Er du antisemit? Tag Haaretz testen
Fra : Jesper

Dato : 15-08-06 06:54

Min score er 220

If you scored between 150-220

You are not an anti-Semite, though some to your right may call you one.

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : -*- DANELAW -*-

Dato : 15-08-06 10:35

> Min score er 220
>
> If you scored between 150-220
>
> You are not an anti-Semite, though some to your right may call you one.

Har du et direkte link?

Fra : Jesper

Dato : 15-08-06 10:58

-*- DANELAW -*- <mail@topbanana.dk> wrote:

> Har du et direkte link?

Naturligvis, det var en forglemmelse at det ikke kom med:

http://www.haaretz.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=%20750345&contrassID=2
--
Jesper

For serious booty shaking:
http://www.youtube.com/watch?v=KUz6S2VFtb

Fra : Alucard

Dato : 15-08-06 11:23

On Tue, 15 Aug 2006 11:57:43 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Naturligvis, det var en forglemmelse at det ikke kom med:
>
>http://www.haaretz.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=%20750345&contrassID=2

Jeg fik 150

Fra : @

Dato : 15-08-06 16:43

On Tue, 15 Aug 2006 12:23:12 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Jeg fik 150

100 her

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-08-06 12:30

On Tue, 15 Aug 2006 07:53:49 +0200, Jesper skrev:

> Min score er 220
>
> If you scored between 150-220
>
> You are not an anti-Semite, though some to your right may call you one.

Zionist-lakaj!

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Jesper

Dato : 15-08-06 13:40

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Zionist-lakaj!

Og din score, Score Kaj?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-08-06 19:46

On Tue, 15 Aug 2006 14:39:37 +0200, Jesper skrev:

> Og din score, Score Kaj?

160

Jeg har dog en fornemmelse af, at Haaretz ville påstå, jeg
ikke svarede i spørgsmålenes ånd, hvis de vidste, hvad jeg
tænkte.

Eks: Ved spørgsmål 7 svarer jeg naturligvis A. Når jeg læser
om, hvad IOF bedriver i og ved Libanon og dets infrastruktur
og miljø og civilbefolkning, kan jeg jo dårligt reagere
anderledes.

Jeg tror, Haaretz ikke helt mener, det er i orden at blive
vred over, hvad IOF har bedrevet i Libanon; men måske tager
jeg fejl, og så er jeg jo nærmest en gloriepudsene super
politisk korrekt pladderhumanist.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Joakim

Dato : 16-08-06 18:49

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> 160

haha......det må man give dig, du har skam humor.

> Jeg har dog en fornemmelse af, at Haaretz ville påstå, jeg
> ikke svarede i spørgsmålenes ånd, hvis de vidste, hvad jeg
> tænkte.

måske var det i spørgsmålenes ånd, blot at give små hjerner små
fornøjelser?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 16-08-06 22:05

On Wed, 16 Aug 2006 19:48:31 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> haha......det må man give dig, du har skam humor.

Selv lo jeg af nr. 4:

Den ene jøde til den anden:

- Se det her ur, det fik jeg af min bedstefar på hans
dødsleje. For kun 50 kr.!

Nummer 7 er heller ikke helt uden evner; men kræver nok lidt
distance for helt at kunne nydes.
http://www.platweb.dk/vittig.htm

> måske var det i spørgsmålenes ånd, blot at give små hjerner små
> fornøjelser?

I betragtning af Haaretz almindelige læserskare forekommer din
bemærkning mig at være lidt af et selvmål.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Joakim

Dato : 17-08-06 08:32

> [...]
> http://www.platweb.dk/vittig.htm

> I betragtning af Haaretz almindelige læserskare forekommer din
> bemærkning mig at være lidt af et selvmål.

Jeg tænkte det nok. I al din stupiditet falder det dig slet ikke ind,
at Haaretz.com har en bredere læserskare, som udgør en blanding af
både jøder og goyim. For den enkelte læser af jødisk herkomst er
testen naturligvis ikke meget bevendt. Det siger næsten sig selv. Næh
du, spørgsmålene henvender sig til folk af din slags, dvs med liden
facon og få komplimenter, og du svarede da også velvilligt på testen,
en håbløs ignorant som du er.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-08-06 11:18

On Thu, 17 Aug 2006 09:32:19 +0200, Joakim skrev:

> [...]
>
> Jeg tænkte det nok. I al din stupiditet falder det dig slet ikke ind,
> at Haaretz.com har en bredere læserskare, som udgør en blanding af

Hehe - sikke sur du blev.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Joakim

Dato : 17-08-06 18:03

> Hehe - sikke sur du blev.

Ja, hvor blev jeg suuur, gamle jas.

Fra Wikipedia:

Goy is a transliterated Hebrew word which translates as "nation" or
"people", but often used to describe one who is not a Jew.

In modern Hebrew and Yiddish, the word goy may be used to refer to
members of the Gentile nations. In Yiddish it is the only proper term
used to say 'Gentile'. In English however, the dispassionate use of
the word goy is controversial. Like other common (and otherwise
innocent) terms, it may be assigned pejoratively to non-Jews (as well
as to Jews who are perceived by other Jews to lack religious
commitment to Judaism).

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-08-06 22:14

On Thu, 17 Aug 2006 19:02:35 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ja, hvor blev jeg suuur, gamle jas.

Så sur at du scorede endnu et selvmål. Og nu vil du ovenikøbet
selv vise det:

> Fra Wikipedia:
>
> Goy is a transliterated Hebrew word which translates as "nation" or
> "people", but often used to describe one who is not a Jew.

Nemlig. "Nation".

Og hvad er det, du har sagt om dig selv, hvad angår nation?

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : Joakim

Dato : 17-08-06 23:07

> Så sur at du scorede endnu et selvmål. Og nu vil du ovenikøbet
> selv vise det:

> Nemlig. "Nation".

Ikke-jøde(r).

> Og hvad er det, du har sagt om dig selv, hvad angår nation?

Det ved jeg ikke. Hvad har jeg sagt?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-08-06 16:35

On Fri, 18 Aug 2006 00:07:15 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ikke-jøde(r).

Jamen så må vi hellere også tage fortsættelsen med:

"In modern Hebrew and Yiddish, the word goy may be used to
refer to members of the Gentile nations."

Kan vi blive enige om, at Danmark er en "gentile nation"? Det
tror jeg, vi kan.

> Det ved jeg ikke. Hvad har jeg sagt?

At du er dansker med stort D. Du gjorde lidt af et nummer ud
af det.

"members of the Gentile nations"

Fangede du den.

Et tredie selvmål, du også kom til at begå, var, at tro, det
var termen goyim, jeg reagerede på og lo af. Og så slog du det
endda op, som om det var et ord, jeg ikke kendte betydningen
af.

Fra : Joakim

Dato : 18-08-06 18:09

> [...]
> refer to members of the Gentile nations."
>
> Kan vi blive enige om, at Danmark er en "gentile nation"? Det

Ja

> At du er dansker med stort D. Du gjorde lidt af et nummer ud
> af det.

Åh hold op med dit fis. Herregud, får du virkelig ondt i røven over at
jeg kalder mig selv for dansker, fordi jeg samtidig taler Israels sag?

> "members of the Gentile nations"
>
> Fangede du den.

Ja, men du tolker min anvendelse af betegnelsen goy (sing.), goyim
(plur.) helt forkert. Det var ment som en slags modvægt til dine
evindelige zionister, dvs. en måde hvorpå jeg kunne skabe lidt
balance i billedet. Desuden prøver jeg sådan set blot at fremføre
nogle til tider stærke/provokerende synspunkter som sjældent kommer
til udtryk i debatten.

> Et tredie selvmål, du også kom til at begå, var, at tro, det
> var termen goyim, jeg reagerede på og lo af.

Jeg anså det for at være et kvalificeret gæt på baggrund af din vage
formulering. Jeg tog altså fejl. Ok. Et selvmål? Tjah, døm selv.

Og så slog du det
> endda op, som om det var et ord, jeg ikke kendte betydningen
> af.

En hjælp til dig eller andre, som ikke har hørt ordet tidligere. Det
er helt korrekt opfattet. Det skal dog ikke gentage sig.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-08-06 21:01

On Fri, 18 Aug 2006 19:09:04 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ja

> Åh hold op med dit fis. Herregud,

Ja ... ?

> får du virkelig ondt i røven over at
> jeg kalder mig selv for dansker, fordi jeg samtidig taler Israels sag?

Nej. Men at du kalder dig for dansker med stort D gør dig i
dine egne øjne til "member of a gentile nation" aka ... goy.

Måske skulle jeg lige sige:

Som Grundtvig sagde, og jeg er enig med ham, "den er dansk,
som føler sig dansk". Det er et identitetsspørgsmål, og jeg
har ingen patentrettigheder til titlen, ejheller er den
beskyttet.

> [...]
> (plur.) helt forkert. Det var ment som en slags modvægt til dine
> evindelige zionister, dvs. en måde hvorpå jeg kunne skabe lidt

Jeg kan ikke se, det skulle give nogen balance. Du må have
misforstået, hvad jeg mener med zionister. En betegnelse jeg
bestemt ikke bruger istedet for jøder. Zionist og jøde er to
forskellige ting. En kristen kan f.eks. også sagtens være
zionist. Selv en masse temmelig ateistiske marxister,
trotskister osv. har været og er zionister.

Faktisk er det blandt de allermest ortodokse jøder, at man
finder en af de stærkeste former for afvisning af zionismen.
Jøderne var også splittet ca. midt over mht. Israel i 1948. I
dag er der mere samling over feltet; men konflikten er der
stadig, og jøde gør ikke zionist, og zionist gør ikke jøde.

Angående det med jøde - er også det et identitetsspørgsmål.
Det er meget længe siden, at jøde betød "af judas stamme". I
dag er det kun et spørgsmål om personlig overbevisning. Israel
anerkender da heller ikke en jøde, der er konverteret til
kristendom som jøde med ret til indvandring.

Mange af palæstinenserne kan helt sikkert også påvise jødiske
forfædre, der af frygt og grundet pression omvendte sig til
muhamedanismen, der på sin side bestemt ikke er begrænset til
den lille flok arabiske nomader, som startede miseren.
Muhamedanismen blev stor ved tvangsomvendelser - også af
jøder.

> Desuden prøver jeg sådan set blot at fremføre
> nogle til tider stærke/provokerende synspunkter som sjældent kommer
> til udtryk i debatten.

Sådan skal det være, og du må også gerne samtidig kalde mig
stupid osv. (hvilket var hvad jeg lo ad og så som din
gnavenhed)

> Jeg anså det for at være et kvalificeret gæt på baggrund af din vage
> formulering. Jeg tog altså fejl. Ok. Et selvmål? Tjah, døm selv.

Lad mig gætte - du troede, at jeg opfattede goy som et
skældsord i stil med 'kvæg'? Det gjorde jeg ikke. Goj ligger
lige ret op og ned af goen (pl. gedoilem). Og sådan ser jeg på
det.

> Og så slog du det
>
> En hjælp til dig eller andre, som ikke har hørt ordet tidligere. Det
> er helt korrekt opfattet. Det skal dog ikke gentage sig.

Nåja - sådan skal du ikke ta' det. Det kan være godt at få sat
på plads fra tid til anden.

--
"power corrupts, and absolute power corrupts absolutely" -
Lord Acton

Fra : Joakim

Dato : 19-08-06 09:31

> Ja ... ?

tilgiv ham for han ved ikke....osv.

> Nej. Men at du kalder dig for dansker med stort D gør dig i
> dine egne øjne til "member of a gentile nation" aka ... goy.

Ja, men nu har du som sagt fået en forklaring på, hvorfor jeg skrev,
som jeg gjorde. Kortene blev lagt åbent ned på bordet, spørgsmålet er
så om du vil godtage dem.....?

> [...]
> som føler sig dansk". Det er et identitetsspørgsmål, og jeg
> har ingen patentrettigheder til titlen, ejheller er den

......desværre nej. Du fortsætter ufortrødent ad samme spor, ser jeg.

Hr Svendsen, du får mig jo til at fremstå som en ren amatør udi
disciplinen "uanstændig debattone". Jeg må sandelig have gjort et
negativt indtryk på dig, siden du vil gå så langt som til at så tvivl
om min danskhed, (helt ufatteligt).

> Jeg kan ikke se, det skulle give nogen balance.

Nåh, men det kan jeg.

Du må have
> misforstået, hvad jeg mener med zionister. En betegnelse jeg
> bestemt ikke bruger istedet for jøder.

Nu ikke trække i land. I forhold til Israel skærer du alle 5,2 mio.
jøder over en kam som zionister, voilá. Det er nærmere reglen end
undtagelsen, når man læser dine indlæg herinde.

> [...]
> dag er der mere samling over feltet; men konflikten er der
> stadig, og jøde gør ikke zionist, og zionist gør ikke jøde.

Det er jeg ikke uenig med dig i. Men tak for forelæsningen. Nu mangler
du så bare at vise det i ord/handling fremover.

> [...]
> anerkender da heller ikke en jøde, der er konverteret til
> kristendom som jøde med ret til indvandring.

Det forstår jeg ikke. Er en goy f.eks. udelukket fra at få israelsk
statsborgerskab eller fra at opnå samme rettigheder som jøder i
Israel? Er det postulatet?

> [...]
> den lille flok arabiske nomader, som startede miseren.
> Muhamedanismen blev stor ved tvangsomvendelser - også af

Jeg kan godt se logikken i dit ræsonnement. Men her bliver jeg svar
skyldig. Min viden indenfor dette felt er ganske enkelt
ikke-eksisterende.

> Sådan skal det være, og du må også gerne samtidig kalde mig
> stupid osv. (hvilket var hvad jeg lo ad og så som din
> gnavenhed)

Hvorfor tror du at mine hædersbemærkninger som; "I al din stupiditet",
"får du ondt i røven" osv. er udtryk for gnavenhed eller surhed fra
min side? Bortset fra det, indrøm nu bare at du begik en brøler ift.
den test, så vi kan komme videre.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 20-08-06 01:40

On Sat, 19 Aug 2006 10:31:07 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> tilgiv ham for han ved ikke....osv.

Ok, jeg er også i mit tilgivende hjørne i dag. Jeg har ladet
solen skinne og Muhammed har bragt en kasse bajere over til os
på terrassen

> Ja, men nu har du som sagt fået en forklaring på, hvorfor jeg skrev,
> som jeg gjorde. Kortene blev lagt åbent ned på bordet, spørgsmålet er
> så om du vil godtage dem.....?

Ork ja; men det kommer dog bag på mig, at du regner
ikkejødiske læsere af Haaretz for småtbegavede.

> [...]
> disciplinen "uanstændig debattone". Jeg må sandelig have gjort et
> negativt indtryk på dig, siden du vil gå så langt som til at så tvivl

Hallo mand - hvordan bliver ovenstående at så tvivl om din
danskhed? Nu' du over-følsom.

> Nu ikke trække i land. I forhold til Israel skærer du alle 5,2 mio.
> jøder over en kam som zionister, voilá.

Nej, jeg gør ej. Jeg tror dog ikke, der lever mange
antizionistiske jøder i Israel. De fleste antizionistiske
jøder lever vist i Amerika nu om dage. Men jeg tager alligevel
forbeholdet og skelner mellem "zionistiske israelske jøder" og
"israelske jøder". Det sidste omfatter også "antizionistiske
israelske jøder".

> Det er nærmere reglen end
> undtagelsen, når man læser dine indlæg herinde.

Prøv i fremtiden at bemærke, hvornår jeg bruger termen zionist
og hvordan jeg bruger den. Jeg er faktisk meget opmærksom på
at være præcis med den term.

Ligeså når jeg f.eks. bruger termen muhamedaner. Så dækker det
over dem, der tror på Muhammeds hjerneblødninger ... og ingen
andre. Når jeg bruger termen 'perker' så betyder det ikke
muhamedaner; men dækker over samtlige af centralasiatisk,
tyrko, mellemøstlig og nordafrikansk udseende - hvad enten de
er religiøse eller ej - idet 'perker' er en sammentrækning af
Perser og tyrker og kun har med udseende at gøre. Og jeg
ligger intet negativt i det udover, at jeg synes, de ser ud ad
helvede til. Hehe.

> Det er jeg ikke uenig med dig i. Men tak for forelæsningen. Nu mangler
> du så bare at vise det i ord/handling fremover.

Det har jeg altid gjort. Du kan ikke finde et eneste eksempel,
hvor jeg har brugt zionist til at dække over alle jøder -
eller omvendt - ladet jøde dække over alle zionister. Det er
_mange_ år siden, jeg lærte forskellen at kende.

> Det forstår jeg ikke. Er en goy f.eks. udelukket fra at få israelsk
> statsborgerskab eller fra at opnå samme rettigheder som jøder i
> Israel? Er det postulatet?

Her tænker jeg selvfølgelig på den såkaldte "law of return".
En temmelig tvivlsom lov med en ligeså temmelig tvivlsom
praksis. F.eks. kan disse jøder ikke anerkendes:
http://www.haruth.com/JewsUganda.html

Det er også sådan, at ateistiske "jøder" (folk af såkaldt
jødisk herkomst) kan komme ind under "law of return", hvorimod
kristne "jøder" ikke kan. Hvis en eskimo kan skaffe Lexners
stempel hvor der står "konverteret" og "godkendt" på, så kan
eskimoen indvandre under "law of return". Så meget for
"return" og så meget for "jødisk herkomst".

Men det er slet ikke det, der er pointen her. Pointen er, at
'jøde' oprindeligt var betegnelsen for Juda stammes medlemmer
http://en.wikipedia.org/wiki/Judah_%28Biblical_figure%29

Altså betegnelsen for en af de 12 stammer af israelitter i GT.
Idag er også levitterne jøder.

Ligesom 'daner' er betegnelsen for mennesker af danerstammen.
Dansker derimod dækker over andet end folk af danerstammen, og
man kan sagtens være af danerstammen uden at være dansker.
Ligesom man kan være af juda-stammen uden at være jøde. Jøde
er ikke længere en stammebetegnelse. Jøde er den, der føler
sig som jøde. 'Dansker' er heller ikke en stammebetegnelse.
Det er en personligt valgt identitet.

Ja, okay det argument kunne nok ikke bruges under
Nürnberglovene, der forudsatte det noget berygtede, at
jødiskhed var noget arveligt.

> Jeg kan godt se logikken i dit ræsonnement. Men her bliver jeg svar
> skyldig. Min viden indenfor dette felt er ganske enkelt
> ikke-eksisterende.

Jeg har tygget mig igennem:
http://www.amazon.com/gp/product/0838636888/ref=pd_sim_b_3/103-1681314-3914243?ie=UTF8

Den kan anbefales. Bat Ye'or er rigtig go'.

Denne her ville måske nok være endnu bedre til at dække det
område; men jeg har ikke læst den endnu:
http://www.amazon.com/gp/product/images/0838632629/ref=dp_image_0/103-1681314-3914243?ie=UTF8&n=283155&s=books

> Hvorfor tror du at mine hædersbemærkninger som; "I al din stupiditet",
> "får du ondt i røven" osv. er udtryk for gnavenhed eller surhed fra
> min side?

Det lyder sådan.

> Bortset fra det, indrøm nu bare at du begik en brøler ift.
> den test, så vi kan komme videre.

Ah ah - ingen brøler på min side i denne omgang. Det er dig
der har problemet med din snak om goj-Haaretz-læseres små
hjerner eller noget i den stil.

Dokumentation, tak.

Fra : Joakim

Dato : 24-08-06 09:04

> Ork ja; men det kommer dog bag på mig, at du regner
> ikkejødiske læsere af Haaretz for småtbegavede.

Hvorfor tage testen med mindre man er en småtbegavet goy?

Hvis man behøver en test til at afdække graden af sin egen
antisemitisme eller mangel på samme, stod man næppe forrest i køen, da
der blev delt hjerner ud.

Da jeg ved, at du ikke er dum som et bræt, skiller du dig ud i den
henseende.

Du tog sandsynligvis testen i et kort øjebliks uopmærksomhed og
overså, hvilken lidet flatterende signalværdi, du dermed udsendte.

> Hallo mand - hvordan bliver ovenstående at så tvivl om din
> danskhed? Nu' du over-følsom.

Æh, var dit Grundtvig citat, da ikke møntet på undertegnede eller
hva'?

> Nej, jeg gør ej. Jeg tror dog ikke, der lever mange
> antizionistiske jøder i Israel.

Nemlig.

I rest my case.

PS

Bat Yeor må jeg prøve se nærmere på, når jeg forhåbentligt inden længe
bliver færdig med Sharma's "The Monk Who Sold His Ferrari".

Tak for tippet, anyway.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-08-06 11:07

On Thu, 24 Aug 2006 10:04:26 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor tage testen med mindre man er en småtbegavet goy?

Tjah, den holdning siger en del om dig; men det må du selv
ligge og slås med.

> Æh, var dit Grundtvig citat, da ikke møntet på undertegnede eller
> hva'?

På alle, og?

> Nemlig.
>
> I rest my case.

Jeg aner ikke hvilken sag, du snakker om; men "rest" du bare.

Fra : Joakim

Dato : 24-08-06 11:29

> Tjah, den holdning siger en del om dig; men det må du selv
> ligge og slås med.

Så så Svendsen, små slag nu.

> På alle, og?

Ah på alle - herunder undertegnede. Okay så er jeg med.

> Jeg aner ikke hvilken sag, du snakker om; men "rest" du bare.

Det er så en aftale.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-08-06 12:21

On Thu, 24 Aug 2006 12:29:14 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Så så Svendsen, små slag nu.

Jeg kan ikke gøre for, at du føler dig ramt.

> Ah på alle - herunder undertegnede. Okay så er jeg med.

Godt, og hvad er så problemet?

> Det er så en aftale.

Sov godt.

Fra : Joakim

Dato : 24-08-06 14:31

> Sov godt.

Skal du altid ha' det sidste ord i en diskussion med undertegnede?
(Et retorisk spørgsmål, du behøver ikke at svare).

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-06 14:06

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Så så Svendsen, små slag nu.

> Ah på alle - herunder undertegnede. Okay så er jeg med.

> Det er så en aftale.

Det er OK at være racist incl antisemit. Nogle kan lide blondiner,
nogle brunetter, so what?

At tro på bioracistisk nedarvning af jødisk mentalitet gjorde end ikke
Hitler, og sådan tro er uvidenskabelig og dum - men det rager ikke
andre om folk vil være dumme.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-08-06 18:48

On Thu, 24 Aug 2006 15:30:52 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Skal du altid ha' det sidste ord i en diskussion med undertegnede?
> (Et retorisk spørgsmål, du behøver ikke at svare).

Nej, jeg gad f.eks. ikke, da du sagde, jeg ikke var for smart
eller noget i den retning , fordi jeg kom med et personangreb.

Ironien var jo så tydelig, at alle herinde, der er værd at
debattere med, straks kunne se den.

Jeg går ud fra, du også selv opdagede, det var en smutter -
efter postningen

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : -*- DANELAW -*-

Dato : 15-08-06 12:46

> Min score er 220
>
> If you scored between 150-220
>
> You are not an anti-Semite, though some to your right may call you one.

Fik 100 points. Ja, jeg har problemer med araberne.

Fra : Tim

Dato : 15-08-06 21:02

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Min score er 220
>
> If you scored between 150-220
>
> You are not an anti-Semite, though some to your right may call you one.

Min 140:

"You are not an anti-Semite, though you may have some issues with Arabs."

Tim

Fra : Alucard

Dato : 15-08-06 22:30

On Tue, 15 Aug 2006 22:01:44 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Min 140:

Det tror Kim Larsen ikke på... ))

>"You are not an anti-Semite, though you may have some issues with Arabs."

Samme som mig...