Snydt igen
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 02:41

Hvor var det nu, at de to soldater blev "kidnappet"?

Fra Shebaa Farms, såmænd:
http://www.msnbc.msn.com/id/13902569/site/newsweek/

klik evt. på 'detail' (lige under kortet). Scroll op til
toppen. Kræver Macromedia Flash Player installeret. Det har I
nok allesammen.

Virker forresten ikke i Firefox; men er upåklagelig under IE.

Under punkt 1 står der:

"July 12 - Hizbullah attacks military posts in the Shebaa
Farms area and abducts two israeli soldiers; Israel retaliates
by bombing southern Lebanon"

************

Så Hizballah overskred grænsen til Israel? My ass - ikke
engang den vildeste zionist-supporter herinde vil påstå, at
Shebaa Farms ligger i Israel.

Ergo. Hizballah overskred _ikke_ grænsen til Israel ved den
lejlighed.

Sorry venner - I er sgu blevet narret igen. Eller muligvis er
msnbc og Newsweek i lommen på Nasrallah.

Her er en til vedr en FN-resolution:

"The draft resolution called for a cessation of hostilities,
not a ceasefire or the withdrawal of Israeli troops, the
immediate release of the two Israeli soldiers captured by
Hizbullah in the Israeli-occupied Shebaa Farms and the
deployment of a robust international force -- most likely a
NATO- dominated army in the south"

Bemærk: "in the Israeli-occupied Shebaa Farms"

http://weekly.ahram.org.eg/2006/807/fr2.htm

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra :    ab©

Dato : 11-08-06 05:46

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvor var det nu, at de to soldater blev "kidnappet"?

Nej, nu må det være nok - du kommer her og fratager alle
"anti-hallalhippier" alle deres illusioner

ab©

Fra : Carl

Dato : 11-08-06 07:13

> [...]
> deployment of a robust international force -- most likely a
> NATO- dominated army in the south"
>
> Bemærk: "in the Israeli-occupied Shebaa Farms"

Stadig en krigserklæring.
Hvis soldater fra Jordan, går ind i Irak og kidnapper 2 amerikanske
soldater, vil det også være en krigserklæring.
Men det er rart at se at kortet viser at Sheebas farms er Syrisk.

Carl

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 09:39

On Fri, 11 Aug 2006 08:13:16 +0200, Carl skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Stadig en krigserklæring.

Ja, det er jo groft sådan at gå ind på ens eget af fjendens
besatte territorie. Fjendens fortsatte besættelse er
selvfølgelig ikke en krigserklæring.

> Hvis soldater fra Jordan, går ind i Irak og kidnapper 2 amerikanske
> soldater, vil det også være en krigserklæring.

Det med Krigserklæringer er en høflighed, man ikke rigtig
bruger mere. Selv da Israel i 1982 invaderede Libanon skete
det uden krigserklæring. Ikke engang Amerikas krig mod Irak
kunne få Kongressen til at udstede en krigserklæring.

> Men det er rart at se at kortet viser at Sheebas farms er Syrisk.

Jaja - det kan man sikkert varme sig vældigt på i de kolde
vinternætter.

Jeg kan forresten vise dig en hel masse "up to date"
verdenskort, som bruges til f.eks. undervisning i adskillige
lande, hvor Israel slet ikke eksisterer.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Carl

Dato : 11-08-06 13:38

> [...]
> verdenskort, som bruges til f.eks. undervisning i adskillige
> lande, hvor Israel slet ikke eksisterer.

Du må heller vise mig et kort, fra før år 2000 hvor Sheeba Farms er
Libanerisk, for FN har ikke kunne finde et.

Sheeba farms er i flg. FN Syrisk.

Carl

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 14:14

On Fri, 11 Aug 2006 14:38:11 +0200, Carl skrev:

> Sheeba farms er i flg. FN Syrisk.

Nej.

Det er kun nogen kort og ikke FN, der siger det. FN har f.eks.
adskillige gange bedt Libanon og Syrien afgøre grænsen mellem
sig i forhold til Shebaa Farms. Der ligger således ikke nogen
afgørelse vedr. det forhold fra FNs side, og det er
naturligvis heller ikke FNs opgave at afgøre, hvad der er
grænsen mellem Libanon og Syrien.

Libanon har så meddelt, at Shebaa Farms er libanesisk, og
Syrien har meddelt, at Shebaa Farms er libanesisk.

Sagen er således afgjort.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Carl

Dato : 11-08-06 15:02

> [...]
> grænsen mellem Libanon og Syrien.
>
> Libanon har så meddelt, at Shebaa Farms er libanesisk, og
> Syrien har meddelt, at Shebaa Farms er libanesisk.

Det er sjovt at Sheeba farms, først blev Libanerisk efter at Israel trak sig
ud fra Libanon.
Derudover er Sheebas farms ikke med i nogle FN resulotioner og det er FN
enig med Israel om. Sheeba farms er med i resulotioner om Golan højderne og
ikke om Libanon.

Carl

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 15:55

On Fri, 11 Aug 2006 16:01:41 +0200, Carl skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det er sjovt at Sheeba farms, først blev Libanerisk efter at Israel trak sig
> ud fra Libanon.

Du vrøvler. Det rigtig sjove kommer, når Sheeba Farms bliver
returneret til Libanon, og I
"ShebaaFarms-er-syrisk-tågehoveder" ikke længere har det
mindste lille figenblad at gemme jeres uvidenhed bag.

En øredøvende tavshed vil følge fra jer.

Her er lidt mere om sagen. Læs og lær og indrøm du er et
vrøvlehoved; men dog har så meget ære, at du er klar til at
indrømme, du nok har været for nem:

http://bbsnews.net/article.php/20060810235514962
http://www.theage.com.au/news/world/longforgotten-papers-may-offer-a-new-road-map-for-peace/2006/08/02/1154198206054.html

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Carl

Dato : 11-08-06 16:45

> [...]
>
> Her er lidt mere om sagen. Læs og lær og indrøm du er et
> vrøvlehoved; men dog har så meget ære, at du er klar til at

http://en.wikipedia.org/wiki/Shebaa_Farms
Citat:
In 2000, in what appears to be the Lebanese government's first claim to the
territory, Lebanon disputed Israel's compliance with UN Resolution 425
(1978). Lebanon claimed that the Shebaa Farms area was actually Lebanese,
and that the Israelis should therefore withdraw from there as well. Lebanon
asserted that the UN certification of the Israeli withdrawal was "invalid,"
because of Lebanon's claim to the Farms.[16]

Citat slut

Mere citat:

According to another Lebanese newspaper, Dar Al-Hayat, most Lebanese, in
fact, had never heard or read about the Farms, even in their national school
curricula.

Citat slut

Citat:

The United Nations agreed with Israel that the area is not covered by United
Nations UN Security Council Resolution 425, which governed the withdrawal
from Lebanon, inasmuch as the Farms are not Lebanese territory, and the UN
certified Israel's pullout.[15] At the same time the UN noted that its
decision was "without prejudice to future border agreements between the
Member States concerned," referring to Israel, Syria, and Lebanon.

Citat slut.

Citat:

The United Nations has also examined six maps issued by the Government of
the Syrian Arab Republic, including three maps since 1966, which place the
farmlands inside the Syrian Arab Republic."[28]

Citat slut

Og sådan kunne man blive ved.

Carl

Fra : Carl

Dato : 11-08-06 16:58

"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> the Syrian Arab Republic, including three maps since 1966, which place the
> farmlands inside the Syrian Arab Republic."[28]

http://www.aljazeera.com/cgi-bin/review/article_full_story.asp?service_id=11286
Citat:
While the United Nations says that Israel's withdrawal from Lebanon is
complete and that the Shebaa Farms is Israeli-occupied Syrian land, Lebanon
and Syria insist that the area is still occupied Lebanese soil.

Citat slut

Så er spørgsmålet, er dine ord tungere end FN's?
Eller man skulle måske hellere spørge, hvem bestemmer grænserne i denne
verden, dig eller FN?

Så måske du skulle acceptere at Sheeba farms er syrisk, ikke fordi jeg siger
det, men fordi FN siger det.

I rest my case.

Carl

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 18:17

On Fri, 11 Aug 2006 17:44:58 +0200, Carl skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Unødvendigt, gruppen har været omkring teksten flere gange.
Dine andre links er også totalt ligegyldige. Der står heller
intet i dem, der viser, at Shebaa Farms tilhører Syrien, som
du påstår, og som selv Syrien benægter.

Ret komisk situation for dig; men du kan tydeligvis ikke selv
se, du er til grin.

Fakta er, og det benægter ingen, at Libanon og Syrien suverænt
kan aftale deres fælles grænser præcis, som det passer dem.

Fakta er, at FN har bedt dem om det (og således naturligvis
ikke selv mener, at det er noget, FN bestemmer)

Fakta er, at Libanon og Syrien har gjort det.

Ergo - idet Libanon og Syrien siger, Shebaa tilhører Libanon,
så tilhører området Libanon.

Så enkelt er det, men selv noget så enkelt kan du ikke fatte -
vil du ikke vedgå.

Det fører ikke videre at tale om emnet med dig. Du er
faktaresistens og spild af tid.

Fra : Carl

Dato : 11-08-06 19:12

> [...]
> vil du ikke vedgå.
>
> Det fører ikke videre at tale om emnet med dig. Du er

Stadig: FN resolution 452, kræver ikke at Israel trækker sig ud fra Sheeba
farms og det ændre en aftale efterfølgende imellem Syrien og Libanon ikke.
Det kan kun FN sikkerhedsråd.

Carl

Fra : @

Dato : 11-08-06 22:29

On Fri, 11 Aug 2006 19:16:43 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>
>Fakta er, og det benægter ingen, at Libanon og Syrien suverænt
>kan aftale deres fælles grænser præcis, som det passer dem.

hvordan kan Syrien overdrage et landområde til en stat Syrien ikke
engang anerkender eksistensen af

hvordan kan det så gå til at et område som Syrien og Libanon påstår
blev Libanensik i 1951

i 1967 blev erorbret af israelerne fra syrerne under seksdagskrigen?

hvordan kan det gå til at ingen libanesiske skole- eller historiebøger
omtaler at Libanons areal blev førøget i 1951

hvordan kandet gå til at både civile og militære kort fra både Libanon
og Syrien fremstillet langt senere end 1951 klart og tydeligt viser at
Shebaa Farms ligger i Syrien?

hvordan kan det gå til at ingen i hele verden har hørt om at Shebaa
Farms skulle være Libanesisk område før Hizbollah-forbryderne
pludselig i år 2000 skulle bruge en undskyldning for at fortsætte med
deres forbrydelser

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Alucard

Dato : 11-08-06 17:22

On Fri, 11 Aug 2006 16:54:41 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

Det er da utroligt at du ikke selv kan se hvor tåbelig du er...

Først skriver du:

Og bagefter skriver du:

>Det rigtig sjove kommer, NÅR Sheeba Farms BLIVER
>returneret til Libanon,

>En øredøvende tavshed vil følge fra jer.

Hvorfor...???

HVIS Sheeba Farms engang BLIVER Libanesisk område, så ændrer grænsen
sig og hvad så...?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 20:25

On Fri, 11 Aug 2006 18:22:22 +0200, Alucard skrev:

> [...]
>
> Og bagefter skriver du:

> Hvorfor...???
>
> HVIS Sheeba Farms engang BLIVER Libanesisk område, så ændrer grænsen

Nånå - er det mig, der er tåbelig? Se, lige nu er Shebaa Farms
jo ligesom ikke under libanesisk kontrol eftersom Israel i sin
sædvanlige tyvagtige stil har annekteret området ved at lade
sine love, jurisdiktion og administration være gældende i
Golan og Sheeba Farms som i Israel.

Vidste du ikke det?

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Alucard

Dato : 11-08-06 23:13

On Fri, 11 Aug 2006 21:25:29 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>sædvanlige tyvagtige stil har annekteret området ved at lade
>sine love, jurisdiktion og administration være gældende i

At Israel har besat/erobret de Syriske områder Golan og Shebaa Farms
er der da ingen der benægter...

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 23:15

On Sat, 12 Aug 2006 00:13:04 +0200, Alucard skrev:

> At Israel har besat/erobret de Syriske områder Golan og Shebaa Farms
> er der da ingen der benægter...

Annekteret. De har ikke nøjedes med at besætte, de har også
annekteret området, og FN har klart og tydeligt for mange år
siden gjort dem opmærksom på, at det er fuldkommen
utilstedeligt og uacceptabelt.

Det vil israel selvfølgelig skide på, og det har de så gjort i
mange år og gør det fortsat.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Alucard

Dato : 11-08-06 23:33

On Sat, 12 Aug 2006 00:15:27 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Annekteret.

Ok, så annekteret da... Det var derfor jeg skrev "erobret"....

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 23:47

On Sat, 12 Aug 2006 00:32:32 +0200, Alucard skrev:

> Ok, så annekteret da... Det var derfor jeg skrev "erobret"....

Ja, det ved jeg så ikke, hvad du vil pointere med. Det her er
ikke den mørke middelalder, hvor røverstater bare kunne erobre
løs af andre lande, hvis de havde den militære magt til det.
Hvor magt var ret. I dag har vi en verdensorden, der klart
forbyder sådan noget som at "erobre", hvis du dermed mener
annekterer, som Israel har annekteret Shebaa.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : @

Dato : 12-08-06 11:53

On Sat, 12 Aug 2006 00:46:58 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Ja, det ved jeg så ikke, hvad du vil pointere med. Det her er
>ikke den mørke middelalder, hvor røverstater bare kunne erobre
>løs af andre lande,

sig du det til Syrien Libanon Egypten Jordan og Saudi-Arabien det var
lige netop hvad de prøvede mod Israel i 1948 dog uden det store held,

alligevel har de endnu ikke opgivet men vedbliver med deres
terroranslag mod Israel

at Israel holder områder besat er blot for at forhindre alt for mange
anslag ind i selve Israel

grunden til at Israel holder Golan besat er at dette område flere
gange indtil juni 1967 blev brugt til artelleriangeb på nord-Israelske
byer

> hvis de havde den militære magt til det.
>Hvor magt var ret. I dag har vi en verdensorden, der klart
>forbyder sådan noget som at "erobre", hvis du dermed mener
>annekterer, som Israel har annekteret Shebaa.

vil du så også mene at Sverige skal aflevere Skåne Halland og Blekinge
til Danmark?

Fra : GB

Dato : 12-08-06 13:43

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> vil du så også mene at Sverige skal aflevere Skåne Halland og Blekinge
> til Danmark?

JA, de skal sgu så, de ... SVENSKERE!
Og så vil vi også lige gerne have Sydslesvig, mange tak.

GB

Fra : GB

Dato : 12-08-06 13:50

GB <nospam@nospam.invalid> wrote in news:Xns981D95BC9B4BEYouremail@
130.227.3.84:

> JA, de skal sgu så, de ... SVENSKERE!
> Og så vil vi også lige gerne have Sydslesvig, mange tak.

Jeg kommer lige i tanke om - kunne man måske lave en byttehandel? Færøerne
i bytte for Halland og Blekinge - så kan svenskerne beholde det specielt
muhamedaner-inficerede område Skåne...

GB

Fra : @

Dato : 11-08-06 23:16

<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Nånå - er det mig, der er tåbelig?

ja ganske afgjort

du spurgte altså selv

Fra : @

Dato : 11-08-06 22:03

<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Du vrøvler.

nej det gør du

hvor er de traktater og andre papirer fra 1951 som burde være til at
finde hvis Libanons og Syriens påstande skulle holde vand

hvordan kan det gå til at på både Syriske og Libanesiske kort fra
60'erne ligger Shebaa Farms i Syrien

hvordan kan det gå til at ved diverse våbenhviler og FN-rsolutioner
fra 1956 og indtil år 2000 har Shebaa Farms været Syriske

du har endu ikke villet forholde dig til det meget mærkelige i at
Shebaa Farms førts påstås at være Libanesiske i det øjeblik hvor
Hizbollah pludselig har brug for en undskyldning for deres fortsatte
eksistens

Fra : @

Dato : 11-08-06 20:58

On Fri, 11 Aug 2006 15:14:23 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Nej.

jo og det er ganske afgjort

dine tvangstanker og fikse ide'er ændrer ikke ved dette

du har ved flere lejligheder fået severet links til FN's ganske klare
udmelding angående deres syn på Libanons Syriens og Hizbollahs til
lejligheden opfundne løgne

som skulle anvendes som undskyldning for at Libanon ikke skulle
opfylde deres del af aftalen da Israel i 2000 trak sig ud af Libanon

Fra : Joakim

Dato : 11-08-06 09:08

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hvor var det nu, at de to soldater blev "kidnappet"?
>
> Fra Shebaa Farms, såmænd:

Hmm.....

Gør "Guds Parti" og dets mange tilhængere nu også krav på det
nordvestlige Gallilee, nærmere betegnet området omkring landsbyerne
Zarit og Shtula? Ja, det ville ikke undre mig det mindste i så fald.

Snip resten af sludderet.

Tilgiv Svendsen, han har tilsyneladende pådraget sig en uhelbredelig
"braincloud", (fra filmen Joe Versus the Volcano).

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-06 09:18

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nordvestlige Gallilee, nærmere betegnet området omkring landsbyerne
> Zarit og Shtula? Ja, det ville ikke undre mig det mindste i så fald.

Sagen er at Israel var på "gris" inde i Libanon da deres to soldater blev
taget til fange. Det er desværre ikke fremgået særlig tydeligt i
offentligheden. Det gør naturligvis krig Israel/Libanon endnu mindre
legitim. Når det så er sagt er det altid problematisk når en stat ikke
forsøger at nedkæmpe paramilitære styrker som Libanon ikke har gjort det.
Igen - jeg forsvarer ikke krigen, jeg mener at det er forkasteligt hvad
Israel har gjort men for den libanesiske regering bør det være et lærestykke
i hvad der sker når man lader stå til.

Omvendt ---

Hvis den Libanesiske regering bifalder hvad Hizbollah har bedrevet over for
Israel synes jeg at det er en slem omgang svagpisseri at Libanons
regeringshær så ikke støtter op om Hizbollah og gør alt hvad de kan for at
sparke Israelerne ud af Libanon.

Jeg synes at det virker som om Libanons regering taler med to tunger og det
finder jeg ualmindeligt ucharmerende.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 09:39

On Fri, 11 Aug 2006 10:08:00 +0200, Joakim skrev:

> [...]
>
> Tilgiv Svendsen, han har tilsyneladende pådraget sig en uhelbredelig
> "braincloud", (fra filmen Joe Versus the Volcano).

Jeg skal videresende din lommediagnose til msnbc og Newsweek.
Du kan sikkert påregne, de bliver behørigt imponerede.

Fra : Joakim

Dato : 11-08-06 09:54

> Jeg skal videresende din lommediagnose til msnbc og Newsweek.
> Du kan sikkert påregne, de bliver behørigt imponerede.

Du skal være velkommen.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 10:08

On Fri, 11 Aug 2006 10:54:22 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du skal være velkommen.

Jamen naturligvis. Nu kan du lægge nogen af de absolut største
amerikanske medier til din liste af medier, som man ikke kan
stole på. En liste der inkluderer ca. alle britiske medier
inklusive BBC.

Du tror stadig, at citeringen af Israels jusstitsminister er
udtryk for en verdensomspændende løgn og sammensværgelse,
ikk'?

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Joakim

Dato : 11-08-06 10:58

> Jamen naturligvis. Nu kan du lægge nogen af de absolut største
> amerikanske medier til din liste af medier, som man ikke kan
> stole på. En liste der inkluderer ca. alle britiske medier
> inklusive BBC.

Du har fået serveret nogle ord på et sølvfad, som du selv kan søge på.
Mere har jeg ikke at tilføje.

> Du tror stadig, at citeringen af Israels jusstitsminister

Tag dig dog sammen menneske.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 14:01

On Fri, 11 Aug 2006 11:58:05 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du har fået serveret nogle ord på et sølvfad, som du selv kan søge på.
> Mere har jeg ikke at tilføje.

Det har vi også allerede været omkring. Men hvis vi nu siger,
det skete i det område, og der dermed som Sikkerhedsrådet
formulerer det, var tale om en overskridelse af "Den blå
linie":
http://www.securitycouncilreport.org/site/c.glKWLeMTIsG/b.1862907/k.405E/Update_Report_No5brLebanonIsraelbr20_July_2006.htm

(Sikkerhedsrådet taler _kun_ om overskridelse af den blå linie
- ikke om indtrængen i selve Israel)

Så har vi et nyt problem, da den blå linie ikke er det samme
som grænsen mellem Libanon og Israel og heller ikke er
anerkendt som sådan af FN.

Området er ikke demarkeret af anerkendte grænser, og der var
f.eks. en FN-post på den israelske side af den blå linie (og
Israel er jo som bekendt ikke vild med bevæbnede FN-soldater i
selve Israel).

FN-posten lå indtil for få dage siden netop tæt på Zarit i
området, hvor jeg må medgive, at det nok er mest sandsynligt,
insidenten fandt sted og ikke ved Shebaa Farms som msnbc og
Newsweek fik det til.

Hizballah lavede dog for mindre end to år siden stuntet med at
fange nogen IOF-soldater i Shebaa Farms - måske er det det,
der er blevet blandet sammen.

"Lå" skriver jeg, for IOF sendte nogen granater ned i
FN-posten. Ja IOF giver selvfølgelig Hizballah skylden; men
fra FN-side siges det klart, at der var tale om israelske
granater:
http://www.usatoday.com/news/world/2006-07-20-israel-lebanon_x.htm

Så vi befinder os i et område, der ikke har anden demarkering
end den blå linie - en linie Israel jo ikke har den mindste
respekt for selv om der klynkes noget fra israelsk side, når
det er Hizballah, der overskrider den:
http://en.wikipedia.org/wiki/UN_Security_Council_Resolution_425

Jeg er stadug slet ikke overbevist om, at Hizballah var inde i
selve Israel ved lejligheden - det Israel der kun indbefatter
anerkendt israelsk område, og ikke det "Israel", som også
omfatter de områder, som Israel med annektering oa. søger at
føje til alt det andet, Israel med militær overmagt har
stjålet gennem årene.

> Tag dig dog sammen menneske.

Åh, jeg tror nu nok, det er dig, der skal tage dig sammen i
den sag.

Hvad om du viste samme parathed som jeg til at vedgå, hvad der
vist er mest sandsynligt?

Jeg vedgår det med, at det nok ikke var ved Shebaa Farms. Kan
du få dig selv til at vedgå, at Israels justitsminister nok
udtalte sig, som han over ca. hele kloden er blevet citeret
for?

Fra : Joakim

Dato : 12-08-06 11:03

> Jeg vedgår det med, at det nok ikke var ved Shebaa Farms. Kan
> du få dig selv til at vedgå, at Israels justitsminister nok
> udtalte sig, som han over ca. hele kloden er blevet citeret
> for?

næh

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-08-06 22:52

On Sat, 12 Aug 2006 12:02:38 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> næh

Tænkte jeg nok.