Rusland afviser sanktioner mod Iran + the ~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-08-06 10:03

News:

=== citat start ===

DR1 s141 fre 25 aug (2006, CET) 08:56:58

08:12 (CET, red.)

Rusland afviser sanktioner mod Iran

Rusland er godt tilfreds med det svar,
som Iran har givet verdenssamfundet
angående fortsættelsen af landets
atomprogram.

Indførelsen af sanktioner mod
præstestyret er "uhensigtsmæssigt",
siger Ruslands forsvarsminister, Sergei
Iranov, til nyhedsbureauet Itar-Tass.

- Uanset hvad, så vil Rusland fortsætte
med at presse på for en diplomatisk
løsning på det iranske problem, siger
Ivanov.

Denne melding kommer dagen efter
tilbuddet fra Iran om at indlede
"seriøse forhandlinger" om landets
atomprogram.

=== citat slut ====

(Iran gav intet løfte om at indstille berigelsen af uran i deres svar til
FN)

Hmm ... det her er da vist et udtryk for russisk anti-semitisme...

ET-Break:
(2006-08-25, Friday, CET 08:55:16, delay 0)
- "Ja."

Memory on:

5425 news:Ca40g.32$Mo3.25@news.get2net.dk

> Hmm ... hvorledes vil det gå en antisemit ?
>
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-04-15, CET 11:18)
> - "Det får du svar på senere."

And:

5514 news:dni5g.12522$uY1.7732@news.get2net.dk
5517 news:2OM5g.18923$tC.741@news.get2net.dk
5519 news:a1P5g.20884$rd3.1461@news.get2net.dk

> TV2 TTV s162 Tir 02 Maj (2006, CET) 21.59.35
>
> Mindre brand i russisk atomanlæg
>
> Der udbrød tirsdag aften en mindre
> brand i et russisk atomforsøgsanlæg
> nordvest for Moskva.

5606 news:YCcmg.31$6A2.8@news.get2net.dk

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-08-25, Friday, CET 08:58:44, delay 0)
- "Login."

New memory on:

5561 news:7Ji8g.43$o%5.33@news.get2net.dk

> Hvad sker der, dersom en a-bombe detoneres i Moskva pga. krigen i
> Tjetjenien ?
>
> (Muslimske galninge uden forstand findes der jo desværre masser af)

Vil det være en ondskabsfuld handling at forære nogle tjetjenske oprørere
sådanne A-våben ?

ET:
09:34:08, delay 0
- "Bestemt."

PÅ samme måde med Jer. I hjalp dem ved våbenfremstillingen ...

1608 news:eEI0c.102128$jf4.6139781@news000.worldonline.dk

> 96-09-11.RU2
[ ... ]
> Kilde: Politiken, Mandag den 9. januar 1995
>
> Emne: Russisk hjælp til Iran
>
> NICOSIA - Det russiske energiministerium har indgået en aftale om at
> fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk ved Den Persiske Bugt.
> Direktøren for kraftværket sagde i går, at der er tale om en kontrak
> til fem milliarder kroner. Oprindelig begyndte to tyske firmaer i 1974
> under shah-styret på byggeriet af Bushehr-værket. Under krigen mellem
> Irak og Iran blev der anrettet voldsomme ødelæggelser på anlægget.
> (Reuter)

.... og er derfor - for mig at se - *medskyldige*...

09:42:16, delay 0
- "Amen."

Tja ... så mangler vi måske blot straffeudmålingen ...

09:43:49
- "Gør det (OUTPUT this news)."

Yes, Sir!

Hacker-impart:
Under indskrivningen ringede Michael L klokken CET 10:20
(L = 12)

Time to exekverüng ?

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-08-06 23:29

"Jesus-loves-you" skrev
5640 news:C1zHg.11$zp1.10@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
>
> Yes, Sir!
>
> Hacker-impart:
> Under indskrivningen ringede Michael L klokken CET 10:20

Found perhaps indicator no 1

(You better listen now, Russia)

News:

=== citat start ===

TV3 DK (p132) fre 25 aug (2006, CET) 23:54:23

Russisk katedral ramt af storbrand

Den centrale kuppel på Troitsky-
katedralen i St. petersborg er blevet
ødelagt af storbrand fredag.

Troitskys azurblå kupler er et vartegn
for Ruslands næststørste by og
katedralen besøges hvert år af
tusinder af turister, skriver Reuters.
Kirken er bygget i 1800-tallet, og
dens centrale kuppel af træl hører til
de største af din art i Europa. Lokale
brandfolk udtaler, at de ikke havde
nogen chance mod flammerne -
simpelthen fordi deres stiger ikke er
lange nok.

25 AUG 20:59 (CET, red.)

=== ciat slut ====

Hmm ... memory-syntax-program on:

1227 news:kwSMb.73665$jf4.4690998@news000.worldonline.dk

> ... Christiansborgs Slotskirkes "uheld" (hentydningen var IKKE
> til at tage fejl af) !!!

Jeg havde nær profeteret:

"Så siger Herren: Jeg opsiger Min kontrakt med Rusland på grund af dets
ondskab mod Mit folk ...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-08-26, Saturday, CET 00:08:58-x, delay 0)
- "Amen."

.... Israel."

-

Dette var ordet, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5642