Det får man af at importere muhamedanere!
Fra : Jesper

Dato : 10-08-06 15:08

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article217648.ece

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can
negate the use of terror as a means of battle."
(He Khazit, Lehi underground newspaper, 1943)

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 15:13

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article217648.ece

SÅ er der ikke mere at sige til det.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 15:15

Tim wrote:
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>>

> SÅ er der ikke mere at sige til det.

Viul det sige at du stopper nu og det her var dit sidste indlæg ang.
indvandrere i Danmark?

(Håbet er lysegrønt, men.....)

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 10-08-06 15:19

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Viul det sige at du stopper nu og det her var dit sidste indlæg ang.
> indvandrere i Danmark?
>
> (Håbet er lysegrønt, men.....)

Når den sidste muhamedaner har forladt Danmark, så har jeg postet mit
sidste indlæg om indvandrere i Danmark.

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 15:29

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Viul det sige at du stopper nu og det her var dit sidste indlæg ang.
> indvandrere i Danmark?
>
> (Håbet er lysegrønt, men.....)

Og blod er rødt, og?

Selvfølgelig var det ikke det sidste indlæg om muslimske indvadrere i
Danmark. Det siger sig selv, selvom det naturligvis ikke behager jer, men
det vil jeg sådan set skide på... pardon my french.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 15:49

Tim wrote:
> [...]
> Danmark. Det siger sig selv, selvom det naturligvis ikke behager jer,
> men det vil jeg sådan set skide på... pardon my french.

Jeg troede ellers der ikke var mere at sige, men igen, du skriver en ting,
og gør noget andet!
Hvorfor er jeg ikke forbavset?

--
Allan Riise

Fra : pm

Dato : 10-08-06 16:30

Allan Riise wrote something

Var det ikke bedre om du, men din store indsigt i de muslimske kredse og
forhold, kunne forholde dig til en eventuel trussel eller mangel på samme,
når du nu alligevel kommer frem fra stenen. ???

Er du uenig i, at det muslimske samfund koster det danske LANGT mere end det
yder ???
Her tænkes ikke kun på bistandshjælp, svindel med kiosvarer, men i lige så
høj grad de omkostninger der er forbundet med de større sikkerhedskrav på
MANGE områder.

Vil du til stadighed forsvare indvandringen, eller er du snart så overbevist
at du vil medvirke til stop evt. udvandring af Pakistanere med mere til
opbygning af egne lande ??

Hvor er du henne Allan Riese ???

pm

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 16:34

pm wrote:
> [...]
> og forhold, kunne forholde dig til en eventuel trussel eller mangel
> på samme, når du nu alligevel kommer frem fra stenen. ???

Føler du dig truet?

> Er du uenig i, at det muslimske samfund koster det danske LANGT mere
> end det yder ???

Sådan er det at modtage flygtninge og asylanter.

> Her tænkes ikke kun på bistandshjælp, svindel med kiosvarer, men i
> lige så høj grad de omkostninger der er forbundet med de større
> sikkerhedskrav på MANGE områder.

Det er dælme da ikke Danske indvandrere der har sørget for det.

> Vil du til stadighed forsvare indvandringen, eller er du snart så
> overbevist at du vil medvirke til stop evt. udvandring af Pakistanere
> med mere til opbygning af egne lande ??

Jeg vil forsvare indvandring der er til nytte, og at Danmark tager sin del
af flygtninge.

> Hvor er du henne Allan Riese ???

Kender ham ikke.

--
Allan Riise

Fra : Mendoza

Dato : 10-08-06 17:07

Allan Riise wrote:

> Jeg vil forsvare indvandring der er til nytte, og at Danmark tager
> sin del af flygtninge.

Mener du at den arabiske, muslimske indvandring er til nytte for danmark? Og
i så fald hvilken nytte? Og kom nu ikke med historier om hvor glade vi skal
være for grønthandlere og pizzariaer. Hvad er det der gør, at den
almindelige dansker i hverdagen skal sige: "Hold kæft, hvor er det godt vi
har de arabiske, muslimske indvandrere"

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 17:08

Mendoza wrote:

> [...]
> der gør, at den almindelige dansker i hverdagen skal sige: "Hold
> kæft, hvor er det godt vi har de arabiske, muslimske indvandrere"

Den slags indvandring er jo stoppet, så hvad er det du ikke forstår?

--
Allan Riise

Fra : Mendoza

Dato : 10-08-06 17:13

Allan Riise wrote:

> Den slags indvandring er jo stoppet, så hvad er det du ikke forstår?

Så du indrømmer at danmark ikke har nogen gavn af den arabiske, muslimske
indvandring?

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 17:19

Mendoza wrote:

> Så du indrømmer at danmark ikke har nogen gavn af den arabiske,
> muslimske indvandring?

Nogen har man, andre har man ikke.

Indrømmer du så til gengæld, at ikke alle Danskere er med til at opretholde
velfærdsDanmark?

--
Allan Riise

Fra : Mendoza

Dato : 10-08-06 17:30

Allan Riise wrote:

> Nogen har man, andre har man ikke.
>
> Indrømmer du så til gengæld, at ikke alle Danskere er med til at
> opretholde velfærdsDanmark?

Ja, gerne. Men jeg ser gerne at så mange som muligt deltager. Nogle kan
ikke, andre vil ikke.
Men vi er vel enige om at procentdelen af indvandrere der ikke bidrager er
betydeligt større end procentdelen af etniske danskere?

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 17:35

Mendoza wrote:

> [...]
> Men vi er vel enige om at procentdelen af indvandrere der ikke
> bidrager er betydeligt større end procentdelen af etniske danskere?

Det er korrekt, så mangler vi bare at få svar på, Hvorfor?

--
Allan Riise

Fra : Mendoza

Dato : 10-08-06 17:49

Allan Riise wrote:

> Det er korrekt, så mangler vi bare at få svar på, Hvorfor?

Vil du mene at den arabiske, muslimske kultur er let at integrere i vores
nordiske demokratiske kultur, og synes du at det er rimeligt at vi ændrer
vort samfund henimod et muslimsk samfunds normer? Eller er det rimeligt at
folk der har valgt at bosætte sig her af egen fri vilje, forsøger at
tilpasse sig det samfund de har valgt at leve i?

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 17:53

Mendoza wrote:

> [...]
> det rimeligt at folk der har valgt at bosætte sig her af egen fri
> vilje, forsøger at tilpasse sig det samfund de har valgt at leve i?

Du svarer ikke men kommer med modspørgsmål!

Enhver der kommer fra en så fremmed kultur har problemer med integration,
det ses også når bønder fra andesbjergene kommer til "Vesten", der er intet
nyt i det.
At det tager tid, ja. Har det her i landet taget længere tid end nødvendigt,
ja.

Spørgsmålet er hvorfor?

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 18:01

> [...]
>
> Enhver der kommer fra en så fremmed kultur har problemer med integration,
> det ses også når bønder fra andesbjergene kommer til "Vesten", der er

Nej. Ikke enhver. Jeg VED det... og nej, min kone er ikke muslim... det er
nok dér forskellen i vores erfaringsgrundlag ligger.

> At det tager tid, ja. Har det her i landet taget længere tid end
> nødvendigt, ja.

Nej. Det du mener der tager tid er, at det danske samfund skal tilpasse sig
muslimske indvandrere. Jeg kan urolige dig... det kommer til at tage _meget_
længere tid.

> Spørgsmålet er hvorfor?

Ja, hvorfor mon, Allan?

Tim

Fra : Mendoza

Dato : 10-08-06 18:03

Allan Riise wrote:

> Du svarer ikke men kommer med modspørgsmål!
>
> Enhver der kommer fra en så fremmed kultur har problemer med
> integration, det ses også når bønder fra andesbjergene kommer til
> "Vesten", der er intet nyt i det.

Muligvis. Men omtalte bønder optræder så ikke ligeså aggressivt. Måske har
de endda vilje til at tilpasse sig, ellers har de jo deres fulde ret til at
forlade landet igen.

> At det tager tid, ja. Har det her i landet taget længere tid end
> nødvendigt, ja.
>
> Spørgsmålet er hvorfor?

I mine øjne fordi mange arabiske indvandrere optræder aggressivt, krævende,
og uvillige til at tilpasse sig den kultur de har valgt at leve i. Et
fænomen man ikke støder på hos andre etniske grupper. Men siden de er kommet
hertil frivilligt, må de tilpasse sig vor kulturs demokratiske frihed og
lighed for kvinder og mænd, eller rejse til en kultur hvor det passer dem at
leve.

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-08-06 19:47

!

> [...]
> intet nyt i det.
> At det tager tid, ja. Har det her i landet taget længere tid end

Fordi man kan leve fint uden at arbejde, bare man har børn. Som vi kunne
høre i den lange serie om at få indvandrere i arbejde, så ville de
palæstinensiske og tyrkiske kvinder ikke ud på arbejdsmarkedet, når de blev
tilbudt et job. Og de få der 'ville', forlangte arbejdstider så de kunne
komme hjem og lave mad til deres arbejdsløse mand, - det ville
arbejdspladserne ikke være med til, de blev nødt til at tage deres vagter
som alle andre, og så blev der ikke noget ud af det. Det var én grund.

Jeg hørte i går om en rapport fra socialforskningsinstituttet om problemer
med ansatte indvandrere, - som man hævder er meget lette at løse. Som man
sagde: det kan være et banalt problem, som at de ikke ved, at man skal møde
til tiden på en arbejdsplads i Danmark, - det kunne være løst ved at
informere om det. Så altså, folk der har levet her i 20 - 30 år ved stadig
ikke, at man skal møde til tiden, men lever i ånden, i mellemøstens eller
asiens kultur, det ER sgu da lidt utroligt? Men det er sikkert vores skyld,
at vi ikke har sendt en delegation af vejledere ud til alle familier.
Man har tidligere rapporteret om problemer med at tage imod "ordrer" fra
kvindelige medarbejdere, det er et andet problem. Så er der problemet med at
man ikke kan andet end dagligdagsdansk og ikke forstår abstrakte begreber.
Dér burde vi jo have sendt fire personer ud til hver familie og terpe sprog
fra barnsben, vi har helt klart skylden.

Derudover tager det ikke særlig længe at integrere en ikke-muslim, - sådan
er det bare. Om det er islam, eller om det er kultur, der gør det så svært
for muslimer, det må Allah vide.

Fra : @

Dato : 10-08-06 20:17

On Thu, 10 Aug 2006 18:53:04 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Enhver der kommer fra en så fremmed kultur har problemer med integration,
>det ses også når bønder fra andesbjergene kommer til "Vesten", der er intet
>nyt i det.

bare mærkeligt at af alle de fremmede vi har i danmark er der kun een
bestemt slags som skiller sig ud hver gang

>At det tager tid, ja. Har det her i landet taget længere tid end nødvendigt,
>ja.
>
>Spørgsmålet er hvorfor?

det er bare manglende vilje fra muhamedanernes side

der er ikke nævneværdige problemer med
thailændere
philipinere
jøder
vietnamesere
svenskere
chilenere
eller
kinesere

de fungerer fint i det danske samfund

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 20:30

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> [...]
> bestemt slags som skiller sig ud hver gang

> det er bare manglende vilje fra muhamedanernes side

amerikanere
englændere
tyskere
franskmænd
spaniere
italienere
japanere
australiere
russere
østrigere
schweitzere
brasilianere
argentinere
fillippinere
canadiere
koreanere
hollændere
beligiere
etc
etc
etc

.... men de har selvfølgelig også allesammen tilfælles at de IKKE er: THE
60.000$ qustioooooooooooon?

Tim

Fra : Egon Stich

Dato : 11-08-06 10:06

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
intet
> nyt i det.
> At det tager tid, ja. Har det her i landet taget længere tid end

Må jeg foreslå, at man reflekterer lidt over noget vi kan kalde:
"vilie til at integrere sig"?

Eller måske snarere mangel på samme?

MVH
Egon

Fra : Tim

Dato : 11-08-06 22:22

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> [...]
> intet
> nødvendigt,

> Må jeg foreslå, at man reflekterer lidt over noget vi kan kalde:

Velkommen tilbage Egon.

Den eneste reelle socialist i hele gruppen.

Tim

Fra : thomsen

Dato : 12-08-06 11:21

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Velkommen tilbage Egon.
>
> Den eneste reelle socialist i hele gruppen.

Du mener at Egon er den eneste, der deler dine synspunkter og stadig hævder
at være socialist? Et kompliment fra dig ville jeg som socialist være meget
betænkelig ved, men jeg er sikker på at Egon labber det i sig som
sødmælk -der er jo nogle der er til fals for smiger.
--
Thomsen

Fra : Mendoza

Dato : 12-08-06 14:07

thomsen wrote:
> [...]
> socialist være meget betænkelig ved, men jeg er sikker på at Egon
> labber det i sig som sødmælk -der er jo nogle der er til fals for smiger.

Eller rettere: Der er nogen der kan bruge sin sunde fornuft og tænke selv, i
stedet for at hænge fast i gamle parti paroler.....

Fra : Tim

Dato : 12-08-06 17:14

"thomsen" <th@invalid.com> wrote in message

> [...]
> være meget betænkelig ved, men jeg er sikker på at Egon labber det i sig
> som sødmælk -der er jo nogle der er til fals for smiger.

Modsat alle jer paroleskrigere og betonsocialister, er han et selvstændigt
tænkende individ. Har er faktisk nøjagtigt det modsatte af f.eks. AHW, der
er den ultimativt indoktrinerede teoretiker.

.... og, naturligvis, fæhoveder som dig.

Tim

Fra : Egon Stich

Dato : 13-08-06 10:58

"thomsen" <th@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> betænkelig ved, men jeg er sikker på at Egon labber det i sig som
> sødmælk -der er jo nogle der er til fals for smiger.

Det synes jeg da er noget af nogle sjofele påstand?
Hvad i al verden bygger du dem på?

Jeg er hverken overvældende enig med Tim eller til falds.

Det jeg derimod er, er "Danmarks sidste socialist".
Idet jeg fastholder klassekampens existens, går ind for omfordeling af
ejendomsretten til produktionsmidler osv.
Og ikke har har erstattet disse grundlæggende opfattelser med mærkværdige
"humanistiske" teorier om, at alt og alle, især kulturer, er "lige gode".
Og i forfægtelse af dette vås aldeles har svigtet klassekampen.

Men det gamle ord:

"Hjælp mig mod mine venner - mine fjender kan jeg klare selv" har jo
desværre stadig gyldighed.

I den kulturkamp vi befinder os i, er venstrefløjen ikke alene ikke til
hjælp, men direkte at opfatte som skadelige.

MVH
Egon

..

Fra : Alucard

Dato : 13-08-06 13:39

On Sun, 13 Aug 2006 11:57:40 +0200, "Egon Stich"

> [...]
>Hvad i al verden bygger du dem på?
>
>Jeg er hverken overvældende enig med Tim eller til falds.
>
>Det jeg derimod er, er "Danmarks sidste socialist".

Præcis.....

Det at jeg er vildt uenig med Egon ændrer ikke på det faktum....

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 17:51

> Det er korrekt, så mangler vi bare at få svar på, Hvorfor?

Hvorfor?

Tim

Fra : Sten Schou

Dato : 10-08-06 17:58

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er korrekt, så mangler vi bare at få svar på, Hvorfor?

Det svar gav Karen Jespersen i sin tid...."Hvad kan man f.eks. bruge en
kamelhyrde til? "...og den slags har vi modtaget alt alt for mange af. Man
skulle i sin tid have stillet sig betydeligt mere kritisk til, hvad man tog
ind, men det blev desværre sådan, at alle der kunne sig asul (y må man ikke
bruge, da mundudtrykket i den forbindelse symboliserer noget frækt på
muhammedansk), var det utroligt synd for, og der måtte ikke stilles krav til
dem. Gjorde man det, så var man, dengang, fremmedhader. Senere blev man
racist, og i dag kaldes man en nynazistisk svinehund.
Andre steder, f.eks. USA, alle halalhippiers hadeland #1, stiller man krav,
og der forløber historien helt anderledes, men i Europa er det som sagt synd
for alt og alle der kommer løbende hertil, og derfor ligger vi, som vi selv
har redt, men man ville jo ikke lytte i sin tid.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 10-08-06 20:10

On Thu, 10 Aug 2006 18:34:34 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Det er korrekt, så mangler vi bare at få svar på, Hvorfor?

ganske simpelt fordi arabiske muhamedanere ikke vil integreres,
der er både 2. og 3. generations indvandrere der ikke duer til dansk
hverken i skrift eller tale

både pakistanske og arabiske muhamedanere sender deres børn ud af
landet i årevis fordi forældrene er bange for at børnene skal blive
for danske når disse børn så som teenagere vender tilbage til Danmark
kan de faktisk slet ikke klare et normalt skoleforløb, derfor dropper
de ud af skolen og bliver i mange tilfælde kriminelle

den slags teenagere og deres forældre mener jeg ganske alvorligt at
man burde bede om at pakke hvad det danske samfund har foræret dem og
rejse ud af Danmark

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-06 16:52

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når du nu alligevel kommer frem fra stenen. ???
>
> Er du uenig i, at det muslimske samfund koster det danske LANGT mere end

Det er der sørme også mange gammel-etniske danskere som gør. Hvor skal vi
sende dem hen ?

> Her tænkes ikke kun på bistandshjælp, svindel med kiosvarer, men i lige så
> høj grad de omkostninger der er forbundet med de større sikkerhedskrav på
> MANGE områder.

Det har de jo sådan set ingen skyld i. Vi er rigtig ude i noget vrøvl og
begrebsforvirring her, hva´?

> Vil du til stadighed forsvare indvandringen, eller er du snart så
> overbevist
> at du vil medvirke til stop evt. udvandring af Pakistanere med mere til
> opbygning af egne lande ??

Der er stort set indført indvandringsstop men hvorfor lade sig distrahere af
virkeligheden når den nu ikke passer ind i din ucharmerende racistiske
retorik...

> Hvor er du henne Allan Riese ???

Vi er ikke i tvivl om hvor du befinder dig henne, ucharmerende racistiske
stodder. Det er ikke din adresse jeg tænker på men dit kvalmende tankegods
ud i fremmedhad.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Alucard

Dato : 10-08-06 17:28

On Thu, 10 Aug 2006 17:51:45 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>Det er der sørme også mange gammel-etniske danskere som gør. Hvor skal vi
>sende dem hen ?

Udenomssnak som sædvanlig...

>Det har de jo sådan set ingen skyld i.

Har de ikke...???

Hvis du render rundt og kaster med kanonslag, så er det sgu da også
DIN skyld at politiet skal bruge resourcer til at fange dig.....

>Vi er rigtig ude i noget vrøvl og
>begrebsforvirring her, hva´?

Ja, det kommer fra dig...

Fra : Sten Schou

Dato : 10-08-06 18:01

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er der sørme også mange gammel-etniske danskere som gør. Hvor skal vi
> sende dem hen ?

Og hvorfor så øge byrden???...når naboens børn laver numre her, sender jeg
dem hjem. Når mine egne børn laver problemer, ordner vi det indendøre.

Hilsen Sten

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 18:42

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvorfor så øge byrden???...når naboens børn laver numre her, sender jeg
> dem hjem. Når mine egne børn laver problemer, ordner vi det indendøre.

Et _rigtigt_ godt spørgsmål. Du får ikke noget svar... det skulle da lige
være en personlig one-line sviner.

Jeg _garanterer_ dig, at du ikke får noget brugbart svar!

Tim

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 17:49

> Jeg troede ellers der ikke var mere at sige, men igen, du skriver en ting,
> og gør noget andet!
> Hvorfor er jeg ikke forbavset?

Den _sag_, for helvede Allan Riise.

SÅ er der ikke mere at sige til den _sag_, hvis du absolut skal have det ind
med baby-skeer??

Jeg håber du _spiller_ dum.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 17:55

Tim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Den _sag_, for helvede Allan Riise.

Det kunne du så bare have skrevet.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 18:01

> Det kunne du så bare have skrevet.

Du vidste det sgu' udmærket, men skulle spille lidt smart... håber jeg da.

Tim

Fra : @

Dato : 10-08-06 19:34

On Thu, 10 Aug 2006 16:14:33 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Vil det sige

nej det vil ikke

læs hvad manden skriver og prøv at forstå det

Fra : GB

Dato : 10-08-06 18:36

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in news:44db3f03$0$829
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> SÅ er der ikke mere at sige til det.

Præsident Bush har endelig svunget sig op fra "Islam er fredens religion"-
stadiet til "We're at war with islamic fascists"-stadiet. Det var sgu også
på tide.

Det er sørgeligt at se de engelske "Yes, Minister"-politikere hælde vand ud
ad ørerne.

Man skal ikke se disse begivenheder som isolerede enkelttilfælde. De er led
i muhamedanernes megalomane ambition om at få verdensherredømme.

GB

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 19:53

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> stadiet til "We're at war with islamic fascists"-stadiet. Det var sgu også

Ja... specielt eftersom han har haft den holdning hele tiden.

> [...]
> led
> i muhamedanernes megalomane ambition om at få verdensherredømme.

Ja, naturligvis. Det har længe ikke været en hemmelighed. Absurd er det,
imidlertid, at det stadig er en offentlig hemmelighed blandt alle
"godgørerne".

Tim

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 16:35

Allan Riise wrote:

> Jeg troede ellers der ikke var mere at sige, men igen, du skriver en ting,
> [...]

Allan Riise fortæller mere om sin evne til at forstå det danske
sprog, end ret meget andet. Og det er da bekymrende, at Allan Riise så
stædigt fastholder sit begrænsede udsyn. Skyklapper, mon?

Bruun

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 16:37

Patruljen wrote:

> Allan Riise fortæller mere om sin evne til at forstå det danske
> sprog, end ret meget andet. Og det er da bekymrende, at Allan Riise så
> stædigt fastholder sit begrænsede udsyn. Skyklapper, mon?

Rolig nu, du burde gå i terapi.

Jeg er ganske god til det Danske sprog, og når der skrives "Så er der ikke
mere at sige til det", så må man gå ud fra at der ikke siges mere, eller?

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 10-08-06 19:51

On Thu, 10 Aug 2006 17:37:15 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Jeg er ganske god til det Danske sprog, og når der skrives "Så er der ikke
>mere at sige til det", så må man gå ud fra at der ikke siges mere, eller?

det gik du jo ikke ud fra

var du ikke den første til at komme med en kommentar til noget som der
ikke er mere at sige om

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 19:55

> Rolig nu, du burde gå i terapi.
>
> Jeg er ganske god til det Danske sprog, og når der skrives "Så er der ikke
> mere at sige til det", så må man gå ud fra at der ikke siges mere, eller?

Oh, for crying out loud Allan.... hold nu op med det pis.

Tim

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 20:09

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Rolig nu, du burde gå i terapi.
>
> Jeg er ganske god til det Danske sprog,

'Danske' staves ikke med stort "D", med mindre det er det første ord i en
sætning.

Tim

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 16:40

Allan Riise wrote:

> Kender ham ikke.

Man skal huske på, at er der en dialog til Allan Riise, kommunikerer
han på
et pedantisk, perfektionistisk og neurotisk niveau.
Samtidig er paradokset, at Allan Riise, insisterer på perfektionisme,
men ikke forstår
de begreber, han anvender. Pudsigt. Og hvad kan det fortælle os?

Bruun

Fra : Allan Riise

Dato : 10-08-06 16:52

Patruljen wrote:

> [...]
> men ikke forstår
> de begreber, han anvender. Pudsigt. Og hvad kan det fortælle os?

Du kan *intet* fortælle, dine skriv er hysteriske og helt uden format.

--
Allan Riise

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 18:40

Allan Riise wrote:

> Du kan *intet* fortælle, dine skriv er hysteriske og helt uden format.

Et par letkøbte betragtninger og tillægsord. Den sædvanlige Riise
argumentation.
Jeg er igen i tvivl om, hvorvidt du kender betydningen af de ord, du
kaster andre mennesker. Sidst vi 2 mødtes, stod det klart, at du ikke
kunne begrebsafklare normalitet.
Som du ellers vrøvlede rundt med, om andre mennesker.

Hvorfor skulle jeg tro, du dennegang forstod, hvad du selv skrev ?

Format. En subjektiv størrelse. Der er ligeså mange formater om
forskellige betragtninger, som der er mennesker, Allan Riise. Dine
bedømmelser er ikke almengyldige Du er ikke FN formand for
afklarelse af formater. Allan Riise.

Går du ind for et ministerium til afklaring af formater, som vil
udvikle vores forståelse med 10% om året?

Bruun

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 18:52

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Allan Riise wrote:

> [...]

afklarelse af formater. Allan Riise.

Går du ind for et ministerium til afklaring af formater, som vil
udvikle vores forståelse med 10% om året?

----

)))))

Tim

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 18:44

Allan Riise wrote:

> Den slags indvandring er jo stoppet, så hvad er det du ikke forstår?

Allan Riise plukker en sætning ud af helheden, og således lykkedes
det ikke at forholde
sig spørgsmålet. Dernæst anklager Allan Riise vedkommende for ikke
at forstå.
Forstå, at Riise ikke forholder sig til spørgsmålet, men uden
sammenhæng begynder at skrive om et andet emne.

Er det stort format, Riise.
Eller er det en Riise, som i desperation over ikke at kunne svare,
flytter både fokus og niveau?

Fra : Tim

Dato : 10-08-06 18:50

Allan Riise wrote:

> [...]

Er det stort format, Riise.
Eller er det en Riise, som i desperation over ikke at kunne svare,

---

Det sidste... og det er hans speciale.

Tim

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 18:52

Allan Riise wrote:

> Nogen har man, andre har man ikke.
>
> Indrømmer du så til gengæld, at ikke alle Danskere er med til at opretholde
> velfærdsDanmark?

Et helt enestående situation. Allan Riise, forholder sig til
oppunentens argumentation.
Og svarer velargumenterende og overbevisende detaljeret.
" nogen har "man", andre har "man" ikke"

Jeg må spørge. Hvem er mon "man"? Er " man " Allan Riise? og derfor
også alle os andre.....

Da Allan Riise således kan tale på "mans" vegne, pågegynder Riise en
forhørsleder rolle,
hvor oppunenten har gjort noget galt, og må indrømme.
Indrømme er et begreb, som afspejler bestemte situationer. Og med et
sådant ord, iscenesætter Allan en bestemt relation. Som en
politibetjent ved et forhør, en katolsk præst i torturkammeret."
Indrøm, at du er kætter...."

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 18:55

Allan Riise wrote:

Det er korrekt, så mangler vi bare at få svar på, Hvorfor?

Allan Riise fortsætter sit forhør. Og afkræver nye forklaringer på
et af Allan Riise defineret emne. Her er ingen dialog. Kun envejs -
kommunikation. " Indrøm, at du er kætter..."

Vi er snart kommet rigtigt langt væk, fra det spørgsmål, Allan Riise
ikke kan svare på.

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 19:05

Allan Riise wrote:

Du svarer ikke men kommer med modspørgsmål!

Det er lige før det nu er både morsom og grotesk. Allan Riise, som i
sit udgangspunkt, har brugt anklager, forhørsteknik og
envejskommunikation, anklager nu oppunenten.
For at gøre præcis, hvad Allan Riise, indledte med at gøre.
Undlade at svare, forskyde fokus og niveau, og lege katolsk præst, for
resten

[...]
a.

Spørgsmålet er hvorfor?

Spørgsmålet kunne også være, om det overhovedet er, som Allan Riise
postulerer. Men det er ganske utænkeligt. For Allan Riise.
Spørgsmålet kunne eksempelvis være, hvilke grunde der i alverden
skulle være til at integration tager længere tid end nødvendigt?

Den usikkerhed, undviger Allan Riise, ved på bedste forhørsleder
facon, at afkræve svar på, hvorfor det forholder sig, som Allan Riise
påstår. Allan Riise argumenterer ikke for sine egne påstande, men
afkræver oppunenten svaret for sine antagelser.

Almindeligvis argumenterer personer selv for deres standpunkter og
holdninger. Medmindre vedkommende er katolsk præst...

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 19:08

Allan Riise wrote:

Den _sag_, for helvede Allan Riise.

Det kunne du så bare have skrevet.

Det er tydeligt for anhver. Også for Allan Riise, at det stod skrevet
fra begyndelsen.
Allan Riise har valgt at omgå emnet. Jorden rundt 7 gange, for at
havne i udgangspunktet.
Allan Riise er sååå smart

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 19:10

Allan Riise wrote:

Den _sag_, for helvede Allan Riise.

Det kunne du så bare have skrevet.

Tja. Vi kan konstatere, at Allan Riise tog en 800 meter sprint ud i
forsvar og parader.
Endnu har Allan Riise ikke svaret på det indledningsvise spørgsmål.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 10-08-06 21:23

Knud Larsen wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message
>
> !

> Fordi man kan leve fint uden at arbejde, bare man har børn.

Det er fuldstændig korrekt. Det danske sociale system er udtænkt til
danske familietraditioner. Ikke til muslimske familie traditioner.

Problemet er "selvforstærkende". Fordi dronningemoderen er
hjemmegående ønske ingen institutionspladser. Børnene er isolerede
fra det almindelige samfund fra en meget
tidlig alder. Allerede 1 - 3 klasse er de skilt ud. Og render omkring i
boligkvarterer, mens danske børn er i institution for størstedelen.
Her udvikles et sært slangsprog, som ikke er dansk. Der er ingen
lektiehjælp. Der er tilgengæld en stor portion misundelse, over ikke
at være en del af det almindelige samfund. Fra 1 - 3 klasse, kan de
peges ud, dem som får massive sociale problemer.

Pædagogernes mareridt, ganske enkelt. Trust me.

Skolen er eneste kontaktflade, og man når som oftest ikke at reagere,
før politiet er med i billedet.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 11-08-06 22:12

Egon Stich wrote:
> [...]
> intet
> nødvendigt,

> Må jeg foreslå, at man reflekterer lidt over noget vi kan kalde:

Ved jeg, er et særdeles aktuelt emne i pædagog og skolelærer kredse,
i visse områder af Danmark. For at holde et hverdags sprog. ´Man
står i lort til halsen.

Bruun