President Bush Impersonation - 2006 White ~
Fra : lotte

Dato : 15-08-06 10:37

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-08-06 19:15

"lotte" <xlotte_2567@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44e1959f$0$12656$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://video.google.com/videoplay?docid=-1921276117304287501

Tak for det indlæg.

Da jeg så et kort klip fra det i "TV-avisen",
blev jeg en smule forarget, da det kom midt imellem krig død
og ødelæggelse, nu her uden for kontekst, var det ren underholdning.

Jeg holder sku mere og mere af Bush, og mindre og mindre
af de fjolser der har stemt ham ind i politik.

Han spiller jo spillet godt, som Hitler eller Stalin og hvad
den menneskelige udviklings historie ellers har budt på af ekstreme ledere,
der for os til at indse hvor lang vi har hjem, lige nu hvor vi anså
os selv for at være gode og anstændige mennesker, men lod
det hele ryge af helvet til p.g.a eksterne begivenheder,
( nedgang i økonomi, arbejdsløshed, truslen om at miste sin identitet,
kultur, religion osv. )

Jeg mener at at eks. Hitler ikke har dræbt et eneste
menneske( så vidt jeg ved ), men var glimmerene eksempler på
at vi er nogle fjolser der bare kunne sige nej til at parere ordre,
men ikke gør det p.g.a angst for at miste status og privilegier,
eller i værste fald livet. Eller simpelhen deler deres opfattelse.

Mhm , jeg siger vist det samme 2 gange og vrøvler lidt,,,

Fuck'et

Jan Rasmussen