Skide nasserøve!
Fra : Tim

Dato : 20-08-06 22:51

Kontanthjælpsmodtagere kan åbenbart gøre som det passer dem... næsten da:

"Pjæk hver anden dag er ikke i sig selv nok til, at kontanthjælpen blive
stoppet. Det udløser blot et træk i hjælpen."

Jeg betaler kraftedeme penge til at de kan gå og fede den af, og skal
samtidig høre på alle de tågehovede venstreorienterede godgørere, der kun
har "åh hvor er det synd" tilovers for dem der stjæler mine penge.

"»Spillereglerne er nødt til at være så tæt på det ordinære arbejdsmarked
som muligt. Hvis man i kontanthjælpssystemet opdrager folk til, at de kan
blive væk hver anden dag, kan man ikke forvente, at de nogensinde formår at
træde ind på det ordinære arbejdsmarked,«"

Jeg er selv, for et halvt år siden, startet soim voksenlærling
(bygningssnedker) på grundkursus. Vi startede 19, og vi var kun seks tilbage
i slutningen af forløbet. Ja, der skal faktisk laves noget.

Flere var blevet sendt af kommunen og kun een af "dem" holdt hele vejen (med
bravour, skal siges). Resten hylede over, hvorledes "kommunen" bare
betragtede dem som kvæg.

DE GAD fandeme ikke gøre en skid for det selv, men gik og snakkede (og
forstyrrede) resten af holdet. Jeg har ikke en KÆFT respekt for dem.

Hvis du VIL, så KAN du sgu' også!!! Ikke alt det tuderi, jeg gider sgu' ikke
høre på det! Få dine hænder op af lommen, og hyl ikke, hvis det gør lidt
ondt!

Tim

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-08-06 23:14

Tim wrote:
> [...]
> samtidig høre på alle de tågehovede venstreorienterede godgørere, der kun
> har "åh hvor er det synd" tilovers for dem der stjæler mine penge.

Hvis de venstreorienterede er "godgørere" hvad er højre-fløjen så?
Ondgørere?

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard

Fra : Tim

Dato : 20-08-06 23:32

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Hvis de venstreorienterede er "godgørere" hvad er højre-fløjen så?
> Ondgørere?

Ja, da. Ifølge alle godgørere!

Tim

Fra : John

Dato : 20-08-06 23:31

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du VIL, så KAN du sgu' også!!! Ikke alt det tuderi, jeg gider sgu'
> ikke høre på det! Få dine hænder op af lommen, og hyl ikke, hvis det gør

Du har helt ret, selv om jeg ikke lige vil bruge så kraftige ord! Alligevel
du har ret, de skulle sendes i arbejdslejr.
Det er ikke frivilligt jeg betaler til dem, det samme gælder for øvrigt for
mange af dem der har fået førtidspension fordi de har drukket, eller junket
hjernen væk, det kan bare ikke være mit problem. Oven i købet får de mere
udbetalt af (MINE PENGE) end de ville få på bistand eller end en
folkepensionist får. Vandvidet lever i vores samfund - suk...

John

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-08-06 23:44

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44e8d935$0$879$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg betaler kraftedeme penge til at de kan gå og fede den af,,,,

Tror du virkeligt at hvis vi overlod dem til deres egen skæbe
og sparede udgifterne til bistandshjælp, at du vil få så meget som 1 kr. mere udbetalt.

Det vil tage dem 5 sekunder at finde på noget andet at bruge pengene på, vær
du blot glad over at du ikke 10 gange dagligt skal konfronteres med tiggerer
på gader og stræder.

Jan Rasmussen

Fra : John

Dato : 21-08-06 00:03

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tror du virkeligt at hvis vi overlod dem til deres egen skæbe
> og sparede udgifterne til bistandshjælp, at du vil få så meget som 1 kr.

Sikkert ikke, men så ville vi få noget andet for pengene!

> [...]
> vær
> du blot glad over at du ikke 10 gange dagligt skal konfronteres med

Det gør vi alligevel, også selv om de får masser af MINE PENGE, tigger de
for "sportens skyld"!!!

Fra : Tim

Dato : 21-08-06 00:04

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
> [...]
>
> Tror du virkeligt at hvis vi overlod dem til deres egen skæbe
> og sparede udgifterne til bistandshjælp, at du vil få så meget som 1 kr.

Det er jo IKKE de svageste vi taler om her. Det er folk, som UDnytter
systemer, og bare ikke gider komme. De har fundet sig en niche. Ja, det er
nok ikke det mest sindfulde job de kunne udfylde, men at 50% HALVTRERDS
PROCENT) skal gå, og fede den af, på MIN FUCKING REGNING, det er fandemæ for
groft.

> [...]
> vær
> du blot glad over at du ikke 10 gange dagligt skal konfronteres med

Ok, jeg bor ikke i Kønehavn mere, men ved dog, hvad du mener.

Tim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 21-08-06 14:14

On Mon, 21 Aug 2006 00:43:53 +0200, Jan Rasmussen skrev:

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror du virkeligt at hvis vi overlod dem til deres egen
> skæbe og sparede udgifterne til bistandshjælp, at du vil få
> så meget som 1 kr. mere udbetalt.

Det er der jo nogen, som tror. Men som du er inde på, så
finder taberne bare nogen andre måde at skaffe pengene på.
Det bliver så ved tyveri, røveri, narkohandel, tiggeri osv.

Så stiger forsikringspræmierne. Dagligdagen bliver meget
utryg. Der skal bruges flere penge på politi, og ofrene for
kriminaliteten bliver heller ikke nogen billig omgang.

I Italien har man et system helt uden bistandshjælp. Til
gengæld har man indrettet arbejdsmarkedet, så det næsten er
umuligt at fyre nogen, hvilket igen medfører mindre
risikovillighed til investeringer i erhverslivet. På den måde
holdes Mafiaen også med masser af nye rekrutter.

Det er i det hele taget en skidt fidus ikke at ville hjælpe
de svage i samfundet. Ofte er de slet ikke så svage, at man
bare trygt kan træde på dem.

Og så skal vi ikke glemme, at de har stemmeret. Skær i
hjælpen til dem, og de stemmer øjeblikkeligt ræverødt hele
flokken. Så får marxisterne mere magt - og det er heller ikke
ret fedt. Under den kolde krig var det tæt på, at Italien
blev kommunistisk - via stemmesedlen.

Man behøver bare betragte, hvad der skete, da man lukkede
sengepladser og sendte en masse psykisk syge på
dagpsykiatrisk centre. Der kom en voldsom stigning i mængden
af kriminalitet begået af psykisk syge, der da også i dag
sidder og fylder godt i fængslerne.

-- The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion
doesn?t count as much as the power and popularity behind an
opinion. - Norman Livergood

Fra : Poul Nielsen

Dato : 21-08-06 11:23

> [...]
ikke
> høre på det! Få dine hænder op af lommen, og hyl ikke, hvis det gør lidt

Såvidt jeg kan se er det dig der tuder og klynker over at der findes
nasserøve. Vi andre vænnet os til det.

Fra : Henri Gath

Dato : 21-08-06 19:34

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i en meddelelse

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ikke

> Såvidt jeg kan se er det dig der tuder og klynker over at der findes
> nasserøve. Vi andre vænnet os til det.

"Vi andre"? Har du bændelorm, mand?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 22-08-06 22:23

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Vi andre"? Har du bændelorm, mand?

Jamen hvorfor ændrer i så bare ikke systemet når "I" nu udgør flertallet