HuT, HuT, Forbudt!
Fra : GB

Dato : 17-08-06 19:00

Hold da kæft, hvor fedt.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2006/08/17/152950.htm

GB

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-08-06 20:06

GB skrev:
> Hold da kæft, hvor fedt.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2006/08/17/152950.htm

Ja, kan man overhovedet be' om en bedre fødelsdagsgave (undertegnede
fylder nemlig 29 i dag)?

Det er i hvert fald hårdt tiltrængt at HuT lærer at overholde visse
basale spilleregler som forening. Og det er i denne henseende rart at se
at det danske retssystem trods alt tager HuT's farlighed seriøst.

Dog må jeg alligevel også nødtvungent give Birthe Rønn Hornbech - som
jeg en overgang troede var blevet både småsenil og bindegal på een gang
- ret i sin pointe om at det muligvis bedre kan betale sig personligt at
smide de enkelte medlemmer i spjældet, når de således går over stregen,
end det ville kunne betale sig at forbyde selve organisationen og dermed
gøre den til en obskur undergrundsbevægelse med dertilhørede "kult-status".

Det er et svært dilemma, som det desværre også netop er HuTs formulerede
taktik at stille os i...

Anders Peter Johnsen

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-08-06 21:04

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> Ja, kan man overhovedet be' om en bedre fødelsdagsgave (undertegnede
> fylder nemlig 29 i dag)?

Tillykke !

> [...]
> til en obskur undergrundsbevægelse med dertilhørede "kult-status".
>
> Det er et svært dilemma, som det desværre også netop er HuTs formulerede

Jeg er enig med Rønn Hornbech i denne sag, - og også enig i at hun nogen
gange er langt ude i naivitet.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-08-06 21:11

meddelelse news:44e4bdf0$0$84014$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> til en obskur undergrundsbevægelse med dertilhørede "kult-status".
>
> Det er et svært dilemma, som det desværre også netop er HuTs formulerede

Aller først tillykke med din fødselsdag i dag.
Som du har været inde på før er Birte Rønn Hornbech bindegal og senil.
Selvfølgelig skal HuT forbydes, for det er en undergrundsbevægelse i
forvejen.

Mvh Kurt

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-06 04:45

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Som du har været inde på før er Birte Rønn Hornbech bindegal og
> senil. Selvfølgelig skal HuT forbydes, for det er en

Affældige senile og bindegale amokløbere er ikke et problem i dagen
Danmark.

Snedige dobbeltspillere der udlever godhedsindustriens drejebog er
derimod farlige, fx Naser Khader, der skønt hellig kriger spiller
rollen som integreret fremmedkulturel. .

OG Venstre-overklasse-overbetjentdamen cand.jur. Birthe Rønn Hornbeck,
der i to bøger har anbefalet afskaffelse af
racismeparagraffen=§266b=censuristisk fængselssstraf til glistruptyper
men som i folketinget stemmer Venstre-lydigt

Det som venstrefløjens Marcuse i 60erne klogt beskrev som "repressiv
tolerance" er ført til et højere niveau, og folk passiviseres og ser
ikke den fare fædrelandet er i, fordi der via finjusteret slinger i
valsen gives indtryk af nuanceret demokrati og fremtidige forbedringer
Men de fremmede fosser ind over grænserne og deres vold suppleres af
raveparties med mega-hærværk på Nørrebro.
Lexan-plastpladerne, der beskytter ruderne på vinduerne på mit hus -
ligesom krydsfiner og spånplader er sat over vinduesåbningerne i
Tønderfaderens hus - buldrede inat, da murbrækker eller stenkast
gennembrud forsøgtes - igen.
De autonome ved vist endnu ikke hvilket brudsikkert materiale de er
oppe imod
- selvom politiet har fået bl.a. Seven-Eleven til at erstatte
glasruder med det samme politiskjold-materiale.
Bankernes ruder er de begyndt at smide maling på, i stedet for at
gennemtrænge med kampesten.
Maling stjålet fra gørdetselv-folk har også været anvendt mod det ,
der kunne overmales i min have, natten mellem fredag og lørdag, hvor
de er særlig hærge-lystne

Fra : Jim

Dato : 17-08-06 23:47

meddelelse news:44e4bdf0$0$84014$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja, kan man overhovedet be' om en bedre fødelsdagsgave (undertegnede
> fylder nemlig 29 i dag)?

Stort tillykke herfra.. :0)
Jeg skal nok knappe en ekstra Royal op for dig og skåle. :0)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-08-06 20:12

GB skrev:
> Hold da kæft, hvor fedt.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2006/08/17/152950.htm

I øvrigt faldt jeg også lige under søgning på HuT over denne rent ud
sagt vanvittige artikel af pseudo-Jesusflipperen Jacob Holdt, som tilmed
har den groteske frækhed at bruge selveste den RIGTIGE Jesu Kristi ord
/IMOD/ netop den slags steningsstraffe, som HuT manifest arbejder for
indførelsen af som gældende "dansk" Sharialov, til direkte /FORSVAR/ for
HuT...

http://www.american-pictures.com/dansk/artikler/Hizb-ut-Tahrir.htm

Han har da vist efterhånden røget sig en del for mange fede eller sådan
noget?

Anders Peter Johnsen

Fra : Kim2000

Dato : 17-08-06 21:16

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Hold da kæft, hvor fedt.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2006/08/17/152950.htm

Der er ingen tvivl om Danmark er en terrorstat, man må end ikke true jøder i
landet med aflivelse, man må ikke opfordre til attentat på landets
statsminster, hvad bliver det næste? Snart må man ikke engang kaste brosten
efter politi, journalister og kristne demonstranter..... Det er helt klart
at Danmark er et af verdens værste lande at leve i.

I Iran var de aldrig kommet for en domstol for at true landets ledelse.

(Hvilket formentlig er helt rigtigt, de var bare forsvundet)

mvh
Kim

Fra : Tony

Dato : 17-08-06 22:18

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> I Iran var de aldrig kommet for en domstol for at true landets ledelse.
>
> (Hvilket formentlig er helt rigtigt, de var bare forsvundet)

Ja, vi har noget at lære.

Tony

Fra : Jim

Dato : 17-08-06 23:47

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Hold da kæft, hvor fedt.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2006/08/17/152950.htm

Og så blev det gjort klart, at Fadi blev dømt for at ytre og udbrede
budskabet med den berømte sætning:
"Og dræb dem, hvorend I finder dem...." osv.., som jo står i koranen.
Ergo må koranen være ulovlig i Danmark.

Problemet er nu kun, at slynglen kun blev idømt 3 måneder og ikke 3 år og
udvisning.