Minut-tyveri/tyrrani
Fra : Bo Warming

Dato : 21-08-06 07:16

Minut-tyveri/tyrrani

En SF-MF i JP 20.8.06 lyver at hjemmehjælpere ikke MÅ tage kop kaffe
med pensionisten og at der kræves småligt overvågende minut-TYRRANI

Da jeg begyndte at få hjemmehjælp udsattes jeg&staten for kæmpestort
minut-TYVERI og Nørrebros øverste centerchef Bastholm indrømmede i
svarbrev af 24.2.06 på min klage, at der var udbetalt løn for to
timers arbejde ved hver af de første fire besøg hos mig, men man havde
kun været der en halv time pr gang.

(men i svar til mit klagelæserbrev i Lokalavisen for Nørrebro og NV ,
nægtede han at der var hold i mine klager overhovedet, hvor han ellers
havde tilstået kæmpebedrag i brev til mig - han er patologisk løgner).

Det blev værre og værre og sidste gang udførtes NUL arbejde for mig,
men man fik fuld løn og da kommunen blev træt af mine altid
berettigede klager, så lod man mig finde en person med sympati og
ordholdenhed, som får en langt lavere løn pr times besøg, end
statslige og fupprivatiserede hjemmehjælpere.

Min ny glistrupist-ven hjemmehjælper indsender detaljerede timesedler
til kommunen, der dog ikke holder sine løfter om aflønning til ham.

Samarbejdet mellem mig og den ny hjælper er så godt, at vi har fundet
rutiner, så kommunen er sparet for udgifter til bleunderlag, som jeg
har helt afbestilt - som før leveredes i dyre kæmpekasser månedligt.

Jeg kopierer dette til min visitator i håb om, at man snart begynder
at holde løfter.

Jeg har altid inviteret til visitators og hjemmesygeplejerskes
uanmeldte besøg her. Hvis de kom, ville de erfare at den ny
hjemmehjælpers vask af gulv og tøj og køkken mm har gjort hjemmet
lugtfrit.

Lugt var ellers grund til, at jeg blev tilbudt hjælp, og da jeg længe
før sommeren bad om assistance til ozonbehandling af mit hjem, og
visitator sagde ja. Men dels holdt man igen ikke løfter - intet
skete - dels er lugtfrihed nu opnået på anden vis, og ozonbehanling
vil kun kunne ske om sommeren,for man kan ikke overnatte i hjemmet i
de døgn hvor det sker, og om sommeren kan jeg sove i min udestue.

SF ønsker, at stat fritages for kontrol, så de kan svindle og
løftebryde frit. Gid de blot holdt de løfter, de giver.

Selvfølgelig bør hjemmehjælpere i den afmålte tid udføre praktiske
job, og kaffetid er ekstra&luksus, når sympati og udenfor tiden.

Kaffedrikning mod betaling er værre end glædespigernes af
socialministeren, min nevø, forkætrede prostitution. Det skal være
lysten der driver værket, men SF i JP efterlyser betalt smålig
uetisk, kold luderkærlighed til de gamle: betalt kaffehykleri. Smiger
på timeløn.

Min privatiserede selvvalgte hjemmehjælper bør være eksempel for al
statslig hjemmehjælp, han indsender ugentligt præcise, detaljerede
timesedler, om praktiske job , han har udført. Skema-sedler som
kommunen har udformet, men som næppe andre adlyder efter bogen. Men
dydsmønstre straffes altid, her ved at man underbetaler ham
bedragerisk

Centerchefens brev af 24.2 var også lodret lyvende ved at garantere,
at et ægtepar i fremtiden ville besøge mig , mand og kone skiftevis og
den ene udføre ærinder og den anden rengøring. Den dominerende kone
kom og snød mange gange, hendes mand een og kun een. gang og turde
ikke for konen hjælpe efter mine ønsker. Centerchefer er helt i lommen
på sådanne svindlende dominaer, og respekterer derfor slet ikke
klienterne, som de er ansat til at hjælpe.

..Dominaens mand var gulvafsliber og brød derfor alle aftaler, på
komando af sin kone, der ville have flest mulig penge i hus, så manden
måtte ikke komme her som lovet, når han der var gulvjob til ham, og da
manden havde sympati med min livsstil, forbød hun, at han kom her
efterfølgende gange.

Stat står for svindel. SF står for at lyve svindel til godgørenhed.

At medierne idag postulerer (med tvivlsomt statistisk underlag) at
Danmarks ødsle ældrepleje giver generel accept, bør ikke berolige.

Det danskere ofte klager over er vedr et isbjergs top - skandaløse
svigt og mobning af svage er desværre reglen snarere end undtagelsen,
for lederne holder med de stærke behandlere og svigter de gamle, så
løgn og svindel forties og klager gives ikke dybtgående behandling, og
fornuftig rationel elekronisk overvågning er ofte en oplagt løsning og
de egoistiske behandleres brok om minuttyrrani bør overhøres. De vises
for meget tillid og de svigter den