/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Åbenbaring
Fra : dktekno


Dato : 18-08-06 15:40

Gud åbenbarede sig over for mig, i aftes. Her er hans budskab:

1. Du skal være mod dine ligemænd og kvinder, som du vil have, at de skal
være mod dig.

2. Du skal respektere individet og de individuelle behov, styrker og
svagheder, såfremt behovet af det andet individ,
ikke frarøver dig dine egne basale behov.

3. Ethvert menneskes behov er alene 3 grupper. Der eksisterer ingen andre
behov: Livsvigtige vilkår, mål i livet, og glæde.

4. Ethver samfund skal inde i sig selv sørge for, at tilstrebe, at så mange
individer får den nødvendige hjælp, til at udøve deres eget individuelle
liv, såfremt det ikke fratager andre deres livsvilkår.

5. Staten er over mennesket. Ideologien er over staten. Individet er over
ideologien.

6. Gud er iblandt os alle.

7. Intet kød, frugt, fisk eller fjerkræ er urent efter, at det er blevet
tilberedt på en sådan måde, at organismen, der spiser dette, ikke tager
skade.

8. Der eksisterer ingen overnaturlige kræfter over Gud.

9. Intet samfund som ikke hylder individet, som dets primære mål, tjener
Gud.

10. Den frie vilje er konstante bevægelser i Guds mindste partikler, hvis
resultat, kommer direkte fra singulariteten. Forstyrrelser i den frie vilje,
er forgreninger fra samme, som har indflydelse på resultatet af tankegangen.

Ingen anden Gud end Gud findes, og ingen anden må ophøjes over Gud.

- nej, jeg har ikke selv fundet på dem.
Tak Gud for det!



 
 
Allan Riise (18-08-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 18-08-06 16:27

dktekno wrote:
> Gud åbenbarede sig over for mig, i aftes. Her er hans budskab:
>
> 1. Du skal være mod dine ligemænd og kvinder, som du vil have, at de
> skal være mod dig.

Ligemænd og kvinder?

Alle andre vel for pokker?

> 2. Du skal respektere individet og de individuelle behov, styrker og
> svagheder, såfremt behovet af det andet individ,
> ikke frarøver dig dine egne basale behov.

selvf.

> 3. Ethvert menneskes behov er alene 3 grupper. Der eksisterer ingen
> andre behov: Livsvigtige vilkår, mål i livet, og glæde.

Hvad er livsvigtige vilkår?

Hvad skal der ske med de behov?

> 4. Ethver samfund skal inde i sig selv sørge for, at tilstrebe, at så
> mange individer får den nødvendige hjælp, til at udøve deres eget
> individuelle liv, såfremt det ikke fratager andre deres livsvilkår.

Inde i sig selv?

> 5. Staten er over mennesket. Ideologien er over staten. Individet er
> over ideologien.

Mennesket er øverst, men det udarter sig i det demokrati vi har, nemlig et
demokrati af folkevelgte som vælger og lovgiver udfra landsvalg hvert 4 år.

> 6. Gud er iblandt os alle.

Sludder.

> 7. Intet kød, frugt, fisk eller fjerkræ er urent efter, at det er
> blevet tilberedt på en sådan måde, at organismen, der spiser dette,
> ikke tager skade.

Og hvem bestemmer at det er tilberedt så organismen ikke tager skade?

> 8. Der eksisterer ingen overnaturlige kræfter over Gud.

Der findes ingen Gud i et samfund, individdet har lov til at tro så tosset
det vil, sålænge det ikke går udover samfundet og andre individder.

> 9. Intet samfund som ikke hylder individet, som dets primære mål,
> tjener Gud.

Sludder, det tjener folket.

> 10. Den frie vilje er konstante bevægelser i Guds mindste partikler,
> hvis resultat, kommer direkte fra singulariteten. Forstyrrelser i den
> frie vilje, er forgreninger fra samme, som har indflydelse på
> resultatet af tankegangen.

Fine ord, uden indhold, for det skulle betyde at mennesket reelt ingen egen
vilje har, men er styret ad en entitet.

> Ingen anden Gud end Gud findes, og ingen anden må ophøjes over Gud.

Bollocks.

> - nej, jeg har ikke selv fundet på dem.
> Tak Gud for det!

Ja, den er fjern.

--
Allan Riise



dktekno (18-08-2006)
Kommentar
Fra : dktekno


Dato : 18-08-06 16:46

>Ligemænd og kvinder?

>Alle andre vel for pokker?

Nej, ikke dem, der er under os. Dette vil sige kriminelle, der er kriminelle
med overlæg, og som ikke har gjort det for at beskytte deres egne
rettigheder, eller andres rettigheder, men af egen grådighed.

>Hvad er livsvigtige vilkår?

>Hvad skal der ske med de behov?

Livsvigtig vilkår er mad, vand, tag over hovedet, nødvendig behandling til
at behandle sygdomme osv.

>Inde i sig selv?

Samfundet skal indføre lovgivning, der skal sikre dette.

>Mennesket er øverst, men det udarter sig i det >demokrati vi har, nemlig et
>demokrati af folkevelgte som vælger og lovgiver udfra >landsvalg hvert 4
år.

Demokrati fratager folket magten.
For demokrati giver korruption og politik bag lukkede døre - som vi har set
det med EU-møderne, og med forlig nationalt, hvor politikerne igen holder os
uden for. Vi kan ikke stole på 9 partier. Hellere ét parti vi kan stole på,
en 9 partier vi ikke kan stole på.

>Sludder.

Hvis du mener, at dette er noget sluder, så bevis din påstand. Ellers skulle
du nøjes med at sige, at DU mener at det er noget sludder. Men da du skriver
det, som om det objektivt set er noget sludder, så ligger bevisbyrden hos
dig.

- hvad angår beviset for min påstand - ja, så vil jeg bevise det således:

Gud er ikke inde i noget objekt. Så han må være her blandt os all.

>Og hvem bestemmer at det er tilberedt så organismen >ikke tager skade?

Det gør fødevarerne. Bliver du syg af dem, er de ikke tilberedt ordentligt.

>Der findes ingen Gud i et samfund, individdet har lov til at tro så tosset
det vil, sålænge det ikke går udover samfundet og andre individder.

Hvis Gud ikke findes i samfundet, må vi bringe samfundet til Gud.

>Sludder, det tjener folket.

Nej, det tjener ikke folket.
For folket består af individer. Og hvis du ser bort fra individerne, ser du
bort fra folket.

Du har brug for individer, for at lave et samfund.

>Fine ord, uden indhold, for det skulle betyde at >mennesket reelt ingen
egen
>vilje har, men er styret ad en entitet.

De har deres vilje. Deres vilje er blot bestemt.

Vi mangler blot en defination på vilje.



Tim (18-08-2006)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 18-08-06 16:52

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message
news:44e5dc43$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> dktekno wrote:
>> Gud åbenbarede sig over for mig, i aftes. Her er hans budskab:
>>
>> 1. Du skal være mod dine ligemænd og kvinder, som du vil have, at de
>> skal være mod dig.
>
> Ligemænd og kvinder?
>
> Alle andre vel for pokker?
>

Også grise og rabarbar?

>
>> 2. Du skal respektere individet og de individuelle behov, styrker og
>> svagheder, såfremt behovet af det andet individ,
>> ikke frarøver dig dine egne basale behov.
>
> selvf.
>

selvf.

>
>> 3. Ethvert menneskes behov er alene 3 grupper. Der eksisterer ingen
>> andre behov: Livsvigtige vilkår, mål i livet, og glæde.
>
> Hvad er livsvigtige vilkår?
>

Nårhja, du ved, mad, vand, sex, (hash for visse).

>
> Hvad skal der ske med de behov?
>

Hvad skal der ske med maden, vandet og den dér sex? Figure it out on yr own
)))

>
>> 4. Ethver samfund skal inde i sig selv sørge for, at tilstrebe, at så
>> mange individer får den nødvendige hjælp, til at udøve deres eget
>> individuelle liv, såfremt det ikke fratager andre deres livsvilkår.
>
> Inde i sig selv?
>

Er du totaltræt? Det betyder: Uden udefrakommende påvirkning og med
samfundet og kulturen (det nogle af os værner om) som den drivende
bevægelse/kraft.

>
>> 5. Staten er over mennesket. Ideologien er over staten. Individet er
>> over ideologien.
>
> Mennesket er øverst,
>

I Danmark.... Ja!

>
> men det udarter sig i det demokrati vi har, nemlig et demokrati af
> folkevelgte som vælger og lovgiver udfra landsvalg hvert 4 år.
>

Du har så ret.

>
>
>> 6. Gud er iblandt os alle.
>
> Sludder.
>

Enig.

>
>> 7. Intet kød, frugt, fisk eller fjerkræ er urent efter, at det er
>> blevet tilberedt på en sådan måde, at organismen, der spiser dette,
>> ikke tager skade.
>
> Og hvem bestemmer at det er tilberedt så organismen ikke tager skade?
>

Gudsbefængt sludder, enig.

>
>> 8. Der eksisterer ingen overnaturlige kræfter over Gud.
>
> Der findes ingen Gud i et samfund, individdet har lov til at tro så tosset
> det vil, sålænge det ikke går udover samfundet og andre individder.
>

Dybt enig.

>
>> 9. Intet samfund som ikke hylder individet, som dets primære mål,
>> tjener Gud.
>
> Sludder, det tjener folket.
>

Dybt enig.

>
>> 10. Den frie vilje er konstante bevægelser i Guds mindste partikler,
>> hvis resultat, kommer direkte fra singulariteten. Forstyrrelser i den
>> frie vilje, er forgreninger fra samme, som har indflydelse på
>> resultatet af tankegangen.
>
> Fine ord, uden indhold, for det skulle betyde at mennesket reelt ingen
> egen vilje har, men er styret ad en entitet.
>

Dybt enig.

>
>> Ingen anden Gud end Gud findes, og ingen anden må ophøjes over Gud.
>
> Bollocks.
>

Dybt enig.

>
>> - nej, jeg har ikke selv fundet på dem.
>> Tak Gud for det!
>
> Ja, den er fjern.
>

De sidste fem punkter er.

Tim



GB (18-08-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 18-08-06 16:44

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in
news:44e5d11d$0$15781$14726298@news.sunsite.dk:

> Gud åbenbarede sig over for mig, i aftes. Her er hans budskab:

Er du sikker på, at du ikke lider af den vrangforestilling, at du selv er
Gud?

--
Med venlig hilsen
GB

dktekno (18-08-2006)
Kommentar
Fra : dktekno


Dato : 18-08-06 17:37

Ja.



GB (18-08-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 18-08-06 19:33

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in news:44e5ecb4$0$15793$14726298
@news.sunsite.dk:

> Ja.

Dkteknohu Akhbar!

--
Med dybeste underkastelse
GB

dktekno (18-08-2006)
Kommentar
Fra : dktekno


Dato : 18-08-06 20:49

Jeg skrev netop, at jeg IKKE er Gud.



Henrik Svendsen (18-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 18-08-06 21:04

On Fri, 18 Aug 2006 21:49:22 +0200, dktekno skrev:

> Jeg skrev netop, at jeg IKKE er Gud.

Det følte du et behov for?

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham
Lincoln.

GB (19-08-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 19-08-06 08:08

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in news:44e619a5$0$15792$14726298
@news.sunsite.dk:

> Jeg skrev netop, at jeg IKKE er Gud.

Selvfølgelig - det skal du jo skrive - det ville jo ikke være så heldigt,
hvis det slap ud, at Gud skriver i dk.politik.

--
I dybeste underkastelse
GB

Peter Bjørn Perlsø (19-08-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 19-08-06 00:43

dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:

> 5. Staten er over mennesket. Ideologien er over staten. Individet er over
> ideologien.

Er mennesket, individer; ja eller nej?

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, siad.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Tim (19-08-2006)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 19-08-06 00:51

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
news:1hkan8o.13rq02q1gk4awyN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:
>
>> 5. Staten er over mennesket. Ideologien er over staten. Individet er over
>> ideologien.
>
> Er mennesket, individer; ja eller nej?
>

Er staten en ideologi, og er Kim Larsen en huleboer?

Tim



Peter Bjørn Perlsø (19-08-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 19-08-06 01:44

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
> news:1hkan8o.13rq02q1gk4awyN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> > dktekno <dktekno@gmail.com> wrote:
> >
> >> 5. Staten er over mennesket. Ideologien er over staten. Individet er over
> >> ideologien.
> >
> > Er mennesket, individer; ja eller nej?
> >
>
> Er staten en ideologi,

Det mente Hegel, men han tog fejl. Staten er meget mere end bare en ide.

> og er Kim Larsen en huleboer?
>
> Tim

Sikkert nok :)

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, siad.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Konrad (22-08-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 22-08-06 11:56


"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
news:44e5d11d$0$15781$14726298@news.sunsite.dk...
> Gud åbenbarede sig over for mig, i aftes. Her er hans budskab:

Ah! En ny Muhammed in spe?



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408622
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste