Æselpatruljen rykker ud ;-)
Fra : Jesper

Dato : 26-08-06 16:09

http://politiken.dk/udland/article165535.ece

Den Sydafrikanske politiminister har i lidet diplomatiske vendinger
beordret betjentene til at lette røven og komme ud og partruljere, om
nødvendigt på æselryg!

--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : @

Dato : 26-08-06 17:41

On Sat, 26 Aug 2006 17:08:53 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://politiken.dk/udland/article165535.ece
>
>Den Sydafrikanske politiminister har i lidet diplomatiske vendinger
>beordret betjentene til at lette røven og komme ud og partruljere, om
>nødvendigt på æselryg!

og?

det er da mere effektivt end her i landet hvor politiet ikke gider
rykke ud når der er fodbold i TV

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Jesper

Dato : 26-08-06 20:03

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> og?
>
> det er da mere effektivt end her i landet hvor politiet ikke gider
> rykke ud når der er fodbold i TV

Ja da, hellere at policen rykker ud på asner end at de er nogle asner
der ikke gider at lette røven og rykke ud.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-08-06 22:25

> Ja da, hellere at policen rykker ud på asner end at de er nogle asner
> der ikke gider at lette røven og rykke ud.

?? - Mon ikke du skulle tage et sprogkursus? - Men du har måske allerede
dumpet det?

/Johnny

Fra : Jesper

Dato : 26-08-06 23:01

Johnny Andersen <netsat_99@yahoo.dk> wrote:

> ?? - Mon ikke du skulle tage et sprogkursus? - Men du har måske allerede
> dumpet det?
>
> /Johnny

Hvad er der galt med mit sprog Johnny Boy?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-08-06 23:13

> Hvad er der galt med mit sprog Johnny Boy?

LOL - læs hvad du har skrevet.....
En ting mere - kan du ikke læse? Hvor se du, at jeg hedder "Johnny Boy"? -
måske din infantile hjerne spiller dig et pus igen?

/Johnny

Fra : Jesper

Dato : 27-08-06 01:17

> [...]

> En ting mere - kan du ikke læse? Hvor se du, at jeg hedder "Johnny Boy"? -
> måske din infantile hjerne spiller dig et pus igen?

Det er et ordspil, du kan måske ikke forstå det?