/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Hvorfor sparer sikkerhedskontrolleni UK. i~
Fra : Lyrik


Dato : 11-08-06 16:13

Hvorfor er de ikke spor smarte?
De kunne nøjes med at undersøge muslimer.
Hvorfor plager de deres egen befolkning med at de ikke må have laptops,
mobiltelefoner og tandpasta med.

De multikulturelle -alle er lige gode -teorier er forlængst faldet pladask
til jorden.

Hvornår har man set vestlige kulturkristne springe fly i luften en masse?

Søg de vest-kulturfjendske grupper ud og nøjes med at plage dem med
ekstraundersøgelse.
Man må jo gerne bruge fornuft i efterforskningen af terrorister-må man ikke?



Hilsen Jens



 
 
-=* DANELAW *=- (11-08-2006)
Kommentar
Fra : -=* DANELAW *=-


Dato : 11-08-06 16:28

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news:44dc9e7c$0$141$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hvorfor er de ikke spor smarte?
> De kunne nøjes med at undersøge muslimer.

En af islamisterne er en konverteret englænder.

Men deruvoder tror jeg, at sikkerhedspersonalet er ret gode til at screene
folk,
så de, der tilhører en kultur der er overrepræsenterede blandt terrorister,
automatisk får et ekstra check.




Henrik Svendsen (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 11-08-06 16:37

On Fri, 11 Aug 2006 17:12:55 +0200, Lyrik skrev:

> Hvorfor er de ikke spor smarte?
> De kunne nøjes med at undersøge muslimer.
> Hvorfor plager de deres egen befolkning med at de ikke må have laptops,
> mobiltelefoner og tandpasta med.
>
> De multikulturelle -alle er lige gode -teorier er forlængst faldet pladask
> til jorden.
>
> Hvornår har man set vestlige kulturkristne springe fly i luften en masse?

Hvad med ham her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Luis_Posada_Carriles

> Søg de vest-kulturfjendske grupper ud og nøjes med at plage dem med
> ekstraundersøgelse.
> Man må jo gerne bruge fornuft i efterforskningen af terrorister-må man ikke?

Enig. Problemet med "racial profiling" er bare, at man gør
folk pissesure, og så risikerer man at skabe en terrorist,
hvor der ikke før var en.

Hvis ikke der kan komme harmoni mellem muhamedanere og vi
andre, så må vi bare gå hver til sit og sørge for at holde
afstand imellem hinanden, så den slags ikke opstår.

Når den da så kommer, hvor araberne finder ud af, at nu vil
altså ikke længere tilbede noget så forfærdeligt som koranen,
så kan vi tales ved igen.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."
--Billy Boy Franklin

Neuman (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 11-08-06 17:52

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:12gbmyimbpm65.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Fri, 11 Aug 2006 17:12:55 +0200, Lyrik skrev:
>
> Enig. Problemet med "racial profiling" er bare, at man gør
> folk pissesure, og så risikerer man at skabe en terrorist,
> hvor der ikke før var en.
>
Den tror jeg ikke på - enten har man en forskruet tankegang eller også har
man ikke. Jeg tror ikke på at man bliver massemorder af at være drillet som
den tykke dreng i skolen. Muligvis vil man blive bitter på sin omverden, men
at udøve terror/myrde er en helt anden mental defekt barriere.



Michael Weber (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-08-06 18:31


"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44dcb5a1$0$146$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:12gbmyimbpm65.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> > On Fri, 11 Aug 2006 17:12:55 +0200, Lyrik skrev:
> >
> > Enig. Problemet med "racial profiling" er bare, at man gør
> > folk pissesure, og så risikerer man at skabe en terrorist,
> > hvor der ikke før var en.
> >
> Den tror jeg ikke på - enten har man en forskruet tankegang eller også har
> man ikke. Jeg tror ikke på at man bliver massemorder af at være drillet
som
> den tykke dreng i skolen. Muligvis vil man blive bitter på sin omverden,
men
> at udøve terror/myrde er en helt anden mental defekt barriere.
>
>

Man behøver ikke en mental defekt barriere for at udøve terror/myrde.
Kræver blot psykisk/fysisk pres over længere tid.
Nogen er bedre til at modstå pres end andre.

Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i et
program,
hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.

Ikke ret mange dage inde i forløbet blev Genevé-konventionen overtrådt.
Vel at mærke af normale, helt almindelige danskere.

Med venlig hilsen
Michael Weber



Neuman (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 11-08-06 18:35

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
news:44dcbecc$0$20242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i et
> program,
> hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.
>
Sejt, kan du huske hvad programmet hed ?




Michael Weber (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-08-06 19:03


"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44dcbfb4$0$142$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> news:44dcbecc$0$20242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i
et
> > program,
> > hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.
> >
> Sejt, kan du huske hvad programmet hed ?
>
>
>

http://www.dr.dk/Dokumentar/Krigerne/index.htm

Med venlig hilsen
Michael Weber



John Degn Jessen (11-08-2006)
Kommentar
Fra : John Degn Jessen


Dato : 11-08-06 18:58

Programmet hed Krigerne, og var et yderst interessant eksperiment

man undres faktisk over hvor nemt du kan køre to hold op mod hinanden. med
simple midler
man skal såmænd bare gejle nok nationalisme "holdånd" op, så skal du bare se
løjer.

vi har faktisk et glimrende eksempel fra krigen i jugoslavien, hvor naboer
endte med at slå hinanden ihjel
pga religion !!!

det undrer ikke mig at det vrimler frem med fanatister der hader vesten,
hvis man lever et kummerligt liv
og får tudet ørerne fulde med at det hele er USA's skyld, på et tidspunkt
ender man sku med at blive bitter
og desperat for at få hævn.

/john


"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44dcbfb4$0$142$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> news:44dcbecc$0$20242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i et
>> program,
>> hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.
>>
> Sejt, kan du huske hvad programmet hed ?
>
>
>



Michael Weber (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-08-06 19:19


"John Degn Jessen" <johnxx@degn-xxjessen.dk> skrev i en meddelelse
news:44dcc6ad$0$20314$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Programmet hed Krigerne, og var et yderst interessant eksperiment
>
> man undres faktisk over hvor nemt du kan køre to hold op mod hinanden. med
> simple midler
> man skal såmænd bare gejle nok nationalisme "holdånd" op, så skal du bare
se
> løjer.

Det er meget skræmmende, men også interessant.
Som så meget andet kan principperne udnyttes til noget skidt eller bruges
til noget godt.
Med godt mener jeg f.eks. opbygge holdånd i en virksomhed eller indenfor
sport.
Naturligvis i mildere form.

>
> vi har faktisk et glimrende eksempel fra krigen i jugoslavien, hvor naboer
> endte med at slå hinanden ihjel
> pga religion !!!
>
> det undrer ikke mig at det vrimler frem med fanatister der hader vesten,
> hvis man lever et kummerligt liv
> og får tudet ørerne fulde med at det hele er USA's skyld, på et tidspunkt
> ender man sku med at blive bitter
> og desperat for at få hævn.
>
> /john
>
>
> "Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:44dcbfb4$0$142$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> > "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> > news:44dcbecc$0$20242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >>
> >> Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i
et
> >> program,
> >> hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.
> >>
> > Sejt, kan du huske hvad programmet hed ?
> >
> >
> >
>
>

Med venlig hilsen
Michael Weber



sbm@pc.dk (11-08-2006)
Kommentar
Fra : sbm@pc.dk


Dato : 11-08-06 20:37

On Fri, 11 Aug 2006 19:34:58 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

>"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
>news:44dcbecc$0$20242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i et
>> program,
>> hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.
>>
>Sejt, kan du huske hvad programmet hed ?
>
>
Det du burde se er filmen Das experiment

http://www.imdb.com/title/tt0250258/

Regards Croc®

Anders Peter Johnsen (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 12-08-06 04:04

Esbm@pc.dk skrev:
> On Fri, 11 Aug 2006 19:34:58 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
> wrote:
>
>> "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
>> news:44dcbecc$0$20242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i et
>>> program,
>>> hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.
>>>
>> Sejt, kan du huske hvad programmet hed ?
>>
>>
> Det du burde se er filmen Das experiment
>
> http://www.imdb.com/title/tt0250258/
>
> Regards Croc®

Er den mon "i familie" med den her:

http://www.imdb.com/title/tt0083316/ ?

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

sbm@pc.dk (12-08-2006)
Kommentar
Fra : sbm@pc.dk


Dato : 12-08-06 20:01

On Sat, 12 Aug 2006 05:03:48 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Esbm@pc.dk skrev:
>> On Fri, 11 Aug 2006 19:34:58 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>>> "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:44dcbecc$0$20242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i et
>>>> program,
>>>> hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.
>>>>
>>> Sejt, kan du huske hvad programmet hed ?
>>>
>>>
>> Det du burde se er filmen Das experiment
>>
>> http://www.imdb.com/title/tt0250258/
>>
>
>Er den mon "i familie" med den her:
>
>http://www.imdb.com/title/tt0083316/ ?

Det er ikke helt det samme, men de underliggende psykologiske
tendenser der gør sig gældende er nok de samme.

Regards Croc®

Knud Larsen (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 12-08-06 09:39


<sbm@pc.dk> wrote in message
news:mvmpd2te0i3gj7f6294aeqrn5a1jgmrnbm@4ax.com...
> On Fri, 11 Aug 2006 19:34:58 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
> wrote:
>
>>"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
>>news:44dcbecc$0$20242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>
>>> Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i
>>> et
>>> program,
>>> hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.
>>>
>>Sejt, kan du huske hvad programmet hed ?
>>
>>
> Det du burde se er filmen Das experiment
>
> http://www.imdb.com/title/tt0250258/



Er det ikke nok at gå til en landskamp i fodbold

Selv om vi foreløbig kun har set én regulær fodboldkrig mellem lande.



sbm@pc.dk (12-08-2006)
Kommentar
Fra : sbm@pc.dk


Dato : 12-08-06 20:02

On Sat, 12 Aug 2006 10:38:49 +0200, "Knud Larsen"
<larsensknud@yahoo.dk> wrote:

>
><sbm@pc.dk> wrote in message
>news:mvmpd2te0i3gj7f6294aeqrn5a1jgmrnbm@4ax.com...
>> On Fri, 11 Aug 2006 19:34:58 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>>>"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
>>>news:44dcbecc$0$20242$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>>
>>>> Teknikkerne er rimelig velkendte. faktisk så meget, DR viste hvordan i
>>>> et
>>>> program,
>>>> hvor 2 grupper af mennesker, blev sat op mod hinanden som fjender.
>>>>
>>>Sejt, kan du huske hvad programmet hed ?
>>>
>>>
>> Det du burde se er filmen Das experiment
>>
>> http://www.imdb.com/title/tt0250258/
>
>
>
>Er det ikke nok at gå til en landskamp i fodbold
>
>Selv om vi foreløbig kun har set én regulær fodboldkrig mellem lande.
>
Den er faktisk værd at ofre tiden på.

Regards Croc®

Henrik Svendsen (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 11-08-06 19:11

On Fri, 11 Aug 2006 18:51:59 +0200, Neuman skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:12gbmyimbpm65.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Fri, 11 Aug 2006 17:12:55 +0200, Lyrik skrev:
>>
>> Enig. Problemet med "racial profiling" er bare, at man gør
>> folk pissesure, og så risikerer man at skabe en terrorist,
>> hvor der ikke før var en.
>>
> Den tror jeg ikke på - enten har man en forskruet tankegang eller også har
> man ikke.

Dit argument bygger sikkert på den primitive opfattelse af
muhamedanske militante som terrorister - alle og en. Nogen af
dem er altså frihedskæmpere. Nogen af dem kæmper mod
uretfærdighed.

Det vil du sikkert ikke acceptere, og vi bliver nok aldrig
enige.



--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

John Degn Jessen (11-08-2006)
Kommentar
Fra : John Degn Jessen


Dato : 11-08-06 19:54

Det er desværre det snæver syn, der i reglen forhindrer verden i at udvikle
sig til det positive

/jj

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:5avhtlttb0ud.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Fri, 11 Aug 2006 18:51:59 +0200, Neuman skrev:
>
>> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>> news:12gbmyimbpm65.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>>> On Fri, 11 Aug 2006 17:12:55 +0200, Lyrik skrev:
>>>
>>> Enig. Problemet med "racial profiling" er bare, at man gør
>>> folk pissesure, og så risikerer man at skabe en terrorist,
>>> hvor der ikke før var en.
>>>
>> Den tror jeg ikke på - enten har man en forskruet tankegang eller også
>> har
>> man ikke.
>
> Dit argument bygger sikkert på den primitive opfattelse af
> muhamedanske militante som terrorister - alle og en. Nogen af
> dem er altså frihedskæmpere. Nogen af dem kæmper mod
> uretfærdighed.
>
> Det vil du sikkert ikke acceptere, og vi bliver nok aldrig
> enige.
>
>
>
> --
> "You can fool some of the people all the time, and those are
> the ones you want to concentrate on." - George W Bush



Neuman (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 11-08-06 20:11

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:5avhtlttb0ud.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Fri, 11 Aug 2006 18:51:59 +0200, Neuman skrev:
>
> Dit argument bygger sikkert på den primitive opfattelse af
> muhamedanske militante som terrorister - alle og en. Nogen af
> dem er altså frihedskæmpere. Nogen af dem kæmper mod
> uretfærdighed.
>

Min største bekymring er nu for tiden mest at et land som f.eks. Pakistan er
fyldt med imamere som hjernevasker skolebørn i Islams navn. Desværre er
omkring 90% af alle pakistanske imamere korrupte, hvilket må være affødt af
at penge betyder _alt_ i dette land. Lande hvor magtmentaliteten hersker i
denne grad er i mine øjne middelalderlige.



Henrik Svendsen (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 11-08-06 20:55

On Fri, 11 Aug 2006 21:10:38 +0200, Neuman skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:5avhtlttb0ud.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Fri, 11 Aug 2006 18:51:59 +0200, Neuman skrev:
>>
>> Dit argument bygger sikkert på den primitive opfattelse af
>> muhamedanske militante som terrorister - alle og en. Nogen af
>> dem er altså frihedskæmpere. Nogen af dem kæmper mod
>> uretfærdighed.
>>
>
> Min største bekymring er nu for tiden mest at et land som f.eks. Pakistan er
> fyldt med imamere som hjernevasker skolebørn i Islams navn. Desværre er
> omkring 90% af alle pakistanske imamere korrupte, hvilket må være affødt af
> at penge betyder _alt_ i dette land. Lande hvor magtmentaliteten hersker i
> denne grad er i mine øjne middelalderlige.

Jeg er ikke helt med på, hvordan det viser, at man ikke kan
blive "terrorist" af "racial profilering". Jeg ved med mig
selv, at jeg ville blive det, hvis jeg blev udsat for noget
sådan noget her i mit eget land.

Angående de korrupte imamer. Hvis det passer, så lyder det til
at løsningen ligger lige for. Vi er dem, der har langt de
fleste penge. Vi køber imamerne til at udbrede kærlighedens
budskab i stedet for koranens budskab. Problem solved.


--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Neuman (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 11-08-06 21:07

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:jv8nnqb9m8to.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Fri, 11 Aug 2006 21:10:38 +0200, Neuman skrev:
>
> Jeg er ikke helt med på, hvordan det viser, at man ikke kan
> blive "terrorist" af "racial profilering". Jeg ved med mig
> selv, at jeg ville blive det, hvis jeg blev udsat for noget
> sådan noget her i mit eget land.

Okay jeg vil så holde mig fra at flyve kort efter jeg har givet en pige et
afslag fordi hun er rødhåret. Tænk hvis hun er som dig og vil hævne sig på
sine medmennesker over dette.

> Angående de korrupte imamer. Hvis det passer, så lyder det til
> at løsningen ligger lige for. Vi er dem, der har langt de
> fleste penge. Vi køber imamerne til at udbrede kærlighedens
> budskab i stedet for koranens budskab. Problem solved.
>

Jeg vil godt understrege at jeg ikke finder Koranen som noget problem.
Problemet er, at mange mange "lærde" imamer misbruger Islams navn for deres
egen vinding. Jeg ved ikke om Koranen misbilliger homoseksualitet, men sagen
er at det skønnes at halvdelen af imamerne misbruger deres (drenge-)elever
seksuelt. De misbruger deres autoritet hvorefter eleverne tror på at det er
rigtigt at forgribe sig på hvem man havde lyst. Det er dét jeg mener med
magtmentaliteten.



Henrik Svendsen (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 11-08-06 21:42

On Fri, 11 Aug 2006 22:07:06 +0200, Neuman skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:jv8nnqb9m8to.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Fri, 11 Aug 2006 21:10:38 +0200, Neuman skrev:
>>
>> Jeg er ikke helt med på, hvordan det viser, at man ikke kan
>> blive "terrorist" af "racial profilering". Jeg ved med mig
>> selv, at jeg ville blive det, hvis jeg blev udsat for noget
>> sådan noget her i mit eget land.
>
> Okay jeg vil så holde mig fra at flyve kort efter jeg har givet en pige et
> afslag fordi hun er rødhåret. Tænk hvis hun er som dig og vil hævne sig på
> sine medmennesker over dette.

Det håber jeg da, at hun vil. Altså på de af hendes
"medmennesker", der forfølger hende for rødhårethed. Ellers er
hun da godt dum.

>> Angående de korrupte imamer. Hvis det passer, så lyder det til
>> at løsningen ligger lige for. Vi er dem, der har langt de
>> fleste penge. Vi køber imamerne til at udbrede kærlighedens
>> budskab i stedet for koranens budskab. Problem solved.
>>
>
> Jeg vil godt understrege at jeg ikke finder Koranen som noget problem.
> Problemet er, at mange mange "lærde" imamer misbruger Islams navn for deres
> egen vinding. Jeg ved ikke om Koranen misbilliger homoseksualitet, men sagen
> er at det skønnes at halvdelen af imamerne misbruger deres (drenge-)elever
> seksuelt. De misbruger deres autoritet hvorefter eleverne tror på at det er
> rigtigt at forgribe sig på hvem man havde lyst. Det er dét jeg mener med
> magtmentaliteten.

Lige før sagde du, at penge betyder _alt_ [din egen
understregning] i det land.


--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Neuman (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 12-08-06 00:08

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:1uvi0atnoi8g2.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Fri, 11 Aug 2006 22:07:06 +0200, Neuman skrev:
>
>> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>> news:jv8nnqb9m8to.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>>> On Fri, 11 Aug 2006 21:10:38 +0200, Neuman skrev:
>>>
>>> Jeg er ikke helt med på, hvordan det viser, at man ikke kan
>>> blive "terrorist" af "racial profilering". Jeg ved med mig
>>> selv, at jeg ville blive det, hvis jeg blev udsat for noget
>>> sådan noget her i mit eget land.
>>
>> Okay jeg vil så holde mig fra at flyve kort efter jeg har givet en pige
>> et
>> afslag fordi hun er rødhåret. Tænk hvis hun er som dig og vil hævne sig
>> på
>> sine medmennesker over dette.
>
> Det håber jeg da, at hun vil. Altså på de af hendes
> "medmennesker", der forfølger hende for rødhårethed. Ellers er
> hun da godt dum.

Terrorister er blandt andet kendetegnet ved at de inddrager uskyldige
mennesker for at tiltvinge sig den retfærdighed de selv har defineret. Ikke
kun de personer de er sure på.

>> Jeg vil godt understrege at jeg ikke finder Koranen som noget problem.
>> Problemet er, at mange mange "lærde" imamer misbruger Islams navn for
>> deres
>> egen vinding. Jeg ved ikke om Koranen misbilliger homoseksualitet, men
>> sagen
>> er at det skønnes at halvdelen af imamerne misbruger deres
>> (drenge-)elever
>> seksuelt. De misbruger deres autoritet hvorefter eleverne tror på at det
>> er
>> rigtigt at forgribe sig på hvem man havde lyst. Det er dét jeg mener med
>> magtmentaliteten.
>
> Lige før sagde du, at penge betyder _alt_ [din egen
> understregning] i det land.

Jeg kan ikke se at jeg modstrider mig selv her. Hvad mener du?



Henrik Svendsen (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 12-08-06 00:11

On Sat, 12 Aug 2006 01:07:59 +0200, Neuman skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:1uvi0atnoi8g2.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Fri, 11 Aug 2006 22:07:06 +0200, Neuman skrev:


> Terrorister er blandt andet kendetegnet ved at de inddrager uskyldige
> mennesker for at tiltvinge sig den retfærdighed de selv har defineret. Ikke
> kun de personer de er sure på.

Vi bliver ikke enige om, hvad "terrorister" er for en
størrelse. Lad os være enige om det, og lade det ligge.

>> Lige før sagde du, at penge betyder _alt_ [din egen
>> understregning] i det land.
>
> Jeg kan ikke se at jeg modstrider mig selv her. Hvad mener du?

Vil det sige, at du mener, vi kan købe dem til at udsprede
kærlighedsbudskabet i stedet?


--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Neuman (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 12-08-06 00:21

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:mui938fz7s3s$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Sat, 12 Aug 2006 01:07:59 +0200, Neuman skrev:
>
> Vil det sige, at du mener, vi kan købe dem til at udsprede
> kærlighedsbudskabet i stedet?
>

Ja.
Det kræver så selvfølgelig også andre tiltag såsom uddannelsesstop for nye
imamer da det ellers nok ville blive en særdeles eftertragtet stilling at
kalde sig imam for derefter at kradse penge ind i vildskab på den udstedte
blankocheck.



Henrik Svendsen (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 12-08-06 00:26

On Sat, 12 Aug 2006 01:20:59 +0200, Neuman skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:mui938fz7s3s$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Sat, 12 Aug 2006 01:07:59 +0200, Neuman skrev:
>>
>> Vil det sige, at du mener, vi kan købe dem til at udsprede
>> kærlighedsbudskabet i stedet?
>>
>
> Ja.
> Det kræver så selvfølgelig også andre tiltag såsom uddannelsesstop for nye
> imamer da det ellers nok ville blive en særdeles eftertragtet stilling at
> kalde sig imam for derefter at kradse penge ind i vildskab på den udstedte
> blankocheck.

Det lyder lidt optimistisk i mine ører; men det er da dejligt,
der stadig findes den slags håb i vores vrede verden.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Neuman (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 12-08-06 00:33

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:1av84n957y36k$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Sat, 12 Aug 2006 01:20:59 +0200, Neuman skrev:
>
> Det lyder lidt optimistisk i mine ører; men det er da dejligt,
> der stadig findes den slags håb i vores vrede verden.
>
Ja, men du kan måske lede efter en velhavende glad giver der hylder
korruption. Jeg foreslår at starte på den politiske velmenende venstrefløj.
Nårh nej de er jo ikke rige - de indfører topskatte, misundelsesafgifter og
foragter aktieoptioner. Argh....det giver en psykisk kernenedsmeltning at
tænke på.



Henrik Svendsen (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 12-08-06 00:41

On Sat, 12 Aug 2006 01:33:25 +0200, Neuman skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:1av84n957y36k$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Sat, 12 Aug 2006 01:20:59 +0200, Neuman skrev:
>>
>> Det lyder lidt optimistisk i mine ører; men det er da dejligt,
>> der stadig findes den slags håb i vores vrede verden.
>>
> Ja, men du kan måske lede efter en velhavende glad giver der hylder
> korruption. Jeg foreslår at starte på den politiske velmenende venstrefløj.
> Nårh nej de er jo ikke rige - de indfører topskatte, misundelsesafgifter og
> foragter aktieoptioner. Argh....det giver en psykisk kernenedsmeltning at
> tænke på.

Men altså, kærlighedsbudskabet og fred i verden ... ville det
da ikke være oplagt for nogen på højrefløjen at financiere?
Jeg håber sandelig ikke, det kun er folk på venstrefløjen, der
ønsker kærlighed og fred.

Det er da så vidunderligt, hvad vi åbenbart kan opnå ved at
bestikke de korrupte imamer, at vi vel kan tage penge fra den
rige verdens militærbudgetter? Der er eddermame mange penge på
de konti.

Var det ikke også noget for dig at bidrage til fred og
kærlighed med en ædelsindet pekuniær udskrivelse?

Hvad med en slags faderordning, hvor fred og kærlighedselskere
udvælger sig en personlig imam, de vil bestikke til at udbrede
det gode budskab?

Var det ikke noget for dig, at blive fader i en sådan ordning?

Ja altså, jeg kender tilfældigvis en vaskeægte imam, der
muligvis er åben for bestikkelse. Jeg kan videresende dit
bidrag til ham, hvis du er interesseret.

Come on ... hvad er et nyt køkken sat op mod fred og kærlighed
på Jord? Er du frisk?


--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham
Lincoln.

Neuman (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 12-08-06 00:49

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:1u0quck97gizc.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> On Sat, 12 Aug 2006 01:33:25 +0200, Neuman skrev:
>
>
> Come on ... hvad er et nyt køkken sat op mod fred og kærlighed
> på Jord? Er du frisk?
>
Jeg er ikke kommunistisk anlagt og vil hellere holde dem ud i strakt arm til
de dør af sult. MEN, der er folk som støtter Akkari-typer som står og
sparker mig over benene så deres ven kan få lov at gispe efter vejret
indimellem og derved trække processen ud.



Henrik Svendsen (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 12-08-06 01:14

On Sat, 12 Aug 2006 01:48:49 +0200, Neuman skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:1u0quck97gizc.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Sat, 12 Aug 2006 01:33:25 +0200, Neuman skrev:
>>
>>
>> Come on ... hvad er et nyt køkken sat op mod fred og kærlighed
>> på Jord? Er du frisk?
>>
> Jeg er ikke kommunistisk anlagt og vil hellere holde dem ud i strakt arm til
> de dør af sult. MEN, der er folk som støtter Akkari-typer som står og
> sparker mig over benene så deres ven kan få lov at gispe efter vejret
> indimellem og derved trække processen ud.

Hmm ... jeg kan bedre lide dine formodninger om hæmningsløs
korruption end din personligt foretrukne strategi.


--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Ukendt (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-08-06 09:57

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44dd13b7$0$142$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:1av84n957y36k$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> On Sat, 12 Aug 2006 01:20:59 +0200, Neuman skrev:
>>
>> Det lyder lidt optimistisk i mine ører; men det er da dejligt,
>> der stadig findes den slags håb i vores vrede verden.
>>
> Ja, men du kan måske lede efter en velhavende glad giver der hylder
> korruption. Jeg foreslår at starte på den politiske velmenende
> venstrefløj. Nårh nej de er jo ikke rige - de indfører topskatte,
> misundelsesafgifter og foragter aktieoptioner. Argh....det giver en
> psykisk kernenedsmeltning at tænke på.

Er det mere end hvad din parodi af en hjernecelle kan klare (?), ha ha ha ha
ha, hvor er du latterlig og ynkelig at høre på.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Neuman (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 12-08-06 10:24

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:44dd97c2$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
> "Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:44dd13b7$0$142$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Ja, men du kan måske lede efter en velhavende glad giver der hylder
>> korruption. Jeg foreslår at starte på den politiske velmenende
>> venstrefløj. Nårh nej de er jo ikke rige - de indfører topskatte,
>> misundelsesafgifter og foragter aktieoptioner. Argh....det giver en
>> psykisk kernenedsmeltning at tænke på.
>
> Er det mere end hvad din parodi af en hjernecelle kan klare (?), ha ha ha
> ha ha, hvor er du latterlig og ynkelig at høre på.

FLOT - endnu et velskrevet og sagligt indlæg fra din side. Hvis man ikke
vidste bedre ville man umiddelbart tro at din udtale var fuldstændig blottet
for konstruktive tiltag.



Malene P (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 12-08-06 10:20


"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:44dd97c2$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...

> Er det mere end hvad din parodi af en hjernecelle kan klare (?), ha ha ha
ha
> ha, hvor er du latterlig og ynkelig at høre på.

Kim, gider du ikke snart holde din beskidte kæft?

Malene P



Anders Peter Johnsen (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 12-08-06 04:53

Neuman skrev:

> Jeg vil godt understrege at jeg ikke finder Koranen som noget problem.

Det er vi så måske en del andre, der gør:

Jeg må - med henblik på at du jo helst ikke skal rende rundt i de
vildfarelser om Islam som en "fredens religion", som muslimerne selv,
medierne og ikke mindst nogle DYBT venstreorienterede "islameksperter",
der tydeligvis ikke er i stand til overhovedet at forholde sig blot det
mindste kritisk til selve deres studiefelt forsøger at bilde dig ind -
kraftigt anbefale dig at læse den rent ud sagt rædselsvækkende
citatsamling stammende udelukkende fra alle de skrifter, som muslimerne
selv betragter som "hellige":

http://www.prophetofdoom.net/quotes.aspx?g=405

Hvis man nu lige "nøjes" med de citater, der blot under temaet
"fighting" (væbnet kamp) stammer fra Koranen, så kan du blandt andet
læse 41 passager, hvor Muhammed direkte foreskriver sine tilhængere
anvendelsen af vold med henblik på sin egen vanartede ideologis
absolutte verdensherredømme.

> Problemet er, at mange mange "lærde" imamer misbruger Islams navn for deres
> egen vinding.

Den første til at "misbruge Islams navn for egen vinding" var da så vidt
jeg ellers kan se netop dèn pædofile psykopatsadist, der opfandt den!

Jeg har ganske enkelt svært ved at ta' at man - især også fra vestlig
side - naivt ophøjer en skingrende storhedsvanvittig stodder, som ikke
blot selv var en erklæret empatiforladt voldsforbryder (som netop
systematisk opdigtede og anvendte Islam til legitimering af sin egen
skånselsløst sadistiske voldsudøvelse, hvor han egenhændigt deltog i
nedslagtningen af - mindst - titusindevis af mennesker), men hvis
perverse ideologi endda siden har kostet millioner af uskyldige
mennesker livet, til "hellig profet", endsige menneskeligt "forbillede".

Ud fra samme syge forskruethed skulle man vel ligefrem også basere en
såkaldt "religion" på blandt andre Djenghis Khan, hvis livsfilosofi skal
have været noget i retning af :

"Den største lykke for en mand er at knuse sine fjender, jage dem på
flugt foran sig, tage deres ejendom i bytte, høre deres kvinder græde -
og så ellers voldtage deres koner og døtre!"


Muhammed er nemlig i muslimernes egne skrifter citeret for udsagn, der
ligger ganske rystende tæt på denne slags manifeste barbari, hvorfor det
forekommer mig så meget desto mere rystende uhyggeligt at han
bogtstaveligt talt dyrkes TOTALT ukritisk af hjernevaskede muslimer som
"det frommeste og mest forbilledlige menneske, der nogensinde har
eksisteret".

(Lige netop dèn påstand er man som kristen nødvendigvis ganske stærkt
inklineret til at modsige, ligesom der hurtigt kan findes tusindvis af
kendte, forbilledlige mennesker, om ikke ligefrem million- eller endda
milliardvis af såkaldt "almindelige mennesker", hvis blotte undladelse
af at begå systematisk terror og vold imod deres omgivelser egentlig nok
snarere burde opfattes som "hellig" i sig selv til sammenligning!)


--
Mvh
Anders Peter Johnsen


Peter Bjørn Perlsø (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 11-08-06 20:24

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Enig. Problemet med "racial profiling" er bare, at man gør
> folk pissesure, og så risikerer man at skabe en terrorist,
> hvor der ikke før var en.

Overdrivelse. Terroristerne er religiøst motiverede. De begrunder ikek
deres terroranslag mod vestlige mål med at de var blevet dårligt
behandlet i en lufthavn!

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Henrik Svendsen (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 11-08-06 20:56

On Fri, 11 Aug 2006 21:23:59 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>> Enig. Problemet med "racial profiling" er bare, at man gør
>> folk pissesure, og så risikerer man at skabe en terrorist,
>> hvor der ikke før var en.
>
> Overdrivelse. Terroristerne er religiøst motiverede. De begrunder ikek
> deres terroranslag mod vestlige mål med at de var blevet dårligt
> behandlet i en lufthavn!

Muligvis fordi de ikke bliver det, endnu.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Jakob (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 12-08-06 13:28

On Fri, 11 Aug 2006 17:37:11 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>
>Hvis ikke der kan komme harmoni mellem muhamedanere og vi
>andre, så må vi bare gå hver til sit og sørge for at holde
>afstand imellem hinanden, så den slags ikke opstår.
>
>Når den da så kommer, hvor araberne finder ud af, at nu vil
>altså ikke længere tilbede noget så forfærdeligt som koranen,
>så kan vi tales ved igen.


Jeg kan selv finde en lignende følelse hos mig selv. En der siger -
nej, nu kan det faneme også være lige meget. De siger, de vil lave
selvmordsterrorisme indtil "vi" er ude af mellemøsten.

Fint, lad os skride derfra, lad os se om vi kan handle med deres olie
og ellers lade dem være i fred de næste 100 år, indtil der kommer en
og reformere deres forhistoriske tro.

Og det skulle så også inkludere at vi ikke tillader import af deres
"flygtninge". Lad os leve hvert for sig, og så kan vi nøjes med at
lege med alle andre kontinenter, hvor flertallet består af ganske
almindelige fornuftige mennesker.

Og det er så den måde vi kan få fred på. Prisen bliver så bare et
endnu mere uhyggeligt ragnarok i Iraq nu hvor der slet ingen
internationale styrker vil være, og at Israel og naboerne vil være i
en strid, hvor ingen udefra blander sig med hvad det så vil medfølge.

Men det er næsten værd at overveje, synes jeg.

Peter Bjørn Perlsø (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 11-08-06 20:24

Lyrik <lyrikFJERN@heaven.dk> wrote:

> Hvorfor er de ikke spor smarte?
> De kunne nøjes med at undersøge muslimer.

FORDI DET ER RACISTIIIIIISK.


--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Michael Weber (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 11-08-06 22:17


"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hjxcp2.s0d6ez1hll8i4N%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Lyrik <lyrikFJERN@heaven.dk> wrote:
>
> > Hvorfor er de ikke spor smarte?
> > De kunne nøjes med at undersøge muslimer.
>
> FORDI DET ER RACISTIIIIIISK.

ja.

Racial profiling is inclusion of race in the profile of a persons considered
likely to commit a particular crime or type of crime.
http://en.wikipedia.org/wiki/Racial_profiling

Racism refers to various belief systems maintaining that the essential value
of
an individual person can be determined according to a perceived or ascribed
racial category and that social discrimination by race is therefore
justifiable.
http://en.wikipedia.org/wiki/Racism

>
>
> --
> regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
> "The politicians don't just want your money. They want your soul. They
> want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
> - James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Med venlig hilsen
Michael Weber



Lyrik (11-08-2006)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 11-08-06 22:59


""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hjxcp2.s0d6ez1hll8i4N%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Lyrik <lyrikFJERN@heaven.dk> wrote:
>
>> Hvorfor er de ikke spor smarte?
>> De kunne nøjes med at undersøge muslimer.
>
> FORDI DET ER RACISTIIIIIISK.
+++++++++++++
Og hvorfor er det racistisk? Fordi dumskallerne har vedtaget at det er
racistisk.
Race er at være gul, hvid sort eller brun.
Eller asiat, kineser, kaukaser, o.s.v.

Det er ikke der hunden ligger begravet. den ligger begravet i de ideologiske
fundamenter for kulturerne.
Ideologierne og religionerne.

Islam er en religion og ideologi, ikke en race.
Det er islam der er fjenden. Og det er Saudi Arabiens wahabister der er
arnestedet, the hive, for fjendens fundamentalistiske skorpioner.

Fundamentalisme har fanden skabt. Det er når et menneske lader sig diktere
af et andet menneskes nedskrevne ordrer. Ordrer som det andet menneske
påstår at have fået fra Gud selv.
Når man lægger Guds autoritet bag en ordre om at snitte halsen over på
uskyldige mennesker,-så er Koranen et problem!
Lad vær' med hele tiden at sige at "helligbøgerne" ikke er et problem.

De er selve problemet! Vel at mærke for dem som antager dem som Guds ord.
For de tager ikke afstand fra et eneste ord eller sætning i sådan et skrift!

DE UDRYDDER DERES MEDMENNESKER, mens Gud klapper dem på hovedet og
siger:"Godt gjort min dreng!"
Det fjerner motivationen til handling fra menneskets hjerte til en linie i
en sort bog.
Intet menneske med kærlighed i hjertet ville gøre sådanne bestialske
handlinger. Men BOGENS tekst afføder handlingerne ved at udgive sig for
ordrer fra højere magter.

Jeg er selv troende, men jeg tror ikke på nogen tekst uden at medbringe min
kritiske sans.

Jesus stoler jeg på for han var kærligheden selv. Og han skrev ikke noget ud
over i sandet som han dækkede til igen.
Gud ske lov skrev Jesus ikke noget.

Hilsen
Jens



Frank E. N. Stein (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 12-08-06 10:30

On Fri, 11 Aug 2006 17:12:55 +0200, Lyrik wrote:

> Hvorfor er de ikke spor smarte?
> De kunne nøjes med at undersøge muslimer.

Står ens religiøse tilhørsforhold da i passet?

Neuman (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 12-08-06 10:33

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse
news:pan.2006.08.12.09.30.28.102005@mail.is...
> On Fri, 11 Aug 2006 17:12:55 +0200, Lyrik wrote:
>
> Står ens religiøse tilhørsforhold da i passet?

Det står i Pakistanske pas ihvertfald.



Frank E. N. Stein (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 12-08-06 10:55

On Sat, 12 Aug 2006 11:32:42 +0200, Neuman wrote:

>> Står ens religiøse tilhørsforhold da i passet?
>
> Det står i Pakistanske pas ihvertfald.

Det hjælper jo ikke meget når det er englændere, der er terroristerne.

Neuman (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 12-08-06 14:46

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse
news:pan.2006.08.12.09.54.36.788646@mail.is...
> On Sat, 12 Aug 2006 11:32:42 +0200, Neuman wrote:
>
>>> Står ens religiøse tilhørsforhold da i passet?
>>
>> Det står i Pakistanske pas ihvertfald.
>
> Det hjælper jo ikke meget når det er englændere, der er terroristerne.

Jeg ved ikke om det står i engelske pas? Det var bare en information jeg gav
og ikke et forsvar for noget som helst. Jeg synes det er betænkeligt så ofte
man tillægges uenighed her blot fordi man frembringer facts.



Frank E. N. Stein (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 12-08-06 15:44

On Sat, 12 Aug 2006 15:46:24 +0200, Neuman wrote:

>>>> Står ens religiøse tilhørsforhold da i passet?
>>>
>>> Det står i Pakistanske pas ihvertfald.
>>
>> Det hjælper jo ikke meget når det er englændere, der er terroristerne.
>
> Jeg ved ikke om det står i engelske pas? Det var bare en information jeg gav
> og ikke et forsvar for noget som helst. Jeg synes det er betænkeligt så ofte
> man tillægges uenighed her blot fordi man frembringer facts.

Undskyld, men hvor er du blevet tillagt noget som helst i mit svar?

Neuman (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 12-08-06 16:28

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse
news:pan.2006.08.12.14.44.19.333171@mail.is...
> On Sat, 12 Aug 2006 15:46:24 +0200, Neuman wrote:
>
>>>>> Står ens religiøse tilhørsforhold da i passet?
>>>>
>>>> Det står i Pakistanske pas ihvertfald.
>>>
>>> Det hjælper jo ikke meget når det er englændere, der er terroristerne.
>>
>> Jeg ved ikke om det står i engelske pas? Det var bare en information jeg
>> gav
>> og ikke et forsvar for noget som helst. Jeg synes det er betænkeligt så
>> ofte
>> man tillægges uenighed her blot fordi man frembringer facts.
>
> Undskyld, men hvor er du blevet tillagt noget som helst i mit svar?

Så må du undskylde min forhastede og fejlagtige konklusion.



Frank E. N. Stein (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 12-08-06 17:13

On Sat, 12 Aug 2006 17:28:23 +0200, Neuman wrote:

>>>>>> Står ens religiøse tilhørsforhold da i passet?
>>>>>
>>>>> Det står i Pakistanske pas ihvertfald.
>>>>
>>>> Det hjælper jo ikke meget når det er englændere, der er terroristerne.
>>>
>>> Jeg ved ikke om det står i engelske pas? Det var bare en information jeg
>>> gav
>>> og ikke et forsvar for noget som helst. Jeg synes det er betænkeligt så
>>> ofte
>>> man tillægges uenighed her blot fordi man frembringer facts.
>>
>> Undskyld, men hvor er du blevet tillagt noget som helst i mit svar?
>
> Så må du undskylde min forhastede og fejlagtige konklusion.

Det er helt ok, og så kan jeg glæde mig over at jeg slettede mit første
udkast til et svar

Lyrik (12-08-2006)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 12-08-06 12:31


"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse
news:pan.2006.08.12.09.30.28.102005@mail.is...
> On Fri, 11 Aug 2006 17:12:55 +0200, Lyrik wrote:
>
>> Hvorfor er de ikke spor smarte?
>> De kunne nøjes med at undersøge muslimer.
>
> Står ens religiøse tilhørsforhold da i passet?
++++++++++++++++++++
Ja, navnet står i passet.))
"Abdul Wahid Petersen" for eksempel.))
Say no more..say no more....))

Hilsen
Jens



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408622
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste