"
bliver de arrige og vælter et par stole i haven på vejen ud.

Hvad indsigterne kan bruges til, ved jeg ikke, men at
christiania-sympatisører er dybt asociale er jeg mere og mere sikker
på. Medierne og lærere opdrager til megalomani , utaknemlighed og
arrogance, som måske er god stil internt i ungdomsgrupperne, men
vidner om principiel nul-sympati til medborgere, der ikke punger ud
til dem, som visse forældre og alle offentlig ansatte gør.

Fra : Martin Honoré

Dato : 28-08-06 16:23

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
> Medier og
> undervisningssystem siger jo at DF-tilhængere er untermensch og dybt
> sindsyge - hvilket også var motiv da en lærling brød ind og slog mig i
> eftersommeren.

Meldte du det til politiet? Det må da være en ubehagelig oplevelse.

Tænk at en lærling kan finde på at slå på en gammel mand som Bo Warming.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.