Indrøm det og kom videre, Croc
Fra : Tim

Dato : 22-08-06 21:15

Jeg tager hatten af for dig, hvis du gør det!

Tim

Fra : Henri Gath

Dato : 22-08-06 21:31

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tager hatten af for dig, hvis du gør det!

Det gør han ikke.......dhimmier modsiger ikke deres herrer....

Fra : Croc®

Dato : 23-08-06 09:05

On Tue, 22 Aug 2006 22:15:16 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Jeg tager hatten af for dig, hvis du gør det!

Behold du bare hatten på, da den eneste af os to der har løjet er dig,
og kan du ikke nøjes med de tre andre tråde om emnet, hvor du selv
endda har startet den ene?

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : Tim

Dato : 25-08-06 00:49

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Behold du bare hatten på, da den eneste af os to der har løjet er dig,
> og kan du ikke nøjes med de tre andre tråde om emnet, hvor du selv
> endda har startet den ene?

Har været væk et par dage og ser, at Croc stadig ikke har indrømmet sit
løgnagtige snyderi.

Croc... ALLe herinde, inklusive Svendsen, der ivrigt, næsten lystigt og på
AHW'sk fornægtermanér, forsvarede dig, er udmærket klar over, at du
citatfuskede, og derefter fortsat var en æreløs løgner og kylling. Det kan
og vil ingen nogensinde tage fra dig.

Hvis ikke selve det grove citatfuskeri var klart nok, så gjorde din
løgnagtige reaktion det kun for tydeligt.

De fleste herinde er dog for pæne til at nakke dig åbenlyst, men de tænker
givetvis deres upæne tanker om dig, bare rolig.

Svendsen dummede sig igen, og forsvarede dig åbenlyst kun ud fra et
argumentationsmæssigt synspunkt, da han som dig, helt ukritisk, tog en
anti-israeler's udsagn for gode varer, og havde et allieret tågehovede i
dig.

Alle (inkl. jer selv) er, naturligvis klar over, at I to læser alt om
israeleres færden i Libanon, men fandens briller på. Vi _VED_ det sgu' da ,
så lad dog være med jeres jammerlige forsøg på at sniksnakke udenom.

dk.politik vil huske dit grove citatfuskeri og din kyllingrespons, Croc!

Croc goes: "Ære er for idioter" (jeg skal gerne google det indlæg frem, hvor
han sagde netop det!)

Tim

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 25-08-06 01:19

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> Croc goes: "Ære er for idioter"

At opnå respekt kan være redskab til at få sit budskab ud, og altså
ikke idiotisk, men stolthed kan være dum, taknemlighed for held kan
være mere sympatisk Falsk beskedenhed er trættende. Ærlighed varer
længst - er ærefuld

" Livet stræber efter vækst, og derved at overgå sig selv.
Nietzsche

" The I is hateful. Blaise Pascal 1623 - 1662

Every man, as long as he does not violate the laws of justice, is left
perfectly free to pursue his own interest in his own way, and to bring
both his industry and capital into competition with those of any other
man, or order of men. Adam Smith

Jeg gør oprør, altså er vi til. Albert Camus

One must learn to rise, and in rising to surpass itself.Nietzsche

The better the State is organized , the duller humanity will be.
Nietzsche

Fra : Croc®

Dato : 25-08-06 07:23

On Fri, 25 Aug 2006 01:49:04 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Croc goes: "Ære er for idioter" (jeg skal gerne google det indlæg frem, hvor

Lad mig sige det helt klart, du må have en masse ære.

Fortsæt bare det er underholdende at se på.

Fra : Tim

Dato : 25-08-06 15:44

> Lad mig sige det helt klart, du må have en masse ære.

Hvad du siger, tager ingen alligevel alvorligt, efter dit grove
citatfuskeri.

.... og ja, jeg har da ære i livet, men ikke ud fra din definition, idiot.

> Fortsæt bare det er underholdende at se på.

Du hader det som pesten, at vi snuppede dig på fersk gerning, selvom du
kalder det underholdning.

Du hader det endnu mere, at vi bliver ved med at minde dig om det.

Med tiden vil der naturligvis gå længere og længere tid imellem, at vi
oplyser dk.politik om dit løgnagtige citatfuskeri, men det vil dog dukke op
af og til.

Tim

Fra : Croc®

Dato : 25-08-06 17:28

On Fri, 25 Aug 2006 16:43:56 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Hvad du siger, tager ingen alligevel alvorligt, efter dit grove
>citatfuskeri.
>
>... og ja, jeg har da ære i livet, men ikke ud fra din definition, idiot.

Ikke omløb nok til at fange den.

> [...]
>oplyser dk.politik om dit løgnagtige citatfuskeri, men det vil dog dukke op

Nej du må endelig ikke holde op, da det er den bedste kur for folk der
ikke kender klientellet herinde, til at undlade at tro du indeholder
noget substansielt.

Fra : Alucard

Dato : 25-08-06 18:13

On Fri, 25 Aug 2006 18:27:33 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Ikke omløb nok til at fange den.

Det var jo lige netop det han gjorde, din klovn.....

Fra : Tim

Dato : 25-08-06 18:37

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message

> Det var jo lige netop det han gjorde, din klovn.....

LOL, fjolset fatter det ikke )

Tim

Fra : Tim

Dato : 25-08-06 18:59

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message

> Det var jo lige netop det han gjorde, din klovn.....

Det bliver i øvrigt endnu et af de indlæg, hvor Croc gør sig selv til
grin... enten svarer tøsedrengen ikke, eller også vælger han , endnu engang,
at lyve videre.

Han er sgu' næsten for nem

Havde jeg nu ikke været en hævngerrig SOB, ville det ikke have frydet mig,
at se idioten hoppe på limpinden igen, og igen, og igen og igen )))

Tim

Fra : Croc®

Dato : 26-08-06 01:25

On Fri, 25 Aug 2006 19:12:49 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Det var jo lige netop det han gjorde, din klovn.....

Jeg kan se på det du klippede væk at du heller ikke fangede hele
pointen.

Tænk lidt på Tims yndlingsbegreb ære, og sæt det i relation til hans
udgydelser i selvsamme post, det er lidt synd du åbenbart ikke har
mere omløb end Tim.

Fra : Alucard

Dato : 26-08-06 08:02

On Sat, 26 Aug 2006 02:25:27 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Jeg kan se på det du klippede væk at du heller ikke fangede hele
>pointen.

Jeg klippede kun det væk som kom EFTER din tåbelige påstand...

Du er vist ved at rode dig ind i et net af bortforklaringer igen...

>Tænk lidt på Tims yndlingsbegreb ære, og sæt det i relation til hans
>udgydelser i selvsamme post, det er lidt synd du åbenbart ikke har
>mere omløb end Tim.

Det er da muligt at jeg ikke har mere "omløb" end Tim, men det er
stadig mange gange mere end hvad du kan "prale" med.... )))

Fra : Tim

Dato : 26-08-06 09:05

> Jeg klippede kun det væk som kom EFTER din tåbelige påstand...

ROTFL.... Croc fatter det STADIG ikke )))))

Hahahaha, det hjernedøde tågehovede

Tim

Fra : Croc®

Dato : 26-08-06 22:15

On Sat, 26 Aug 2006 10:05:23 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>ROTFL.... Croc fatter det STADIG ikke )))))
>
>Hahahaha, det hjernedøde tågehovede
>
>Tim

Altså er du nu i stand til at klippe i Alucards post, du er sørme godt
nok dygtigere end de fleste, især i dine egne øjne, men som sagt
fortsæt bare, du kan alligevel ikke gøre dig mere til grin end du
allerede er.

Fra : Tim

Dato : 26-08-06 22:53

> [...]
> nok dygtigere end de fleste, især i dine egne øjne, men som sagt
> fortsæt bare, du kan alligevel ikke gøre dig mere til grin end du

Var det virkelig alt du kunne komme op med, efter endnu en af dine dumheder?

Tim

Fra : Alucard

Dato : 26-08-06 23:10

On Sat, 26 Aug 2006 23:15:25 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Altså er du nu i stand til at klippe i Alucards post,

Er det ikke normalt at man klipper det væk, man ikke svarer på...?

>du er sørme godt
>nok dygtigere end de fleste, især i dine egne øjne, men som sagt
>fortsæt bare, du kan alligevel ikke gøre dig mere til grin end du
>allerede er.

Selvom Tim gjorde sig virkelig umage, så ville han ikke kunne dumme
sig så meget som du har gjort de sidste par uger..... ))

Fra : Croc®

Dato : 27-08-06 01:11

On Sun, 27 Aug 2006 00:10:23 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Er det ikke normalt at man klipper det væk, man ikke svarer på...?

Er du nu lige så tungnem som Tim?

Medmindre han poster med din underskrift fra din ip, så kan han som
sædvanlig ikke overskue hvad han selv skriver.

>Selvom Tim gjorde sig virkelig umage, så ville han ikke kunne dumme
>sig så meget som du har gjort de sidste par uger..... ))

Nej fjolset gør sig såmænd ikke umage, det er en ganske naturlig
tilstand.

Fra : Tim

Dato : 27-08-06 16:30

> [...]
> sædvanlig ikke overskue hvad han selv skriver.

> Nej fjolset gør sig såmænd ikke umage, det er en ganske naturlig

Med den åbenlyse stupiditet du lægger for dagen igen og igen og igen, kan
ingen undre sig over indholdet af samtlige dine andre indlæg. Det måtte vel
have en årsag, og det har det så også. Du er simpelthen dum.

Du står sgu' nærmest i kø med dig selv, for at komme til at rode dig ud i
dumheder.

Her i tråden, blev du endnu engang nakket... din IQ presser vist ikke
ligefrem på for at give sig til udtryk, hva'?

Tim

Fra : Tim

Dato : 25-08-06 18:37

> Ikke omløb nok til at fange den.

.... "ud fra din definition", så jo, og det er åbenbart dig, der mangler
omløbet. "Læs, og forstå", tågehovede

> Nej du må endelig ikke holde op, da det er den bedste kur for folk der
> ikke kender klientellet herinde, til at undlade at tro du indeholder
> noget substansielt.

Jeg holder skam heller ikke op, Croc.

Tim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-08-06 09:24

On Fri, 25 Aug 2006 01:49:04 +0200, Tim skrev:

> [...]
> AHW'sk fornægtermanér, forsvarede dig, er udmærket klar over, at du
> citatfuskede, og derefter fortsat var en æreløs løgner og kylling. Det kan

Må jeg være fri. Og kan vi snart blive fri for det pis om, at
Croc løj. Hvis du vil lege "karaktermord", så find noget, der
kan holde vand.

Og næste gang ... skynd dig at stoppe, når det går op for dig,
at det er aluhat og gath, du har som støtter.

--
"power corrupts, and absolute power corrupts absolutely" -
Lord Acton

Fra : Alucard

Dato : 25-08-06 13:34

On Fri, 25 Aug 2006 10:24:18 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Må jeg være fri. Og kan vi snart blive fri for det pis om, at
>Croc løj. Hvis du vil lege "karaktermord", så find noget, der
>kan holde vand.

At Croc LØJ, er et BEVIST FAKTUM...!!!!!

>Og næste gang ... skynd dig at stoppe, når det går op for dig,
>at det er aluhat og gath, du har som støtter.

Som sædvanlig skriver du noget vrøvl..... )

DU tror at det er interessant hvem der OGSÅ har opdaget Croc's
fuskeri.... Hvis Jonnni Hjernedød fra Greve også havde skrevet
herinde, så havde du garanteret kaldt Tim for nazist... )))

Fra : Croc®

Dato : 25-08-06 17:28

On Fri, 25 Aug 2006 14:34:28 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>At Croc LØJ, er et BEVIST FAKTUM...!!!!!

Monj ikke du skulle skifte recept, det kan ikke være sundt det du
bruger lige nu.

Fra : Alucard

Dato : 25-08-06 18:13

On Fri, 25 Aug 2006 18:28:27 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Monj ikke du skulle skifte recept, det kan ikke være sundt det du
>bruger lige nu.

Whatever... )))

Fra : Tim

Dato : 25-08-06 18:38

> Monj

Ja, mojn då

> ikke du skulle skifte recept, det kan ikke være sundt det du
> bruger lige nu.

Ork, jo. Han har det sgu' nok helt fint gamle

Tim

Fra : Tim

Dato : 25-08-06 15:36

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Må jeg være fri. Og kan vi snart blive fri for det pis om, at
> Croc løj.

Næh da, han kan da lade være med at lyve istedet. Det gør det hele meget
nemmere.

> Hvis du vil lege "karaktermord", så find noget, der
> kan holde vand.

Havde Croc haft karakter, havde det været karakterselvmord, det han lavede.

> Og næste gang ... skynd dig at stoppe, når det går op for dig,
> at det er aluhat og gath, du har som støtter.

Ork, de er ikke de eneste. Alle kan se, at Croc citatfuskede på groveste
vis. De er blot endnu mere ligeglade end jeg.

Spørg dem blot, hvis du tør.

Tim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-08-06 15:39

On Fri, 25 Aug 2006 16:35:52 +0200, Tim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Spørg dem blot, hvis du tør.

Haha - det kan du da selv gøre, hvis du mener, det er noget,
der viser mod, at stille folk åndssvage spørgsmål.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Allan Riise

Dato : 25-08-06 16:08

Henrik Svendsen wrote:

> Haha - det kan du da selv gøre, hvis du mener, det er noget,
> der viser mod, at stille folk åndssvage spørgsmål.

He's a fool, and he don't even know it!!

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 25-08-06 17:08

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> He's a fool, and he don't even know it!!

"and he doesn't even know it".

Lørn to spik englis, ne, fool?

Tim

Fra : @

Dato : 25-08-06 17:36

<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Må jeg være fri.

det er da helt op til dig selv

> Og kan vi snart blive fri for det pis om, at
>Croc løj.

Croc er en gemen cifusktater derom ingen tvivl

klipper to ord og ændrer det næstfølgende bogstav fra lille til stort

hvilket gav "citatet" en helt anden betydning

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-08-06 20:53

On Fri, 25 Aug 2006 18:36:03 +0200, @ skrev:

> Croc er en gemen cifusktater derom ingen tvivl

Ok, jeg er så en smule i tvivl om, hvorvidt du er ironisk,
eller om dine fingre var ofre for en momentan lammelse.

Jeg har ikke rigtig mere at sige, der ikke allerede er sagt.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Tim

Dato : 25-08-06 21:18

> Ok, jeg er så en smule i tvivl om, hvorvidt du er ironisk,
> eller om dine fingre var ofre for en momentan lammelse.

Det lyder ikke godt.

> Jeg har ikke rigtig mere at sige, der ikke allerede er sagt.

Det er nok også en rigtig go' idé.

Tim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-08-06 21:34

On Fri, 25 Aug 2006 22:18:01 +0200, Tim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Det lyder ikke godt.

> Det er nok også en rigtig go' idé.

Du må gerne benytte dig af den.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Tim

Dato : 26-08-06 00:29

> Du må gerne benytte dig af den.

Det var møntet på dig, derfor var det en god idé.

Tim