Mere Hizbollywood - igen igen
Fra : GB

Dato : 24-08-06 13:53

The Red Cross Ambulance Incident

On the night of July 23, 2006, an Israeli aircraft intentionally fired
missiles at and struck two Lebanese Red Cross ambulances performing rescue
operations, causing huge explosions that injured everyone inside the
vehicles. Or so says the global media, including Time magazine, the BBC,
the New York Times, the Los Angeles Times and thousands of other outlets
around the world. If true, the incident would have been an egregious and
indefensible violation of the Geneva Convention, and would constitute a war
crime committed by the state of Israel.

But there's one problem: It never happened.

http://www.zombietime.com/fraud/ambulance/

GB

Fra : GB

Dato : 24-08-06 13:54

GB <nospam@nospam.invalid> wrote in

> But there's one problem: It never happened.

Til Croc: Her er en linje, du kan slette...
GB

Fra : Croc®

Dato : 24-08-06 16:57

On Thu, 24 Aug 2006 12:54:02 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>GB <nospam@nospam.invalid> wrote in

>Til Croc: Her er en linje, du kan slette...

Hvorfor dog? Det drejer sig, som i alle indlæg fra din hånd, om
copy/paste, det skal dog siges at du tilsyneladende har lært noget, da
det plejer at være totale copy/paste tit uden links du bidrager med.

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : Alucard

Dato : 24-08-06 16:18

On Thu, 24 Aug 2006 12:53:07 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>crime committed by the state of Israel.
>
>But there's one problem: It never happened.

Det bliver sjovt at høre bortforklaringerne fra alle Israel-haderne
(mon ikke der er CIA der står bag).... ))

Jeg undrede mig allerede fra starten over hvor lidt beskadigede
ambulancerne var, men tænkte ikke nærmere over det....

Fra : John

Dato : 24-08-06 21:37

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> But there's one problem: It never happened.

Jamen.. det bekræfter jo blot endnu engang, at muslimerne er
fulde af ****.

Husker vi en 'historie' om en muslimsk begravelse i Bosnien?
Pressen var inviteret på forhånd? Begravelsen blev beskudt af
'serberne'? Hele verden græd og sagde, at nukandetfanemeværenok?
Senere ville stærke rygter vide, at muslimerne selv beskød
begravelsen for at vinde sympati?

Intet, absolut intet, kan længere overraske mig i forbindelse med
muslimer.

Mvh John

Fra : @

Dato : 24-08-06 22:19

On Thu, 24 Aug 2006 22:36:33 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>begravelsen for at vinde sympati?
>
>Intet, absolut intet, kan længere overraske mig i forbindelse med

heller ikke hvis regeringen i et muhamedansk land i stedet for
evendeligt at stille krav til "de vantro"

ærligt og redeligt kom med en indrømmelse som på længere sigt ville
være til gavn for fred i verden?

DET ville i alt fald forbavse mig

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : John

Dato : 24-08-06 22:30

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> evendeligt at stille krav til "de vantro"
> ærligt og redeligt kom med en indrømmelse som på længere sigt

God pointe!

Ingen regel uden undtagelse: Egypten og Jordan er to fine
eksempler :)

Mvh John

Fra : @

Dato : 24-08-06 22:45

On Thu, 24 Aug 2006 23:30:03 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>God pointe!
>
>Ingen regel uden undtagelse: Egypten og Jordan er to fine
>eksempler :)

Egypten er købt og (rigeligt) betalt af USA
Egypten får våben og brødkorn og vesten får fred

Jordan?
Måske kongen var Israel taknemmelig for deres kamp mod PLO

Fra : John

Dato : 24-08-06 23:26

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Egypten er købt og (rigeligt) betalt af USA
> Egypten får våben og brødkorn og vesten får fred

Nåh ja.. egypterne er åbenbart praktiske mennesker, og de penge
er da givet godt ud :)

> Jordan?
> Måske kongen var Israel taknemmelig for deres kamp mod PLO

Sikkert! Men faktum er, at der er (en skrøbelig) fred.

Men fred med retarden i Syrien og dværgen i Iran? De skrupskøre
præster kører dét løb! Det handler om at afpresse vesten, hvilket
vil sige arvefjenden Israel (USA), og dét spil køres dygtigt til
kanten af storkrig. Dværgen ønsker tydeligvis at samle de
muslimske lande mod Israel/USA. Det er uden held før prøvet af
Nasser, Sadat, Idi Amin og Ghadaffi. Den muslimske verden er
(heldigvis) splittet af forskellige interesser, og muslimerne har
tydeligvis intet som helst lært af verdenshistorien!

De er skrupskøre, de muslimer! Længere er den egentlig ikke.
Lykkeligvis er vesten omsider ved at vågne op!

Mvh John

Fra : @

Dato : 25-08-06 17:04

On Fri, 25 Aug 2006 00:26:14 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Nåh ja.. egypterne er åbenbart praktiske mennesker, og de penge
>er da givet godt ud :)

enig

når man tager Egyptens befolkningstal + Egyptens geografiske placering
i betragtning kqan vi være USA taknemmelige for at vi i EU ikke får XX
milllioner sult/fattigdomsflygtninge fra Egypten

>Sikkert! Men faktum er, at der er (en skrøbelig) fred.

den har dog på trods at dårlige odds holdt i mange år

dog skal nævnes at "problemet" blot er flyttet til Gaza og Libanon

>Men fred med retarden i Syrien og dværgen i Iran?

Syrien men især Iran kører lige nu på provokationer fordi de ved at
"de nyttige idioter" i vesten vil bakke dem op i alt hvad de gør

>Dværgen ønsker tydeligvis at samle de
>muslimske lande mod Israel/USA.

det er ikke noget problem

problemet er "de nyttige idioter" + en hel horde af muhamedanere som
"de nyttige idioter" har ladet få fodfæste i Vesteuropa Canada og
Australien

>De er skrupskøre, de muslimer! Længere er den egentlig ikke.

jo desværre

de er ikke alene skrupskøre de r livsarlige for alle frihedselskende
mennesker

>Lykkeligvis er vesten omsider ved at vågne op!

og der er stadig folk i Rad. V. som beklager sig over tonen

Fra : GB

Dato : 24-08-06 22:42

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:44ee0d91$0$894
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Intet, absolut intet, kan længere overraske mig i forbindelse med
> muslimer.

Læs lige mine to indlæg, "Flat Fatima",
og "En gang til for Prins Knud"...

Goebbels ville have været stolt.

Desuden har jeg haft den geniale, men desværre vanvittige (og pædofile)
Amdi Petersen som klasselærer (og det var FØR Tvind, men efter Odense),
og han skal da have den credit, at han lærte mig fjendens terminologier
(jeg ved for eksempel mere om dialektisk materialisme, end Kim Larsen er
i stand til at glemme), og desuden lærte han mig at være mindre blåøjet -
desværre med boomerang-effekt for det sidste punkts vedkommende.

GB

Fra : John

Dato : 24-08-06 23:03

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Læs lige mine to indlæg, "Flat Fatima",
> og "En gang til for Prins Knud"...

Har jeg da gjort.. også min bedre halvdel fra det Mentale Østen
er imponeret :)

> Goebbels ville have været stolt.

Stolt? Han roterer glad som en propel i sin grav! :))

> Desuden har jeg haft den geniale, men desværre vanvittige (og
> pædofile)
> Amdi Petersen.. han lærte mig fjendens terminologier

Nyttig og ganske praktisk viden.. genopliver minder om den kolde
krig.. blot underligt, at nutidens 'nyttige idioter' ikke er i
stand til at frembringe nye udtryk.. kommunismen er stendød, for
pokker!

> (jeg ved for eksempel mere om dialektisk materialisme, end Kim
> Larsen er
> i stand til at glemme)

Dén person (samt nogle ganske få andre) giver mig ondartet
tyndskid.. hele tiden de samme, evindelige slidte
grammofonplader..pinlige emner skøjter man let og elegant
henover.. rent tidsspilde at debattere med dén slags 'mennesker'

Mvh John

Fra : GB

Dato : 25-08-06 00:02

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:44ee21d3$0$819
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> henover.. rent tidsspilde at debattere med dén slags 'mennesker'

- men underholdningsfaktoren er i top! Grin!

GB

Fra : John

Dato : 25-08-06 00:10

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> - men underholdningsfaktoren er i top! Grin!

Joee såmænd.. i begyndelsen.. men ensformig i længden (de samme
evindelige floskler)

Mvh John

Fra : GB

Dato : 25-08-06 12:11

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:44ee319b$0$893
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Joee såmænd.. i begyndelsen.. men ensformig i længden (de samme
> evindelige floskler)

Det er jo også af en vis underholdningsværdi at se idioterne udstille deres
begrænsede vokabularium og mangel på fantasi igen og igen....

GB

Fra : Croc®

Dato : 25-08-06 07:28

wrote:

> [...]
>'serberne'? Hele verden græd og sagde, at nukandetfanemeværenok?
>Senere ville stærke rygter vide, at muslimerne selv beskød

Var det ikke en markedsplads der blev bombet?

Fra : Konrad

Dato : 25-08-06 08:08

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Var det ikke en markedsplads der blev bombet?

Jo, og det er ikke bare rygter.

I øvrigt var den bosniske "befrielseshær" identisk med det vi kender som
Al-Quada i dag. En anden "pudsig" detalje er, at NATO tillod natlige
overflyvninger af regionen af "hemmelige" fly, antagelig fra Iran, der
kastede våben, penge og ikke mindst udenlandske "frihedskæmpere" ned fra
luften - typisk fra Afghanistan.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 25-08-06 16:44

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> But there's one problem: It never happened.

Who gives a shit? It's like asking us to care about the ramblings of
street people on glue!

Fra : GB

Dato : 25-08-06 17:50

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
wrote in news:ecn5sf$na6$1@news.al.sw.ericsson.se:

> Who gives a shit? It's like asking us to care about the ramblings of
> street people on glue!

Fejlinformationer, løgn og bagvaskelse med stor effekt på uuddannede
menneskemasser er måske i orden, eller hvad mener du?

GB