Lene Gammelgaard tuder på TV
Fra : Jesper

Dato : 23-08-06 18:15

Lene Gammelgaard, bjergbestiger, eventyrer og nu direktør. Hun har hele
sit liv ville realisere sig selv. Nu er hun 40 år og hun ignorerede sit
biologiske ur. Nu tuder hun i DR TVs Dagens Danmark over hun ikke kan få
lov til at adoptere et barn fra Kina.

Kære Lene Gammelgaard!
Hvis du ikke havde haft så travlt med at kravle i bjerge og afholde
management kurser at der ikke var tid til at få børn, så er der kun én
du har at takke for det: Digselv.

LG er ikke alene om gerne at ville blæse og have mel i munden samtidigt,
de vil så gerne have børn, men de har ikke lyst til at komme hjem til
kødgryderne.

Ligestilling er en fantastisk ting, men det er altså kvinderne der føder
børnene, íkke mændene.
--
Jesper

For serious booty shaking:
http://www.youtube.com/watch?v=KUz6S2VFtbQ

Fra : Jens G

Dato : 23-08-06 18:38

On Wed, 23 Aug 2006 19:14:42 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>Hvis du ikke havde haft så travlt med at kravle i bjerge og afholde
>management kurser at der ikke var tid til at få børn, så er der kun én

Jeg troede aldrig jeg kunne være enig med dig i noget. Men det kan
jeg, kan jeg se.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-06 18:23

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> til
> kødgryderne.
>
> Ligestilling er en fantastisk ting, men det er altså kvinderne der

Danske myndigheder er måske jordens ondeste, når de holocauster børns
lykke ved at nægte adoption.

Når Kine , der er ansvarlig for barnet, vurderer at barnet ikke kan få
godt liv i hjemlandet men bedre liv ved adoption til den danske
berømthed, hvorfor skal vor onde, onde stat, så være på tværs?

Jeg har haft spændende uger i Sdr Omme Statsfængsel for at formidle
adoptioner fra bl.a. rugemødre til gode barnløse og er næsten så stolt
af det som VestreFængsel opholdet vedr sæddonorformidling, hvor jeg
lidt præcist kaldte mig sædlæge i telefonbogen dvs brød lægeloven
men mest stolt er jeg af de 3 bøder for "racisme" dvs muslimkriik

Statens monopol på adoptionsformidling er jeg glad for at jeg turde
bryde og være eksempel for at sådan godhed skal ingen skamme sig over

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 23-08-06 21:47

On Wed, 23 Aug 2006 19:14:42 +0200, Jesper skrev:

> [...]
> kødgryderne.
>
> Ligestilling er en fantastisk ting, men det er altså kvinderne der føder

Jamen hvorfor skulle hun dog ikke have lov at adoptere et barn
fra Kina, hvis nogen kinesere gerne vil bortadoptere et?

Kinesere er flinke og intelligente mennesker, og da der højst
sandsynligt vil blive tale om en pige, vil der sikkert aldrig
komme større ubehageligheder ud af det - sådan samfundsmæssigt
set.

Hvem har nogensinde hørt om en kinesisk pige, som skabte
problemer i Danmark?

Barnet ville være en glæde for Lene, og senere ville pigen
sikkert også blive til glæde for andre danskere.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 23-08-06 23:12

"Henrik Svendsen" skrev i en meddelelse
, Jesper skrev:

> [...]
> problemer i Danmark?
>
> Barnet ville være en glæde for Lene, og senere ville pigen
> sikkert også blive til glæde for andre danskere.

Jamen er det fordi hun er fyldt 40, at hun ikke må adobtere? Min
oldemor, var da 44, da hun fødte min morfar. Det har hverken hun eller
han nogensinde taget skade af.

Ruth

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-08-06 00:00

On Thu, 24 Aug 2006 00:11:47 +0200, Ruth Nielsen skrev:

> Jamen er det fordi hun er fyldt 40, at hun ikke må adobtere? Min
> oldemor, var da 44, da hun fødte min morfar. Det har hverken hun eller
> han nogensinde taget skade af.

Ja, det er nok noget med alder. Og 40 år er jo et herligt
rundt tal. Velegnet til arbitrære tiltag.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Peter Kirk

Dato : 24-08-06 09:44

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er nok noget med alder. Og 40 år er jo et herligt
> rundt tal. Velegnet til arbitrære tiltag.

Hvis ikke 40, havd med 50, 60, 70?

Burde der ikke være en begrænsing?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-08-06 11:12

On Thu, 24 Aug 2006 10:43:59 +0200, Peter Kirk skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvis ikke 40, havd med 50, 60, 70?
>
> Burde der ikke være en begrænsing?

Jo, men ikke ved 40. Det ville være rimeligt, at betragte
borgeren som udmærket forælder indenfor den erhversaktive
alder, idet vi da antager, at vedkommende har den fornødne
fysiske og psykiske styrke til at deltage fuldt ud i
samfundslivet.

Med en pensionsalder på 65 giver det 65-18=47

En maks. grænse på 47 ville jeg kunne forstå.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Tony

Dato : 24-08-06 00:14

"Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity> skrev frejdigt :

> Jamen er det fordi hun er fyldt 40, at hun ikke må adobtere? Min
> oldemor, var da 44, da hun fødte min morfar. Det har hverken hun eller
> han nogensinde taget skade af.

Det plejer også først at vise sig i tredie generation.

Tony

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 24-08-06 01:46

> [...]
> kødgryderne.
>
> Ligestilling er en fantastisk ting, men det er altså kvinderne der føder

Latterligt indlæg - det er jo tydeligt at du er misundelig, du tuder jo over
dit eget spildte liv.

Hvis konen er klar til at have børn i sit liv, skal hun ligesom andre da
også have lov til at adoptere.

Sjældent har jeg set mage til større tudefjæs på usernet end dig Jesper.

Mvh. Flemming

Fra : Peter Kirk

Dato : 24-08-06 09:43

"Flemming M. Hansen" <boole@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Latterligt indlæg - det er jo tydeligt at du er misundelig, du tuder jo
> over dit eget spildte liv.
>
> Hvis konen er klar til at have børn i sit liv, skal hun ligesom andre da
> også have lov til at adoptere.

Hvorfor skal hun ikke have dem via normale vis?