Amnesty: Israel begik krigsforbrydelser i ~
Fra : Jesper

Dato : 23-08-06 16:04

http://web.amnesty.org/library/Index/ENGMDE180072006

Så har Amnesty udsendt en detaljeret rapport der kortlægger zionisternes
mange krigsforbrydelser i Libanon.

--
Jesper

For serious booty shaking:
http://www.youtube.com/watch?v=KUz6S2VFtbQ

Fra : @

Dato : 23-08-06 18:03

On Wed, 23 Aug 2006 17:03:52 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://web.amnesty.org/library/Index/ENGMDE180072006
>
>Så har Amnesty udsendt en detaljeret rapport der kortlægger zionisternes
>mange krigsforbrydelser i Libanon.

ja og på vanlig enøjet vis helt glemt Libanesernes krigsforbrydelser
mod Israel

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Jesper

Dato : 23-08-06 18:17

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> ja og på vanlig enøjet vis helt glemt Libanesernes krigsforbrydelser
> mod Israel

40 dræbte civile israelere contra 1000 libanesere. Zionisternes
krigsforbrydelser er 25 X større!

Fra : @

Dato : 23-08-06 18:54

On Wed, 23 Aug 2006 19:16:46 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>40 dræbte civile israelere contra 1000 libanesere. Zionisternes
>krigsforbrydelser er 25 X større!

hvordan kommer du til det resultat?

Fra : Jesper

Dato : 23-08-06 19:51

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> hvordan kommer du til det resultat?

Du har åbenbart ikke læst rapporten. Er der noget i vejen med din
webbrowser?

Fra : @

Dato : 23-08-06 20:48

On Wed, 23 Aug 2006 20:51:13 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

hvordan kommer du til det resultat

man kan jo også påstå at når det gælder om at ødelægge fjendens
materiel er israelerne mange gange dygtigere end libaneserne

det burde de have tænkt på inden de angeb Israel

>Du har åbenbart ikke læst rapporten. Er der noget i vejen med din
>webbrowser?

intet

men en rapport som klandrer en af deltagerne i en krig fordi de
smadrer fjendens infrastruktur må have misforstået formålet med at
føre krig

hvis jeg skulle føre krig og havde muligheden ville jeg da også smadre
fjendens forsyningslinier, brændstof, elproduktion, broer,
vandforsyning og veje

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-08-06 19:46

In news:1hkj8n2.1u2lvzb1wa7ir3N%spambuster@users.toughguy.net,

> http://web.amnesty.org/library/Index/ENGMDE180072006
>
> Så har Amnesty udsendt en detaljeret rapport der kortlægger
> zionisternes mange krigsforbrydelser i Libanon.

Nå. Er der nogen særlug grund til, du konsekvent kalder israelske
statsborgere for "zionister"? Er du i virkeligheden ikke blot et nazisvin,
der prøver at pakke dit jødehad ind i røde floskler? Det tror jeg, du er.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper

Dato : 23-08-06 19:51

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Nå. Er der nogen særlug grund til, du konsekvent kalder israelske
> statsborgere for "zionister"? Er du i virkeligheden ikke blot et nazisvin,
> der prøver at pakke dit jødehad ind i røde floskler? Det tror jeg, du er.

Zionister = kryptonazister

Zionisterne i Lehi havde ingen skupler ved at samarbejde med nazisterne
under Anden Verdenskrig for at bekæmpe den britiske mandatmagt.

Fra : Croc®

Dato : 23-08-06 21:39

On Wed, 23 Aug 2006 20:45:35 +0200, "Jens Bruun"

>Nå. Er der nogen særlug grund til, du konsekvent kalder israelske
>statsborgere for "zionister"? Er du i virkeligheden ikke blot et nazisvin,
>der prøver at pakke dit jødehad ind i røde floskler? Det tror jeg, du er.

Der er ikke lighedstegn mellem zionisme og jøder.

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : Tony

Dato : 24-08-06 00:07

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke lighedstegn mellem zionisme og jøder.
>
> Regards Croc®

Hvor skulle han dog vide det fra !!!

Tony

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-08-06 00:13

On Thu, 24 Aug 2006 01:06:38 +0200, Tony skrev:

> "Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor skulle han dog vide det fra !!!

Det vidste han givetvis ikke; men det er jo ikke Jespers
skyld.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-08-06 10:39

In news:06fpe2lje4fmj5sqqqs1u06ipqs3s91jc0@4ax.com,
Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> Der er ikke lighedstegn mellem zionisme og jøder.

Nej. Hvorfor så generelt omtale jøder som "zionister"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-08-06 11:14

On Thu, 24 Aug 2006 11:39:27 +0200, Jens Bruun skrev:

> Nej. Hvorfor så generelt omtale jøder som "zionister"?

Det gør han ikke.

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : Croc®

Dato : 24-08-06 16:28

On Thu, 24 Aug 2006 11:39:27 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Nej. Hvorfor så generelt omtale jøder som "zionister"?

Den kobling bibragte du selv i tråden, der var ingen der nævnte jøder
før du stillede dit spørgsmål.

Fra : GB

Dato : 23-08-06 22:03

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> [...]
> statsborgere for "zionister"? Er du i virkeligheden ikke blot et
> nazisvin, der prøver at pakke dit jødehad ind i røde floskler? Det

Det er nok ikke helt forkert.

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 23-08-06 22:04

On Wed, 23 Aug 2006 20:45:35 +0200, Jens Bruun skrev:

> Nå. Er der nogen særlug grund til, du konsekvent kalder israelske
> statsborgere for "zionister"? Er du i virkeligheden ikke blot et nazisvin,
> der prøver at pakke dit jødehad ind i røde floskler? Det tror jeg, du er.

Er man en jødehader, hvis man kalder zionister for zionister?
Så er der godt nok mange zionister, som er jødehadere.

Underlig verden vi lever i.

--
"power corrupts, and absolute power corrupts absolutely" -
Lord Acton

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 23-08-06 23:01

> http://web.amnesty.org/library/Index/ENGMDE180072006
>
> Så har Amnesty udsendt en detaljeret rapport der kortlægger zionisternes
> mange krigsforbrydelser i Libanon.

RØD FRONT!

Fra : Claus

Dato : 24-08-06 11:01

Det er Libanons egens skyld at Israel gik ind i landet