Måske
Fra : Henri Gath

Dato : 12-08-06 17:16

Måske skulle vi bare lave Mellemøsten om til en parkeringsplads?

Fra : Allan Riise

Dato : 12-08-06 17:28

Henri Gath wrote:
> Måske skulle vi bare lave Mellemøsten om til en parkeringsplads?

Klart, for vi, kristne og andre ikke Muslimer er klart bedre mennesker, ja
er man egentlig kvalificeret som menneske som Muslim?

--
Allan Riise

Fra : Henri Gath

Dato : 12-08-06 17:32

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Klart, for vi, kristne og andre ikke Muslimer er klart bedre mennesker, ja
> er man egentlig kvalificeret som menneske som Muslim?

Nu prøver jeg med et par meget simple spørgsmål: Hvor er der mest ballade?
Hvor er der konstant ballade? Og hvor vil der blive ved at være ballade?

Fra : Allan Riise

Dato : 12-08-06 17:41

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu prøver jeg med et par meget simple spørgsmål: Hvor er der mest
> ballade?

Hvad mener du med ballade?
Her hjemme hos mig er der tit ballade med 3 små drenge i huset.

> Hvor er der konstant ballade?

Igen, hvad mener du med ballade?

> Og hvor vil der blive ved at
> være ballade?

Igen, hvad mener du med ballade?

Og hvorfor svarer du ikke bare på mit spørgsmål?

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 12-08-06 18:06

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
>
> Igen, hvad mener du med ballade?

> Igen, hvad mener du med ballade?
>
> Og hvorfor svarer du ikke bare på mit spørgsmål?

Du ved udmærket, at han mener at der er ballade alle de steder, hvor der er
mange muslimer.

Du er nødt til at spille dum igen, fordi du ellers ville blive nødt til at
indrømme noget, du ikke gerne vil indrømme.

Længere er den sgu' ikke.

Tim

Fra : Henning

Dato : 12-08-06 23:52

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Klart, for vi, kristne og andre ikke Muslimer er klart bedre mennesker, ja
> er man egentlig kvalificeret som menneske som Muslim?

Jeg er ked af det på jeres vegne, det der sker i mellemøsten.

Men jeres virkelighedsbenægtelse gør, at I ikke kan se at "I er bare så selv
ude om det"

Det I kalder martyre, ser vi som feje morderer, der dræber uskyldige.
Det I kalder helte, ser vi som kujoner, der gemmer sig mellem civile.
Det I kalder forfølgelse, ser vi som jeres manglende vilje til at deltage i
det danske samfund.

Jeg kunne blive ved, men føler det er helt håbløst, da I ikke vil freden og
sameksistens.

Den normalt tavse og anonyme dansker ser, at hver gang der er terror i
verden, er der Muslimer indblandet. Hvem kan fortænke os i at tænke "Hvis vi
slap fri for muslimerne ville alt være bedre".

Henning

Fra : @

Dato : 12-08-06 17:50

On Sat, 12 Aug 2006 18:16:04 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Måske skulle vi bare lave Mellemøsten om til en parkeringsplads?

så skal alle de arabiske muhamedanere med deres
stenkastningstilbøjeligheder væk først

ellers koster det for meget i bilruder

--
Et frit samfund er et samfund,