Arkitektur-NU: Stiverikkondom UDEN_ PIK_ I~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-06 11:11

Arkitektur-NU: Stiverikkondom UDEN_ PIK_ I (2mX2m)

Altan-pilotstudiet jeg leger med på mine lejeres ulovlige 2 sals
terasse, der forbinder to karnaptage, har jeg før sammenlignet med en
stor toiletrulle hængt på med skråbarduner, men som projektet udvikler
sig, er det mere nærliggende at se det som en kæmpepik med kondom der
stikker ud af vindue, men pikken fjernet.

P.t. er karnaptagene forbundet med lægder langs vejen og huset , der
engang dannede pergola til slyngplanter, og lejere har over disse lagt
genbrugskrydsfinerplader 1½ gange to meter og med denne
terasseplatform som sikkerhedsnet 10 cm under stiverikken, skal to
polycarbonatplader(i forlængelse af hinanden to gange tre meter ,
dannende kondomoverside og underside m gå vandret ud fra
veluxvindue(=pikblodforsyning) i tag under skorsten, så en to gange to
meter udestue dannes, og som gavl i højre og venstre side sættes
mindre plader af det totalbrudsikre lexan på.. Evt reb eller wire op
omkring husets centrale skorsten, pikejerens hoved, til at sikre
vandret rejsning.

Hvis ikke søjler og fundament, kræves så byggetilladelse?

Svarer det ikke til at hænge en oppustet stor ballon ud af vinduet og
i den er klatrestativ hvor man sidder?

Jeg tror, at det allerede idag gavnlige udestuearrangement kan blive
til dansk eller kinesisk eksportsucces, som samlesæt, ala oppustelig
dobbeltseng(som Jysk Sengetøj sælger for 700 kr, kinesisk fabrikat)

Bondam ønsker af afhjælpe boligmangel og hylder
Christiania-kreativitet. Kan han give mig tvangsbøder for at lege
ufarligt med, hvad kan give alle danskere med små forkrampede
lejligheder et ekstra og lyst rum, hængt på vinduet?

"Ud, ud vil jeg ud, over de høje fjelde"Henrik Ibsen