Israel antyder aftale med Syrien
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-08-06 11:59

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s138 Man 21 Aug (2006, CET) 12.43.42

Israel antyder aftale med Syrien

Hvis Israel skal opnå en holdbar freds-
aftale med Syrien - der står bag Hiz-
bollah-militsen i Libanon - kan prisen
være afståelse af de strategisk vigtige
Golan-højder.

Det sagde Avi Dichter, Israels minister
for offentlig sikkerhed, i hærens
radio, da han blev spurgt, om han var
villig til at opgive området, som
Israel erobrede fra Syrien under
seksdages-krigen i 1967. Samtidig gav
viceprimierminister Shimon Peres udtryk
for det modsatte synspunkt: Tiden er
ikke inde til forhandlinger med Syrien,
sagde han til israelsk radio.

21. aug 10:23 (CET, red.)

=== citat slut ====

Øh ... for mig at se kan der sagtens indgås en fredsaftale med et
*demokratisk* ledet Syrien, hvor Golan-højderne afleveres tilbage. Men idet
man herfra kan skyde ned i hele Nordisrael, må dette område nødvendigvis
være demilitariseret, således at vi undgår en gentagelse af 1967-krigen.

Men lige nu er der desværre IKKE demokrati i Syrien, hvilket jeg kun dybt
kan beklage ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-08-06 09:53

"Jesus-loves-you" skrev
5633 news:TlgGg.42$No4.25@news.get2net.dk

> [...]
> 1967-krigen.
>
> Men lige nu er der desværre IKKE demokrati i Syrien, hvilket jeg kun dybt

Den israelske statsminister afviste senere på dagen forhandlinger med
Syrien, sålænge Syrien støttede terror, hvilket jo er meget forståeligt.

News:

=== citat start ===

NRK-tekst (p158) On 23.aug (2006, CET) 09:47:33

(nyheter fra i går kveld:)

( Syria godtek ikkje FN på grensa )

Syrias president Bashar Al Assad går
sterkt imot at FN-soldater skal vakte
grensa mellom Libanon og Syria, slik
Israel har kravd.

Dette går fram av eit intervju Assad
har gitt til fjernsynet i Dubai. Inter-
vjuket skal visast i morgon.

- Om Libanon tillet ein slik styrke på
grensa, vil det vere ei fiendtleg hand-
ling overfor Syria, seier han.

Israel meiner Iran brukar Syria som
transittland for skiping av våpen og
anna utstyr til Hizbollah-geriljaen.

=== citat slut ====

Da FN-soldater på ingen måde er krigsskabende, men tværtimod fredsskabende
og -bevarende, kan en indsættelse af disse styrker ingensinde opfattes som
værende en fjendlig handling, heller ej overfor Syrien.
Problemet er nok snarrere, Assad, at når disse FN-styrker ankommer, ja så
indskrænkes dine muligheder for at lave terror, apropos Jesu ord:

"Onde mennesker hader lyset og undgår det; de ønsker nemlig ikke,
at det onde skal blive afsløret."
(John 3,20 - på hverdagsdansk)

Der bliver ikke fred i området, førend denne støtte til terror stoppes...

ET-Break:
(2006-08-23, Wednesday, CET 09:59:58-x, delay 0)
- "Amen."

Andagtsteksten fra www.ucb.dk til i går, ET, var nu i grunden ret rammende:

=== citat start ===

Mandag 22. August (trykfejl. Tirsdag 22. august 2006, red.)

Tag dig af din skyld

Derfor skal I alle omvende jer og vende om, for at jeres synder kan
blive slettet ud
Ap.G. 3:19

=== citat slut ====

Og andagtsteksten fra www.blr.dk til i dag giver stof til eftertanke:

=== citat start ===

Onsdag 23. (august 2006, red.)

ApG 9,1-9

.... (forfølgelse) ... Helt konkret drejer det sig om Damaskus (i det
nuværende Syrien).
Gud vælger imidlertid at gribe ind. ... Et meget stærkt lys ...

=== citat slut ====

Herre, vor Gud. Må Din vilje fyldelst...

10:47
- "Amen."

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5634

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-08-06 10:31

"Jesus-loves-you" skrev
5634 news:0IUGg.13$qV7.9@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
> Gud vælger imidlertid at gribe ind. ... Et meget stærkt lys ...
>
> === citat slut ====
>

> Herre, vor Gud. Må Din vilje fyldelst...

Hmm ... memory on:

1618 news:ehP0c.102638$jf4.6168731@news000.worldonline.dk

> 99-03-02.IRA
[ ... ]
> Day no 23. - Purim
[ ... ]
> DADDY-break (2/3-1999):
[ ... ]
> Saulus! Hvorfor FORFØLGER du Mig ?
> ----------------------------------
>
> CET 12:28:52 - "Break-program."
>
> Herre! Betyder dette OUTPUT til Iran ?
>
> CET 12:29:12 - "That's an ORDRE!"

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-08-23, Wednesday, CET 11:11:2x-9, delay -00h01m56s)
- "Login."

Hmm ... 23 ?

Last 23-Memory :
5610 news:y2uzg.78$vP2.47@news.get2net.dk

> Code: Error 23-d (av)

And ?

11:26
- "Det får du at vide senere ... bye-bye for now ... my friend."

-

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5635

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-08-06 08:07

"Jesus-loves-you" skrev
5634 news:0IUGg.13$qV7.9@news.get2net.dk

[ ... ]
> NRK-tekst (p158) On 23.aug (2006, CET) 09:47:33

> [...]

Hertil sagde Libanon, at de handler for at bevare landets suverænitet og
uafhængighed.

> [...]
>
> ET-Break:
> (2006-08-23, Wednesday, CET 09:59:58-x, delay 0)

News:

=== citat start ===

DR1 s134 tor 24 aug (2006, CET) 08:13:39

00:28 (CET, red.)

Libanons hær ved Syriens grænse

Den libanesiske hær indsatte sent i
aftes soldater langs den syriske grænse