Videoen zionisterne ikke vil have du skal ~
Fra : Jesper

Dato : 12-08-06 23:32

http://www.youtube.com/watch?v=tW1-_JmXQt0

Den skulle have været begravet af censuren...

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Johnny Andersen

Dato : 12-08-06 23:35

> http://www.youtube.com/watch?v=tW1-_JmXQt0
>
> Den skulle have været begravet af censuren...

Sammen med dig....

/Johnny

Fra : Kim2000

Dato : 12-08-06 23:43

> http://www.youtube.com/watch?v=tW1-_JmXQt0
>
> Den skulle have været begravet af censuren...

Det er sikkert derfor man udsender det på israelsk tv med arabiske
undertekster.....

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-08-06 23:48

On Sun, 13 Aug 2006 00:42:56 +0200, Kim2000 skrev:

> Det er sikkert derfor man udsender det på israelsk tv med arabiske
> undertekster.....

Det er altså med hebraiske undertekster.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Kim2000

Dato : 13-08-06 20:37

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det er altså med hebraiske undertekster.

Det gør ikke Jespers påstand mindre forrykt.

Fra : Allan Riise

Dato : 13-08-06 22:06

Kim2000 wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det gør ikke Jespers påstand mindre forrykt.

Nej, for hvis du nu hører hvad der bliver sagt, så var meningen at dette
indslag, efter "forespørgsel" fra IDF som frabad sig det blev vist, at det
så ikke skulle have været vist i TV.
Af uvisse grunde så valgte redaktionen fra bemeldte TV-Station så at sende
det alligevel.

Hvis du sad og så DR2 i dag ang. fjernelsen af bosættere, ville du også have
hørt/set, at man fra officiel side gerne ser at medierne udfører en god form
for "selvcensur"!

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-08-06 23:27

On Sun, 13 Aug 2006 21:36:34 +0200, Kim2000 skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det gør ikke Jespers påstand mindre forrykt.

Der er ingen sammenhæng i det, du siger, der.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Kim2000

Dato : 14-08-06 14:51

> Der er ingen sammenhæng i det, du siger, der.

Jesper lægger linket til videoen ud med begrundelsen at det er en "hemmelig"
video, i hvert fald en som Israel ikke vil have du ser. Derefter viser det
sig at videoen både er tekstet og har været sendt i Israelsk tv. Så er der
ikke meget hold i den påstand om at det ønsker de ikke vi ser.

mvh
Kim

Fra : Allan Riise

Dato : 14-08-06 14:57

Kim2000 wrote:
> [...]
> Derefter viser det sig at videoen både er tekstet og har været sendt
> i Israelsk tv. Så er der ikke meget hold i den påstand om at det

Jo, for hvis du studerer siden og hører kommentarene så var ønske fra IDF at
den ikke blev vist, men denne ene, ud af mange, den valgte redaktørene af
uvisse grunde så at vise alligevel.

Altså, IDF ønkede *ikke* at den skulle vises til det Israelske folk, eller
andre, normalt så følger man i de Israelske medier IDF's ønsker, men ikke
denne ene gang.

Jespers påstand er derfor valid.

--
Allan Riise

Fra : Kim2000

Dato : 14-08-06 15:29

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre, normalt så følger man i de Israelske medier IDF's ønsker, men ikke

Gjorde Israels regering noget for at forhindre det? Nejvel, så Israel udøver
altså ikke censur.

mvh
Kim

Fra : Allan Riise

Dato : 14-08-06 15:43

Kim2000 wrote:

> Gjorde Israels regering noget for at forhindre det? Nejvel, så Israel
> udøver altså ikke censur.

Jo de gjorde, de sagde at den ikke ønskede den udsendt, at det så skete
alligevel kan vi takke redaktionen for TV-Stationen for.

--
Allan Riise

Fra : Kim2000

Dato : 14-08-06 15:55

> Jo de gjorde, de sagde at den ikke ønskede den udsendt, at det så skete
> alligevel kan vi takke redaktionen for TV-Stationen for.

Så den danske regering udøver altså også censur, da Fogh fx skulle se en
dokumentar igennem om EU formandskabet?

mvh
Kim

Fra : Allan Riise

Dato : 14-08-06 16:23

Kim2000 wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Så den danske regering udøver altså også censur, da Fogh fx skulle se
> en dokumentar igennem om EU formandskabet?

Hvis det er i egenskab som civilperson, så nej, i egenskab som
statsoverhoved for at undgå pinlige episoder, så ja.

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-08-06 15:28

On Mon, 14 Aug 2006 15:51:07 +0200, Kim2000 skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jesper lægger linket til videoen ud med begrundelsen at det er en "hemmelig"
> video,

Nah - det synes jeg nu ikke.

> i hvert fald en som Israel ikke vil have du ser.

Det er vi så enige om.

> Derefter viser det
> sig at videoen både er tekstet og har været sendt i Israelsk tv.

Det er korrekt. Ellers havde ikke set den.

> Så er der
> ikke meget hold i den påstand om at det ønsker de ikke vi ser.

Du forveksler tv-stationens ønske og de israelske myndigheders
ønske. Det fremgår tydeligt af videoen, at de israelske
myndigheder ikke ønskede videoen vist.

--
"power corrupts, and absolute power corrupts absolutely" -
Lord Acton

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-08-06 23:41

On Sun, 13 Aug 2006 00:31:49 +0200, Jesper skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=tW1-_JmXQt0
>
> Den skulle have været begravet af censuren...

Der ødelagde du lige min aften. Pigens angst og drengens kamp
for at holde fanen højt overfor IOF'erne mens hans mor dør.
Jeg kommer aldrig til at glemme det.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Tveskaeg

Dato : 13-08-06 13:14

On Sun, 13 Aug 2006 00:31:49 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=tW1-_JmXQt0
>
>Den skulle have været begravet af censuren...

Haha ja her er en video af perkerstinenserne som bruger U.N ambulancer
til at køre Hamas terroister rundt og skyde på israelere.

http://www.youtube.com/watch?v=AqGjz7iJTns&search=un%20ambulance

Den ville perkerstinenserne sikker ikke have at du skulle se.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-08-06 15:11

On Sun, 13 Aug 2006 14:14:17 +0200, Tveskaeg skrev:

> Haha ja her er en video af perkerstinenserne som bruger U.N ambulancer
> til at køre Hamas terroister rundt og skyde på israelere.

Ufatteligt at du kan få dig selv til at udbryde "Haha .. osv"
ovenpå den video.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : @

Dato : 13-08-06 18:14

On Sun, 13 Aug 2006 16:11:12 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Ufatteligt at du kan få dig selv til at udbryde "Haha .. osv"
>ovenpå den video.

jeg kan absolut heller ikke se noget morsom i at FN stiller ambulancer
til rådighed til transport af bevæbnede terrorister

den slags gør jo at de på en måde selv er ude om at blive beskudt

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-08-06 18:28

On Sun, 13 Aug 2006 19:13:49 +0200, @ skrev:

> jeg kan absolut heller ikke se noget morsom i at FN stiller ambulancer
> til rådighed til transport af bevæbnede terrorister

Nå, du vil også udstille din følelseskulde.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-06 12:45

Henrik Svendsen wrote:

> Nå, du vil også udstille din følelseskulde.

Der er noget iøjenfaldende paradoksalt i Henrik Svendsens
argumentation.
Fordi vedkommende ikke kan få øje på noget morsomt i det faktum, at
ambulancer benyttes af bevæbnede mørkemænd, er han følelseskold.

Hm. Emnet forskydes til et personligt angreb. Forskydning er en
psykotisk primitiv forsvarsmekanisme. Stakkels Henrik.

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-06 12:48

Henrik Svendsen wrote:

> Der er ingen sammenhæng i det, du siger, der.

Fordi Henrik ikke kan forstå sammenhængen, betyder ikke, at den ikke
er tilstede. Andre vil kunne se sammenhængen, tydeligt.
Måske nærmere demonstreres Henriks formidable evne til forskydning.
Forskydning af realiteter, sådan at de passer ind i et psykotisk
univers.

Bruun