/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Danse opvisning må flygte for muslimsk vre~
Fra : Patruljen


Dato : 14-08-06 19:51



I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.

Demonstrationen udviklede sig til angreb på dansere...

Danserne måtte flygte og danse på en anden plads i Roskilde.

Et danseshow.
Som ifølge hizbollahs talsmand gav frie associationer til amerikanske
westerns,
hvilket medførte en uimodståelig trang til at udleve skældsord,
trusler og kast med nærliggende genstande. Det var dansernes egen
skyld, og næste gang de vil danse, bør de nok være tildækkede for
frynser og den type provokationer, erklærer samme talsmand. Og
iøvrigt foretage dansen i et fabriksområde, hvor de ikke støder de
sunde religiøse og moralske principper.

Best regards Bruun


 
 
Doctor Tennant (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Doctor Tennant


Dato : 14-08-06 20:25


I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.

Demonstrationen udviklede sig til angreb på dansere...

Danserne måtte flygte og danse på en anden plads i Roskilde.

Et danseshow.
Som ifølge hizbollahs talsmand gav frie associationer til amerikanske
westerns,
hvilket medførte en uimodståelig trang til at udleve skældsord,
trusler og kast med nærliggende genstande. Det var dansernes egen
skyld, og næste gang de vil danse, bør de nok være tildækkede for
frynser og den type provokationer, erklærer samme talsmand. Og
iøvrigt foretage dansen i et fabriksområde, hvor de ikke støder de
sunde religiøse og moralske principper.







Jeg brækker mig kraftedeme....

HC



JBH (14-08-2006)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 14-08-06 21:30


"Doctor Tennant" <buggeroff@bloodyspammers.net> skrev i en meddelelse
news:44e0ce09$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
> sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.
>
> Demonstrationen udviklede sig til angreb på dansere...
>
> Danserne måtte flygte og danse på en anden plads i Roskilde.
>
> Et danseshow.
> Som ifølge hizbollahs talsmand gav frie associationer til amerikanske
> westerns,
> hvilket medførte en uimodståelig trang til at udleve skældsord,
> trusler og kast med nærliggende genstande. Det var dansernes egen
> skyld, og næste gang de vil danse, bør de nok være tildækkede for
> frynser og den type provokationer, erklærer samme talsmand. Og
> iøvrigt foretage dansen i et fabriksområde, hvor de ikke støder de
> sunde religiøse og moralske principper.
>
>
>
>
>
>
>
> Jeg brækker mig kraftedeme....
>

Du kan brække dig over det her Halal kød :-/

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4671192.html

/JBH





Henri Gath (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 14-08-06 20:30


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1155581488.800768.244050@p79g2000cwp.googlegroups.com...


I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.

Demonstrationen udviklede sig til angreb på dansere...

Danserne måtte flygte og danse på en anden plads i Roskilde.

Et danseshow.
Som ifølge hizbollahs talsmand gav frie associationer til amerikanske
westerns,
hvilket medførte en uimodståelig trang til at udleve skældsord,
trusler og kast med nærliggende genstande. Det var dansernes egen
skyld, og næste gang de vil danse, bør de nok være tildækkede for
frynser og den type provokationer, erklærer samme talsmand. Og
iøvrigt foretage dansen i et fabriksområde, hvor de ikke støder de
sunde religiøse og moralske principper.


Så sæt da for helvede jægerkorpset ind mod de røvhuller, når politiet har
for travlt med automatisk trafikkontrol



Jan Rasmussen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 14-08-06 21:07

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse news:44e0cf50$0$12598$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Så sæt da for helvede jægerkorpset ind mod de røvhuller, når politiet har for travlt med automatisk trafikkontrol

Det lyder umiddelbart ikke, som om vi skal forvente, at se dig til den
kommende festival 'Images of The Middle East'
http://www.info.images.dk/images/iome.nsf/doc/dans?OpenDocument

Det ville da være ærgeligt, nu vi har brugt penge på at oplyse
befolkningen om kulture fra mellemøsten.

Jeg glæder mig selv til at se Ziyaazaz Ihan i de flotte kjoler,side 14
og specielt ham i den gennemsigtige buks, øverst på side 17.
http://www.info.images.dk/images/iome.nsf/images/pdf/$file/kitprogram.pdf

Jan Rasmussen



Alucard (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 14-08-06 22:34

On Mon, 14 Aug 2006 22:06:49 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Jeg glæder mig selv til at se Ziyaazaz Ihan i de flotte kjoler,side 14
>og specielt ham i den gennemsigtige buks, øverst på side 17.
>http://www.info.images.dk/images/iome.nsf/images/pdf/$file/kitprogram.pdf

Du er sgu mere klam end Kim Larsen....

GB (15-08-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 15-08-06 13:23

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in
news:44e0d79f$0$84024$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det ville da være ærgeligt, nu vi har brugt penge på at oplyse
> befolkningen om kulture fra mellemøsten.

Du ER socialdemokrat.

Dum er du også - man kan forvisse sig om Mellemøstens terror hver eneste
fucking dag i nyhedsmedierne, og man kan ikke lukke en avis op uden at læse
om "Fredens Religion"'s nyeste påhit.

Tag dog at flyt derned, hvis du er så islam-liderlig.

--
Med venlig hilsen
GB

Jan Rasmussen (15-08-2006)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 15-08-06 16:13

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse news:Xns98209262A4FC3Youremail@130.227.3.84...
> "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in
> news:44e0d79f$0$84024$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
>> Det ville da være ærgeligt, nu vi har brugt penge på at oplyse
>> befolkningen om kulture fra mellemøsten.
>
> Du ER socialdemokrat.

Muligvis, men i så fald, kan jeg så kun glæde mig over nedestående demokraters udtalelser.
http://www.info.images.dk/images/iome.nsf/doc/sponsorer?OpenDocument

Præsident for Dansk Landbrugsråd, Peter Gæmelke:
"Kulturudveksling og dialog hjælper med at nedbryde
barrierer og udvikler samarbejde, hvilket støtter handel
og forståelse. Images of the Middle East er et vigtigt bidrag
til denne proces. Der er derfor al mulig grund til at støtte festivalen."

Adm. direktør Søren B. Henriksen, Dansk Handel og Service:
"Det værste der kan ske for et mindre samfund som det danske
er, at vi gemmer os og skaber barrierer over for de muligheder,
der er i en åben forståelse for andres kultur og samfundsmæssige
potentialer. Kendskab skaber forståelse, og kendskab og forståelse
giver erhvervsmæssige muligheder, der kan være med til at sikre
Danmarks velfærd. Derfor er der al mulig grund til at støtte op
om Images of the Middle East."

Udviklingsminister Ulla Tørnæs:
"Kultur er en uomgængelig del af dansk udviklingssamarbejde.
Udviklingsprocesser knytter sig i høj grad til den menneskelige
udvikling og dermed til historie, værdier, selvforståelse og identitet.
Festivalen Images of the Middle East arbejder på flere planer med
disse aspekter af samarbejdet med udviklingslandene og viser
Danmarks vilje til engagement i Mellemøsten."

Udenrigsminister Per Stig Møller:
Images of the Middle East - en del af en langsigtet indsats
"Den danske regering støtter reformer og fremskridt i de
arabiske lande og Iran. Ved at fremme en konstruktiv dialog
mellem myndigheder, organisationer, kulturliv, interessegrupper
og NGOer styrkes en gensidig forståelse og tolerance.
Kulturprogrammet Images of the Middle East bliver en naturlig
del af det overordnede mål: At styrke kulturel mangfoldighed,
menneskerettigheder og global etik."

Adm. direktør Hans Skov Christensen, Dansk Industri:
"Danmark har som et lille land altid været afhængig af verden
omkring os. Indsigt i andre kulturer har været forudsætningen for,
at vi kunne afsætte vore varer, udvikle vore produkter og deltage
i den internationale politiske proces. Samtidig er indsigt i andre
kulturer nøglen til at løse en af vor tids vigtigste udfordringer
- integration af danskere med anden etnisk baggrund i vort samfund.
Der er derfor god grund til at bakke op om Images of the Middle East."

Naser Khader, Medlem af Folketinget:
"Den korteste vej til mellemfolkelig forståelse og medmenneskelig
tolerance er indsigt. For indsigt skaber udsigt. Jo mere vi ved om
hinanden, jo mindre nærsynede, snæversynede og enøjede bliver vi.
Kulturfestivalen Images of the Middle East bygger bro i en kulturel
brydningstid, hvor dialogen skal være de vigtigste byggesten.
Derfor er det vigtigt at støtte Images of the Middle East.
For udsigten er bedst på en bro."

http://www.info.images.dk/images/iome.nsf/doc/protektor?OpenDocument
HKH Prins Joachim er protektor for Images of the Middle East.

> Dum er du også - man kan forvisse sig om Mellemøstens terror hver eneste
> fucking dag i nyhedsmedierne, og man kan ikke lukke en avis op uden at læse
> om "Fredens Religion"'s nyeste påhit.
>
> Tag dog at flyt derned, hvis du er så islam-liderlig.

Hvorfor blader du Islam ind i billede, der er Kultur fra Mellemøsten
fastivalen handler om. Israel er også repræsenteret.

Jan Rasmussen



GB (15-08-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 15-08-06 16:55

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in
news:44e1e444$0$84025$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Præsident for Dansk Landbrugsråd, Peter Gæmelke:
> "Bæææææh. Muuuuh. Øf. Feta."
>
> Adm. direktør Søren B. Henriksen, Dansk Handel og Service:
> "Danskerne gider alligevel ikke arbejde. Ind med villig (billig)
> arbejdskraft fra Mellemøsten!
>
> Udviklingsminister Ulla Tørnæs:
> "Kultur er noget, kun folk i Mellemøsten (og i Hellerup) har forstand
> på."
>
> Udenrigsminister Per Stig Møller:
> "At styrke kulturel mangfoldighed, menneskerettigheder og global etik
> lader sig ikke gøre med Islam som medspiller."
>
> Adm. direktør Hans Skov Christensen, Dansk Industri:
> "Det var krænkende overfor musliiimerne, at Jyllands-Posten trykkede
> Muhammed-tegningerne. Der er derfor god grund til at bakke op om
> Images of the Middle East."
>
> Naser Khader, Medlem af Folketinget:
> "Den korteste vej til mellemfolkelig forståelse og medmenneskelig
> tolerance er islam. Derfor er det vigtigt at støtte Images of the
> Middle East. For jeg er jo nu engang muslim - og jeg holder kæft, når
> Marianne siger jeg skal."
>
> HKH Prins Joachim er protektor for Images of the Middle East, selv om
> han er rimeligt indavlet. Og af fransk afstamning.
>
> Jan Rasmussen

Hvad er det lige, du forsøger at videreformidle?

--
Med venlig hilsen
GB

Alucard (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 14-08-06 20:35

On 14 Aug 2006 11:51:29 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
>sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.
>
>Demonstrationen udviklede sig til angreb på dansere...
>
>Danserne måtte flygte og danse på en anden plads i Roskilde.
>
>Et danseshow.
>Som ifølge hizbollahs talsmand gav frie associationer til amerikanske
>westerns,
>hvilket medførte en uimodståelig trang til at udleve skældsord,
>trusler og kast med nærliggende genstande. Det var dansernes egen
>skyld, og næste gang de vil danse, bør de nok være tildækkede for
>frynser og den type provokationer, erklærer samme talsmand. Og
>iøvrigt foretage dansen i et fabriksområde, hvor de ikke støder de
>sunde religiøse og moralske principper.

Jeg har hørt om historien....

Det mest sindsyge i historien er at selvom det var
anti-USA-demonstranterne der overfaldt danserne, så var det danserne
der blev fjernet.....

De voldsmænd skulle have haft noget knippelsuppe og tvinges til at se
på mindst 4 timers squaredance....

Kurt H. Nedergaard (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 14-08-06 20:56


"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:jsj1e256bed87bog4h4bah54s7avp23dhu@4ax.com...
> On 14 Aug 2006 11:51:29 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>
>>I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
>>sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.
>>
>>Demonstrationen udviklede sig til angreb på dansere...
>>
>>Danserne måtte flygte og danse på en anden plads i Roskilde.
>>
>>Et danseshow.
>>Som ifølge hizbollahs talsmand gav frie associationer til amerikanske
>>westerns,
>>hvilket medførte en uimodståelig trang til at udleve skældsord,
>>trusler og kast med nærliggende genstande. Det var dansernes egen
>>skyld, og næste gang de vil danse, bør de nok være tildækkede for
>>frynser og den type provokationer, erklærer samme talsmand. Og
>>iøvrigt foretage dansen i et fabriksområde, hvor de ikke støder de
>>sunde religiøse og moralske principper.
>
> Jeg har hørt om historien....
>
> Det mest sindsyge i historien er at selvom det var
> anti-USA-demonstranterne der overfaldt danserne, så var det danserne
> der blev fjernet.....
>
> De voldsmænd skulle have haft noget knippelsuppe og tvinges til at se
> på mindst 4 timers squaredance....

Hvorfor starter du ikke op med det, jeg vil gerne tro du kan samle et par
stykker der også ville være dig behjælpelig med at udele en gang
knippelsuppe. Nej du der er ikke flere mandfolk på Sjælland i har
kapituleret.

Mvh Kurt



Alucard (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 14-08-06 21:04

On Mon, 14 Aug 2006 21:55:34 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>> De voldsmænd skulle have haft noget knippelsuppe og tvinges til at se
>> på mindst 4 timers squaredance....
>
>Hvorfor starter du ikke op med det, jeg vil gerne tro du kan samle et par
>stykker der også ville være dig behjælpelig med at udele en gang
>knippelsuppe. Nej du der er ikke flere mandfolk på Sjælland i har
>kapituleret.

Hvorfor siger du "i"...??? Jeg bor (heldigvis) IKKE på Sjælland...

Kurt H. Nedergaard (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 14-08-06 21:24


"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:fnl1e2td0tmh1m3178irlfu4kn6ktgl9su@4ax.com...
> On Mon, 14 Aug 2006 21:55:34 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
> <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:
>
>>> De voldsmænd skulle have haft noget knippelsuppe og tvinges til at se
>>> på mindst 4 timers squaredance....
>>
>>Hvorfor starter du ikke op med det, jeg vil gerne tro du kan samle et par
>>stykker der også ville være dig behjælpelig med at udele en gang
>>knippelsuppe. Nej du der er ikke flere mandfolk på Sjælland i har
>>kapituleret.
>
> Hvorfor siger du "i"...??? Jeg bor (heldigvis) IKKE på Sjælland...

Det må du undskylde.



Alucard (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 14-08-06 22:34

On Mon, 14 Aug 2006 22:24:02 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>>>> De voldsmænd skulle have haft noget knippelsuppe og tvinges til at se
>>>> på mindst 4 timers squaredance....
>>>
>>>Hvorfor starter du ikke op med det, jeg vil gerne tro du kan samle et par
>>>stykker der også ville være dig behjælpelig med at udele en gang
>>>knippelsuppe. Nej du der er ikke flere mandfolk på Sjælland i har
>>>kapituleret.
>>
>> Hvorfor siger du "i"...??? Jeg bor (heldigvis) IKKE på Sjælland...
>
>Det må du undskylde.
>
Undskyldning accepteret...

Patruljen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 14-08-06 20:50


Doctor Tennant wrote:

> Jeg brækker mig kraftedeme....


Jamen, hvad giver dog din mave rotationer? Det er berigende for vores
udvikling og kultur. Det hele er meget let at forstå.

Foreningen " Nydanskerne " afholdt fredsdemonstartion på
Stændertorvet.

Her dansede medlemmer af Roskilde Square and line Dance Club.

Cowboyskjorter med frynser og countrymusik fik Fredsdemonstrationen med
Nydanskere til at gå til angreb. Det er da logik for burhøns.
Selvfølgelig må en fredsdemonstartion praktisk demonstrere et angreb.
Og husk. Det er berigende for vores kultur.

Der er således skabt en helt ny kulturtradition, vi aldrig havde
tænkt på før.

Du har enddog 2 muligheder som afveksling.
Enten at danse Square dance i en regn af skældsord og flyvende
potteplanter indtil du i bedste spidsrods ånd, må løbe gennem
gågaden.

Eller, og det er det bedste. At råbe skældsord, spytte og kaste
potteplanter efter Squaredansere, og forfølge dem gennem gågaden.

Således har Roskilde oplevet en kulturforøgelse, og der er mulighed
for nye og spændende kulturelle traditioner i byen.

Helt ærligt. Nu har Roskilde ligget der og kedet sig siden Domkirken
var færdig.
Det er vældigt berigende og kan blive en turistatraktion, som vi
mangler så hårdt. Lidt i stil med tyreløb i Spanien, som tiltrækker
tusinder af turister, hvert eneste år. Det er da positivt.

Best regards bruun


Thomas M (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Thomas M


Dato : 14-08-06 21:26


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1155581488.800768.244050@p79g2000cwp.googlegroups.com...


> I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
> sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.

Link??




Patruljen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 14-08-06 21:31


Thomas M wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:1155581488.800768.244050@p79g2000cwp.googlegroups.com...
>
>
> > I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
> > sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.
>
> Link??

Næppe et link, men dog en kilde. Søndagsavisen . 13.08.06.
side 4. Ugen der kommer, ugen der gik.

Der står ikke hisbollahfans, men Foreningen Nydanskere, i en anti -
krigsdemonstration, demonstrerede praktisk, improviseret potteplante
taktik.

Regards Bruun


Rane (15-08-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 15-08-06 07:32

On 14 Aug 2006 11:51:29 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>
>
>I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
>sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.

Det er historier som denne, der ligeså langsomt øger den almindelige
danskers foragt for denne befolkning/religionsgruppe. Hvilket vel
egentlig er en meget naturlig proces.

Jeg forstår ikke altid dem, der kritiserer disse almindelige danskere
når deres bæger på et tidspunkt flyder over. Har de ikke selv et
bæger, eller er der nogen der har prikket et hul i bunden af det?

For mig er det i hvert fald meget logisk og naturligt, hvis folk lige
så stille bliver irriteret over al den konstante ballade som denne
befolkningsgruppe efterhånden skaber.

Rane

Patruljen (15-08-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 15-08-06 11:18


Rane wrote:
> On 14 Aug 2006 11:51:29 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>
> >
> >
> >I Roskilde angreb hidsige hizbollahfans en danseopvisning, som fandt
> >sted på samme plads i byen. Hvor hizbollahfans foretog demonstration.
>
> Det er historier som denne, der ligeså langsomt øger den almindelige
> danskers foragt for denne befolkning/religionsgruppe. Hvilket vel
> egentlig er en meget naturlig proces.
>
> Jeg forstår ikke altid dem, der kritiserer disse almindelige danskere
> når deres bæger på et tidspunkt flyder over. Har de ikke selv et
> bæger, eller er der nogen der har prikket et hul i bunden af det?
>
> For mig er det i hvert fald meget logisk og naturligt, hvis folk lige
> så stille bliver irriteret over al den konstante ballade som denne
> befolkningsgruppe efterhånden skaber.

Ja, du.
Tidligere har jeg haft meget anderledes synspunkter, end hvad jeg
tænker nu.

De skal bare blive ved. Så kommer resten formentlig helt af sigselv.

Regards Bruun


Rane (16-08-2006)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 16-08-06 07:16

On 15 Aug 2006 03:17:38 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Ja, du.
>Tidligere har jeg haft meget anderledes synspunkter, end hvad jeg
>tænker nu.
>
>De skal bare blive ved. Så kommer resten formentlig helt af sigselv.

Ja det kan ikke undgå at påvirke den enkelte dansker.

Bemærk iøvrigt hvor stille de sædvanlige
"muslim-forsvarere-og-racist-bekæmpere" har været i denne tråd. Kan
være der slet ikke er noget at forsvare denne gang?

Patruljen (16-08-2006)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 16-08-06 14:30


Rane wrote:
> On 15 Aug 2006 03:17:38 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>
> >Ja, du.
> >Tidligere har jeg haft meget anderledes synspunkter, end hvad jeg
> >tænker nu.
> >
> >De skal bare blive ved. Så kommer resten formentlig helt af sigselv.
>
> Ja det kan ikke undgå at påvirke den enkelte dansker.
>
> Bemærk iøvrigt hvor stille de sædvanlige
> "muslim-forsvarere-og-racist-bekæmpere" har været i denne tråd. Kan
> være der slet ikke er noget at forsvare denne gang?

Jeg kan ikke se den ringeste mulighed for at forklare eller forstå
begivenheder som de nævnte. Kim Larsen kunne komme på banen, måske,
med en række skældsord, som argumentation.

Jeg tror en advokat ville finde sig i en ualmindelig dårlig position,
og det er vel i det lys, vi skal se manglen på forsvarsadvokater, mon
ikke?

Det er jo iøjenfaldende paradoksalt, at en anti - krigs demonstration
vælger at angribe en dansetrup. Alene dette, det paradoksale, må
være vældigt besværligt at skulle agere forsvarsadvokat for.

Tavsheden tænker jeg, synliggør det fanatiske og
virkelighedsfortrængende i forsvaret. Var der plads til rationelle
overvejelser, fortrængte man næppe, den type begivenheder men medtog
dem i sine overvejelser.

Best regards Bruun


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408622
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste