Logomanager
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 20-06-01 17:56

Hej!

Hvad forskel er trial-version og registeret-version i Logomanager?

Kan man bruge alle funktioner i en max.periode f.eks. 1 måned?

Eller er der begrænsninger i funktionerne for at få os til at registere os?

Venlig hilsen
Bart

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 20-06-01 18:30

> Hej!

Hej

> Hvad forskel er trial-version og registeret-version i Logomanager?

Alle logoer har en tekst i øverste venstre hjørne hvor der står DEMO

Det er så vidt jeg husker den eneste forskel, men den er jo træls :)

> Eller er der begrænsninger i funktionerne for at få os til at registere
os?
Ja, som sagt er der teksten med DEMO

/SpEeDy

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-06-01 21:27

Rasmus Beuchert skrev:

>Det er så vidt jeg husker den eneste forskel, men den er jo træls :)

Man kan heller ikke sende ringetoner osv.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 20-06-01 18:36

"Bart Bendtsen" <bart@bart.dk> skrev:
> Hvad forskel er trial-version og
> registeret-version i Logomanager?

På trial versionen står der DEMO oppe i venstre
hjørne hele tiden og ringetone upload virker ikke.

> Kan man bruge alle funktioner i en max.periode f.eks. 1 måned?

Den her kan du bruge resten af dit liv:
http://hjem.get2net.dk/spectrus/Programmer/Logomanager.zip
Det er godt nok kun v1.1.9

På den nyere version kan man lave pauseskærme til
Nokia 3330, det kan man ikke på ovenstående version.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : squirlystub

Dato : 05-08-01 21:47

Download den ny Logomanager her: http://www.shedz.co.uk/lm/lm122.exe

Få cracken her:
http://newtrends.pcspace.net/200107/Nokia_LogoManager_1.2.1_build_121061
.zip

Når det hele er installeret, virker den perfekt!!........
Ikke noget med trail, eller noget som helst andet.

Ha' det sjovt.

http://www.kandu.dk/