Gratisglæde=åbenbaring
Fra : Bo Warming

Dato : 26-08-06 19:09

Gratisglæde=åbenbaring

Der er mange slags ondskab eller asocial/skadelig adfærd.

Den værste og nemmest bekæmpelige er hemmlighedskræmmeriet, Hvis lys
over land, så øges trivsel og folk tør ikke så mange nedrigheder som
ellers

"At tie sandhed, er at begrave guld. Danske
Ordsprog

Lad sandheden åbenbares, om så livet skal gå under.
Nietzsche

Tavshed er magtens ultimative våben. Charles de Gaulle

Kvindens hele væsen er en hemmelighed som bør bevares.
Karen Blixen

All instincts, that do not find a vent outside for
themselves, turn inwards. Nietzsche

Alle fortiede sandheder bliver giftige. Nietzsche

Et menneske virkelige hemmeligheder er mere hemmelige for det selv end
for andre. Paul Valéry

Fra : Jesper

Dato : 26-08-06 20:03

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> Alle fortiede sandheder bliver giftige. Nietzsche
>
> Et menneske virkelige hemmeligheder er mere hemmelige for det selv end

Undskyld jeg spørger Bo, hvad har overstående indlæg med politik at
gøre?
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-06 04:38

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Undskyld jeg spørger Bo, hvad har overstående indlæg med politik at
> gøre?

Politik er om at mindske vold og overvågning er eneste vej der dur,
dvs VÆK MED HEMMELIGHEDSKRÆMMERIET, og tillad supermarkeder at sætte
foto på opslagstavlen af alle de har grebet i butikstyveri. DET VIL
VIRKE

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-08-06 20:52

> [...]
>
> Den værste og nemmest bekæmpelige er hemmlighedskræmmeriet, Hvis lys over
> land, så øges trivsel og folk tør ikke så mange nedrigheder som ellers

Start med at ligge alle dine papirer vedr. din psykiske tilstand (incl. dem
som beskriver, hvorfor du fik førtidspension) på nettet - eller går du ind
for "hemmlighedskræmmeriet", Bo?

For at imødekomme dit sædvanlige - det kan "lille mig" ikke finde ud af -
tilbyder jeg dig plads på min server.
Du kan sende mig en mail med de relevante dokumenter, så skal jeg nok gøre
dem tilgængelig på nettet, som jeg gjorde med dine fotos af dit hus.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-06 04:36

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> Du kan sende mig en mail med de relevante dokumenter, så skal jeg
> nok gøre dem tilgængelig på nettet, som jeg gjorde med dine fotos af

Selvfølgelig har jeg ingen hemmeligheder vedr de selvmodsigelser, jeg
har lokket psykiaterne ud i vedr deres tildeling af pension og
hjemmehjælp til mig
Jeg har før nævnt at papirerne kan beses af folk, der lægger deres vej
omkring Bjelkes Alle 46 og vil de mod depositum låne dem med hjem og
scanne dem og lægge dem på nettet - hvad skulle jeg dog have imod det?

Man skal stå ved sandheden og nøgenhed i enhver henseende er Glistrups
og min stil - dog har ingen af os nogensinde brudt lov om
blufærdighedskrænkelse.
Ekshibitionisme ville være latterlig - livet er for kort til anden
dialog end den der er ønsket af begge parter

Kenn Rosenkrantz, min DDF-ven, der er min hjemmehjælper, er derimod
ikke frivilligt gået ind i førtidspension-systemet som jeg

Han blev overfaldet af muslimer, og da politiet hader folkedanskere,
blev det gjort til grund til tvangsindlæggelse på Nordvang.

Via ham og andre har jeg hørt pålidelige referater om Holte
Midtpunktepisoden.

Det var uskyldig joke at DanskFront fulderikker satte tom ølflaske i
muslimens supermarkedsvogn og sagde

"Her er hjælp til din bistand"

Muslimer ved det gavner deres sag, så han fremprovokerede vold med
vilde , farlige trusler - i stil med at USA fremprovokerede Pearl
Harbour.

Heldigvis er jeg uden temperament - følelseskold
karakterafviger -diagnosen har været belæg for interesssante
psykiatersamtaler, som ikke har kostet mig en øre. Der er ingen
sindsyge i det, men man kan få pension på al afvigelse fra normen, når
man via knægigt er havnet i systemet. Fordi jeg ikke gør noget som
politiet kan kalde provokation, må man lyve når man vil straffe mig,
så man lyver.

Fra : Jesper

Dato : 27-08-06 07:30

> [...]
> omkring Bjelkes Alle 46 og vil de mod depositum låne dem med hjem og
> scanne dem og lægge dem på nettet - hvad skulle jeg dog have imod det?

Nu er der ikke nogen der skal snage i hvorfor du fik tildelt
førtidspension. Men du er altså en original og du har en, skal vi sige,
en en temmelig ejendommelig måde at bo på. Din debatfacon er også ret
aparte og den kan ind i mellem også være temmeligt trættende.

1. Post dine indlæg i den rette gruppe. dk.politik er ikke en gruppe for
alt muligt besynderligt.

2. Drop de kilometerlange citater fra dit citatarkiv, de er nemlig
næsten altid irrelvante.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-06 11:46

> [...]
> for
> alt muligt besynderligt.
>
> 2. Drop de kilometerlange citater fra dit citatarkiv, de er nemlig

Giv eksempel på særlig irrelevant citat, evt ring og jeg forklarer
relevansen 35861000

Har man mange bolde i luften og mange brikker at flytte med, så
asocieres frit og indlæg passer ikke i kun een ng.
Ingen skades af det - eller af min aparte boligstil.
Igår lod jeg min klippe skaldet af en iraker på Nørrebrogade og
aftalte at jeg i fremtiden får ham til mod 50 kr ekstra at komme til
mit hjem og gøre det, helt som jeg i Afghanistan lod min tjener hente
frisør til at klippe mig mens jeg læste i min have der.
Er det også aparte så de ikke vil svare på min trådstart?
I 30 år har jeg klippet mig selv men som friværdidansker skal jeg bane
ny veje for luksus og spænde livremmen ud - why not?

Håber en dansk frisør vil overtage tjansen, jeg er ikke vild med at
mine penge bruges til terror mod DK.

I 1999 vedtog fundatsmagene en LEx Warming og både
historierevisionisme og anvendt videnskab blev flyttet til dk.politik,
så jeg ER helt i overensstemmelse med fundatsen, altid