Politisk chikane på topniveau
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-08-06 23:38

TV2's tidligere politiske redaktør – nu politisk kommentator, Kaare R.
Skou, mener, at det er politisk chikane, når indenrigsministeriet
trækker sagen om godkendelse af Liberalisternes sag i langdrag. Det
fremgår af et svar, han har givet til en af TV2's internetbrugere.

Følgende blev lagt ud på TV2's hjemmeside den 8. august 2006:

Spørg Kaare: Hvorfor tager partinavn lang tid?
08-08-06: 12:33
Kære Kaare,
Hvorfor kan det tage over 11 måneder for indenrigsministeriet at
godkende et partinavn, som f.eks. Liberalisterne?
Henrik Aabling
Sdr. Fasanvej 94C 2?55
2500 Valby
Kære Henrik Aabling
Tak for din mail. Det er der ingen fornuftig forklaring på. Der kan
efter min mening kun være tale om chikane, og jeg synes at det er helt
rimeligt, at Liberalisterne nu har klaget til ombudsmanden.
I øvrigt har indenrigsministeriet afleveret sagen til justitsministeriet
til afgørelse, fordi Lars Løkke Rasmussen har erklæret sig inhabil.
Venlig hilsen
Kaare

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They