Det' frygteligt! IOF gemmer sig kujonagtig~
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 01:56

http://www.antiwar.com/orig/cook.php?articleid=9511

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Carl

Dato : 11-08-06 07:56

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.antiwar.com/orig/cook.php?articleid=9511

Nooooooj det ligger våbenfabrikker og kaserner i byer. FLOT fundet.
Er det nu jeg skal sige at det gør der også i Danmark og i mange andre
lande.

Desuden er det nok den mest farvede journalist der kan findes.

Carl

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-08-06 09:42

On Fri, 11 Aug 2006 08:56:11 +0200, Carl skrev:

> [...]
>>
> Nooooooj det ligger våbenfabrikker og kaserner i byer. FLOT fundet.
> Er det nu jeg skal sige at det gør der også i Danmark og i mange andre

Det må du da gerne. Måske du af den vej finder frem til
pointen.

> Desuden er det nok den mest farvede journalist der kan findes.

Nåda.

Medmindre han skulle være en ekstra sort neger, så er der
ingen tænkende mennesker i denne verden, som vil give dig ret
i den påstand.

Fra : Carl

Dato : 11-08-06 13:39

> [...]
>
> Medmindre han skulle være en ekstra sort neger, så er der
> ingen tænkende mennesker i denne verden, som vil give dig ret

Information, mener har er farvet i sine artikler.

Carl

Fra : Frank

Dato : 11-08-06 14:05

Hej

On Fri, 11 Aug 2006 14:39:02 +0200, "Carl" <news@111.dk> wrote:

>Information, mener har er farvet i sine artikler.

Henrik Svendsen efterlyste tænkende mennesker så 'Information' og
deres læsere er automatisk udelukket...

Det er vist fredag.....

Mvh
Frank.