Formodede terrorister var konverterede
Fra : Tim

Dato : 11-08-06 20:00

Blandt de formodede terrorister, der blev anholdt, var tre konverterede
englændere.

For de fattesvage: Med "englændere" mener jeg: Oprindeligt ikke muslimske
englændere.

http://ekstrabladet.dk/112/article217802.ece

Tim

Fra : Neuman

Dato : 11-08-06 20:17

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Blandt de formodede terrorister, der blev anholdt, var tre konverterede
> englændere.

Det viser at vi også skal passe på her. Vi er desværre også hjemsøgt af
idioter her i landet.
Kan man ud fra artiklen konkludere at navnekontoret kan spotte kommende
terrorister? Det ville være herligt.

Fra : Tim

Dato : 11-08-06 20:37

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det viser at vi også skal passe på her. Vi er desværre også hjemsøgt af
> idioter her i landet.

.... der er mange muslimer i Danmark, der ikke er idioter eller terrorister,
men der er desværre også mange ikke muslimer i Danmark, der er idioter og
sympatiserer med muslimske terrorister.

> Kan man ud fra artiklen konkludere at navnekontoret kan spotte kommende
> terrorister?

Netop ikke, vel. Vi har nogle stykker, her i gruppen, med danskklingende
navne, hvor jeg ikke ville være chokeret, hvis de pludselig hed noget
arabiskklingende.

Det kan du ikke gardere dig imod... vendekåber er vendekåber.

> Det ville være herligt.

Ja.

Tim

Fra : @

Dato : 11-08-06 23:22

On Fri, 11 Aug 2006 21:37:11 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message

>... der er mange muslimer i Danmark, der ikke er idioter eller terrorister,

der er ikke een eneste

folk som mener at jorden er flad
og
at kvinder i enhver henseende skal være underlagt manden
og
at de har ret til at undertrykke og myrde alle ikke-muhamedanere
må helt bestemt anses for at være idioter

og når de mener at koranen er guds evige sandhed som der har at rette
sig efter så er de også terrorister da koranen anbefaler
muhamedanerne at bruge netop terror mod de såkaldte vantro

så kan man da også finde dem

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Michael Weber

Dato : 11-08-06 22:20

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> idioter her i landet.
> Kan man ud fra artiklen konkludere at navnekontoret kan spotte kommende

Mener du folk med fornavnet "Tim" ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : GB

Dato : 12-08-06 07:26

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in

> Mener du folk med fornavnet "Tim" ?

Han mener snarer folk med efternavnet Weber.

Hvad med at komme med noget konstruktivt, eller helt lade være?

GB

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-06 11:41

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in

> Han mener snarer folk med efternavnet Weber.
>
> Hvad med at komme med noget konstruktivt, eller helt lade være?

Den reaktion illustrere ganske glimrende, at navne er ubrugelige.

> --
> Med venlig hilsen
> GB

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 11-08-06 20:42

On Fri, 11 Aug 2006 21:00:19 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Blandt de formodede terrorister, der blev anholdt, var tre konverterede
>englændere.
>
>For de fattesvage: Med "englændere" mener jeg: Oprindeligt ikke muslimske
>englændere.

Jamen Tim du behøver da ikke at skrive herinde for at forklare dig
selv noget, eller er det et råd fra din støttepædagog?

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 11-08-06 22:17

<sbm@pc.dk> wrote in message

> Jamen Tim du behøver da ikke at skrive herinde for at forklare dig
> selv noget, eller er det et råd fra din støttepædagog?

Det var faktisk til ære for dig, o.l. low IQ's, men det er helt fint med
mig, at du afreagerer din uduelighed i min retning.

Tim

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 12-08-06 20:07

On Fri, 11 Aug 2006 23:16:38 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Det var faktisk til ære for dig, o.l. low IQ's, men det er helt fint med
>mig, at du afreagerer din uduelighed i min retning.

Det er da godt din selvhjælpsgruppe har indgydet dig tro på din
intellektuelle overlegenhed, man må så håbe på at slutresultatet
engang nærmer sig virkeligheden. God bedring.

Regards Croc®