Danmark
Fra : dktekno

Dato : 17-08-06 20:56

Danmark...

Danmark fængsler journalister når de fremhæver løgnagtige rapporter fra
Forsvarets Efterretningstjeneste, og dermed beviser over for befolkningen,
at man ikke kan stole på vores efterretningsvæsen.

Danmark siger god for tortur - se blot på frifindelsen af Annemette Holm,
som ellers var blevet dømt for brud på Genévekonventionen.

Danmark fører politik bag lukkede døre, så pressen ikke kan få nys om det,
og dermed holde befolkningen uvidende.

Danmark undergraver retssvæsenet, og de grundlovssikrede rettigheder, ved,
bag folkets ryg, at sige god for, at andre lande frit kan anmode om
ransagninger, der er uden for vores eget lands lovgivning.

Danmark anvender værnepligtige og militærnægtere til tvangsarbejde.

Og så er vi stolte af Danmark? Gu fanden er jeg ej, og enhver der er stolt
af det Danmark, jeg har beskrevet her, er per defination et monster, en
djævletilbeder, en ondskabsfuld magttørstig satanisk stalinistisk
nazipropagandistisk kapital og blodhungrende møgsvin der ALENE er ude på, at
undergrave folket dets frihed, og hjernevaske det!

Skrid til helvede i satans frihedshadere!!!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-08-06 21:37

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at
> undergrave folket dets frihed, og hjernevaske det!
>
> Skrid til helvede i satans frihedshadere!!!

Har du ikke flere eder og forbandelser på lageret, det her beviser bare at
du er småt kørende.

Mvh Kurt

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 18-08-06 10:55

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Danmark...

---
> [...]
> bag folkets ryg, at sige god for, at andre lande frit kan anmode om
> ransagninger, der er uden for vores eget lands lovgivning.

Alt det tabte vi i det øjeblik, vi valgte at bekæmpe terror. Hvis
terroristernes mål var at fjerne vores demokrati uden at vi dermed skulle
overtage deres ideer, har de vundet.

---
> Danmark anvender værnepligtige og militærnægtere til tvangsarbejde.

Vi bør have en værnepligt. Det står mere og mere klart at ikke alle
ny-voksne er rustet til at møde de krav og udfordringer, som deres voksent
liv vil byde dem.

Den bør blot rumme mere end at tjene sit land med våben og folk skal ikke
tjene længere eller for færre penge, hvis deres samvittighed ikke byder dem
at bære våben eller en brandslange.

Jeg arbejder på et forslag til en ny to-delt værnepligt, som man ikke
længere skal kunne trække fri-nummer fra.

En enhver ung person med helbreddet i orden skal ofre 2 sommerferier inden
det 18 fyldte år på en første del, som alene handler om at begå sig i
samfundet og kunne sørge for de børn, som de senere måtte vælge eventuelt at
få.

Efter det 18 fyldte år skal den unge enten aftjene værnepligt, uddanne sig
til civilt beredsskab eller tjene samfundets svageste i 4-5 måneder, så de
kan holde et halvt års sabbat / fjumreperiode på at tjene det samfund, som
har brødfødt dem i deres opvækst og som de selv skal leve af, hvis de lever
så længe.

Forslaget under udarbejdelse er at læse her:
http://www.center-validering.dk/vaernepligt.htm

Kommentarer er velkomne.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."