Tekst-Budskaber på huse
Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-06 13:11

Tekst-Budskaber på huse

Reklame er noget staten gerne vil have afgifter af, så det er ikke
lovlig at sætte lysavis, billboard, andre skilte på egen ejendom. Når
store bannere er på bygningsstilladser betales af annoncør enorme
summer til både stilladsejer og kommune.

En tandlæge må i sit vindue skrive tandlæge og når skilt ikke vender
mod meget befærdet vej, fx kolonihavens navneskilt "Sorgenfri" er der
næppe brok.

Men må jeg skrive store glistrupske budskaber på mit tag.?

Bondams krav om normalisering af mit forhus er ikke specifikt, så hvis
reflekterende (sølvpapiragtig) ytre tagisolering opnår tilladelse, så
måske også jeg må grafitie "Kæmp for alt hvad du har kært, men giver
kun op een gang"

Eller "Israel forever"

Venligst ring Bo Warming 35861000

Fra : Kim Christiansen

Dato : 11-08-06 17:36

> [...]
> reflekterende (sølvpapiragtig) ytre tagisolering opnår tilladelse, så
> måske også jeg må grafitie "Kæmp for alt hvad du har kært, men giver kun

Er det Bondam personligt?