Hvem ska' ha' lammekød?
Fra : Jesper

Dato : 15-08-06 09:10

Endnu en uhumsk kødtransport på vej til muhamedanerens ådselskogerier er
blevet stoppet:

DR1 S123 tir 15 aug 07:59:48
DR NYHEDER INDLAND 07:48

FANDT 110 LAMMEKROPPE I VARM LASTBIL
Politi og toldere ved den dansk-tyske
grænse stopper ofte uhumske
kødtransporter. Forleden var det en
lastbil på vej fra Berlin mod Århus,
der blev stoppet i kontrollen.

I det varme lastrum, smidt på noget
snavset plastic, lå 110 lammmekroppe og
poser med hoveder og indvolde, og inde
bagved var der fyldt op med grøntsager.
Det skriver Flensborg Avis.

- Det sker tit, vi finder kød, trans-
porteret under uhygiejniske forhold,
siger konsulent i Skat, Torben Jensen.

Ifølge Fødevareregionens opgørelse er
varerne ofte beregnet til grillbarer,
restauranter og indvandrerbutikker.
110 INDLAND 112 PENGE 760 REGION.

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Sten Schou

Dato : 16-08-06 01:59

> Endnu en uhumsk kødtransport på vej til muhamedanerens ådselskogerier er
> [...]

Og overskuddet fra denne handel bliver sikkert sendt ned til din kære
Hizbollah-krigere.......

Hilsen Sten

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 16-08-06 18:02

On Wed, 16 Aug 2006 02:59:27 +0200, Sten Schou skrev:

> Og overskuddet fra denne handel bliver sikkert sendt ned til din kære
> Hizbollah-krigere.......

Du ser spøgelser. Det er overskuddet fra den benzin, du køber,
der bliver sendt til Hisballah.

Tag dén

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Sten Schou

Dato : 16-08-06 22:31

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du ser spøgelser. Det er overskuddet fra den benzin, du køber,
> der bliver sendt til Hisballah.
>
> Tag dén

He-he...jeg kører på diesel...råvarerne hertil kommer fra Nordsøen....

Hilsen Sten

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-08-06 10:33

On Wed, 16 Aug 2006 23:30:34 +0200, Sten Schou skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> He-he...jeg kører på diesel...råvarerne hertil kommer fra Nordsøen....

Det hele løber sammen på verdensmarkedet - ingen boykotter
olie fra nogensomhelst. Om du så tager bussen, støtter du
Hizballah.

--
"power corrupts, and absolute power corrupts absolutely" -
Lord Acton

Fra : Sten Schou

Dato : 17-08-06 14:01

> Det hele løber sammen på verdensmarkedet - ingen boykotter
> olie fra nogensomhelst. Om du så tager bussen, støtter du
> Hizballah.

Grundet de energiafgifter, som man gennem tiderne har indført herhjemme, er
det heldigvis minimalt, hvad jeg støtter, i modsætning til Jespers rådne
lammekød, hvis overskud sikkert er beregnet for Hizbollah og ligesindede.

Hilsen Sten

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-08-06 20:28

On Thu, 17 Aug 2006 15:01:01 +0200, Sten Schou skrev:

> [...]
> lammekød, hvis overskud sikkert er beregnet for Hizbollah og ligesindede.

Jeg synes, det er flot, du kan være ærlig om din støtte til
Hizballah.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain