Naivister angribes af KarenJespersenbog
Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-06 17:17

Naivister angribes af KarenJespersenbog

Sammen med Ralph Pittelkov har ex-S-MF-damen skrevet "Islamister og
naivister"bogen, der snart udkommer.

Bl.a. refereres den berømte fabel om "Biederman og brandstifterne" om
afvigere, der tydeligvis er pyromaner, men som forsvares som "mennesker,
man skal vise tillid" og til sidst giver husets ejer tændstikker til
skurkene, så hans hus går op i flammer.

Helt som den danske idyl kan gøre det snart, mere og mere.

Skurkene havde opmagasineret dunke af petroleum og der var ingen
undskyldning for ikke at gennemskue dem - helt om koranen er klarere
end "Mein Kampf" om de onde planer.

(Fablen eller anekdoten var et skuespil af Max Frisch fra ca 1950 -
jeg så den på "skolescenen" men var ikke moden til at få noget ud af
den dengang).

Fra : El Trabajador

Dato : 27-08-06 18:44

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Naivister angribes af KarenJespersenbog
>
> Sammen med Ralph Pittelkov har ex-S-MF-damen skrevet "Islamister og
> naivister"bogen, der snart udkommer.

Er det denne?:

Islamister og naivister - et anklageskrift
Forlag: People's Press
ISBN: 87-7055-004-2
Pris ved udgivelsen: kr. 149,00

--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-06 22:02

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Er det denne?:
>
> Islamister og naivister - et anklageskrift
> [...]

Jeg har kun hørt om bogen fra Geoffrey Cain, telefonisk
men det må være denne

Biederman og brandstifterne, som forfatterne refererer til er om
naivister, der troede Hitler var ufarlig, og intet gjorde, fx i
München 1938 ( Chamberlain)
men naiviteten overfor Islam idag er helt den samme.

NB at jeg er nazi-apologet og finder overdrivelserne om holocaust
uvidenskabelige, bliver man ikke nazi af, lige så lidt som en advokat
der forsvarer en politimorder, bliver pro-politimord.