Våbenhvile i udsigt
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-08-06 00:23

http://www.chron.com/disp/story.mpl/ap/world/4111677.html

JERUSALEM ? Israeli Prime Minister Ehud Olmert endorsed an
emerging Mideast cease-fire deal late Friday, after a day of
dramatic day brinksmanship including a threat to expand the
ground war in Lebanon.

The agreement calls for the deployment of 30,000 Lebanese and
U.N. troops along the Israel-Lebanon border. It falls short of
some of Israel's demands, including a strong mandate for the
U.N. forces to take on Hezbollah guerrillas.

*************

Hvad blev der af, at Israel ville gøre jobbet færdigt?

Det eneste der er lykkedes er at gøre Hizballah meget stærkere
og at smadre Libanon og dræbe en masse libanesere og lave en
megaforurening i Middelhavet.

Hvad så ... "mission accomplished"?

Hvad vil nu de sige, som i starten udbrød ting i stil med: "Go
Israel, go for it"?

Mission accomplished?

Dem der mandigt og modigt sagde: "De [Israel] gør jobbet
færdigt. Vent og se"?

Mission accomplished?

Nu vil jeg godt have alle de stolte krigere på banen og råbe
hurra. Lad os høre ...

Kom nu.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Jesper

Dato : 12-08-06 01:01

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
> U.N. forces to take on Hezbollah guerrillas.
>
> *************
>
> Hvad blev der af, at Israel ville gøre jobbet færdigt?

Tja..det har de vist fået for mange klø af Hizbollah til at have appetit
på.

> Det eneste der er lykkedes er at gøre Hizballah meget stærkere
> og at smadre Libanon og dræbe en masse libanesere og lave en
> megaforurening i Middelhavet.
>
> Hvad så ... "mission accomplished"?

Først proklamerede Israel at de ville udslette Hizbollah, så modererede
de det til at afvæbne dem og så til at fjerne dem fra Sydlibanon og
nu....?

> Hvad vil nu de sige, som i starten udbrød ting i stil med: "Go
> Israel, go for it"?
>
> Mission accomplished?

Du skal nok ikke regne med at de siger ret meget.

> [...]
> færdigt. Vent og se"?
>
> Mission accomplished?
>
> Nu vil jeg godt have alle de stolte krigere på banen og råbe

Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can
negate the use of terror as a means of battle."
(He Khazit, Lehi underground newspaper, 1943)

Fra : Sten Schou

Dato : 12-08-06 14:03

> Tja..det har de vist fået for mange klø af Hizbollah til at have appetit
> på.

Det jeg har fået oplyst er, at Israel står i Libanon, og ikke at Hizbollah
stå i Israel, men du har måske et link til en eller anden obskur side, der
beviser det modsatte?

Hilsen Sten

Fra : Malene P

Dato : 12-08-06 14:11

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> Det jeg har fået oplyst er, at Israel står i Libanon, og ikke at Hizbollah
> stå i Israel, men du har måske et link til en eller anden obskur side, der
> beviser det modsatte?

Jeg tror, at Hizbollah&Co faktisk står inde midt i Israel, jeg tror at de
vil skide på FN-aftaler og vil fortsætte deres terrorvirksomhed mod
uskyldige, tilfældige civile israelere -uanset, hvor mange FN-soldater, der
kommer til grænseområdet. Og jeg tror, at Israel HAR luret dem af og derfor
ikke har travlt med at trække sig tilbage i sin forsvarskrig mod
terroristerne. Når FN-styrkerne en gang kommer, medbringer de lænker til
israelernes hænder og kan intet gøre overfor terroristkøterne inde i det
demokratiske land beboet af venligtsindede mennesker, Israel.

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-08-06 22:47

On Sat, 12 Aug 2006 15:03:04 +0200, Sten Schou skrev:

> Det jeg har fået oplyst er, at Israel står i Libanon,

Det var også der, de sidst fik så meget modstand af Hizballah,
at de måtte trække følehornene til sig igen.

Nu ser vi det en gang til.

Det virker som om, at Hizballah's sprog er det eneste sprog,
som zionisterne forstår.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes