Solidaritet sat i system
Fra : Bo Warming

Dato : 26-08-06 17:46

Solidaritet sat i system.

Muslimerne meldte sig ud af DK ved at kræve sippet blasfemibeskyttelse
vedr profettegninger og selvfølgelig skal hver dansker afgøre om han
vil være i solidaritetspulje med disse censur-folk vedr socialhjælp,
som er enorm post på statsbudgettet. Hvis jeg skriver til skat&social
at min skat kun må gå til folkedanske arbejdsløses dagpenge og bistand
m.m. kan komputere let arrangere det, og muslimer bliver så
B-mennesker med lavere sats, fordi især trosfællers skat er til
rådighed til fordeling til de indtægtsløse muslimer

De kommer ikke til at sulte, men vil nok indse retfærdigheden i
skævdelingen

Bo Warming, BJelkes Alle 46, 2200 N