Interessant læsning: Consequences of Nukin~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 10-08-06 10:55

Fra : Thomas Palm

Dato : 10-08-06 11:37

"Michael Laudahn" <ml_ch8050@yahoo.com.br> wrote in
news:1155203694.991760.129470@m79g2000cwm.googlegroups.com:

> http://www.islamundressed.com/Consequences%20of%20Nuking%20Mecca.htm

Nyttig läsning för den som tror att muslimska fundamentalister är de
vidrigaste svin världen har att bjuda på. Tyvärr är det här med att
kärnvapenbomba Mecca inte bara något som framförts av tokstollar på nätet
utan också av en medlem av USA:s kongress.

En liten miss hos den där författaren bara, (förutom då hans upprop till
folkmord). Jerusalem är Islams tredje heligaste plats. Förstör Mecca och
Medina och dagens försök att anfalla Israel kommer att ses som en stilla
viskning. Nu är naturligtvis det möjligt att det är precis målet, att
författaren är en av dessa högerkristna som *vill* se jordens undergång i
hopp om att då snabbt komma till himlen. (Inga oskulder till de kristna
dock).

Fra : @

Dato : 10-08-06 11:56

On Thu, 10 Aug 2006 10:36:55 GMT, Thomas Palm <Thomas.Palm@somewhere>
wrote:

>"Michael Laudahn" <ml_ch8050@yahoo.com.br> wrote in

>Nyttig läsning för den som tror att muslimska fundamentalister är de
>vidrigaste svin världen har att bjuda på.

det er ikke noget vi tror, det er noget alle som gider sætte sig ind i
tingene burde vide

http://www.historyofjihad.org/

http://www.thereligionofpeace.com/

http://www.prophetofdoom.net/quotes.aspx?g=405
Qur’an:9:5 “Fight and kill the disbelievers wherever you find them,
take them captive, harass them, lie in wait and ambush them using
every stratagem of war.”

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Thomas Palm

Dato : 10-08-06 12:54

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:mq3md2pmmm2mkffi5nngo3ptncrv3vb5dn@
4ax.com:

> http://www.prophetofdoom.net/quotes.aspx?g=405
> Qur’an:9:5 “Fight and kill the disbelievers wherever you find them,
> take them captive, harass them, lie in wait and ambush them using
> every stratagem of war.”

Du har naturligtvis också läst texten runt detta citat? Du har jämfört den
med brutaliateten du återfinner i Bibeln?

Fra : @

Dato : 10-08-06 14:19

On Thu, 10 Aug 2006 11:54:23 GMT, Thomas Palm <Thomas.Palm@somewhere>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:mq3md2pmmm2mkffi5nngo3ptncrv3vb5dn@
>4ax.com:

>Du har naturligtvis också läst texten runt detta citat?

ja og læst en del af muhamedanismens historie

og der fundet ud af at ordene i Qur’an:9:5 bliver taget helt
bogstaveligt når muhamedanerne har magten til at udføre koranens bud

>Du har jämfört den
>med brutaliateten du återfinner i Bibeln?

nej, hvorfor skulle jeg det

når jeg taler om muhamedanernes forbrydelser

som ikke bliver mindre af noget som står i en muhamedanerne helt
uvedkommede bog

Fra : Kjelle

Dato : 10-08-06 11:53

Michael Laudahn wrote:
> http://www.islamundressed.com/Consequences%20of%20Nuking%20Mecca.htm
>

> (gælder også uden signatur)

"When the time comes, by all means, Nuke Mecca, .but do it right. By
this act, and this act alone, many intelligent Arabs, Persians,
Egyptians, and Asians will stop their foolish ideas of superiority, and
so curb their sanctimonious rationales to commit hateful acts of murder,
rape, slavery, and violence. "

Intressting? Z
--
/Kjelle

Fra : Niels Ivar

Dato : 12-08-06 14:46

Michael Laudahn skrev:

> [...]

>face radioactive glass 5 times a day and still take it seriously, I don't think so, or at

Hvis den jødiske tro, kunne overleve Holocaust, så kan den muslimske
også sagtens
overleve en atomar udslettelse af Islams hellige byer, ja den vil
sikkert kun blive
endnu mere from. Som Aceh efter tsunamien. Som Kashmir efter
jordskælvet.

Fra : Anneli Halme

Dato : 12-08-06 15:00

Kjelle skrev:

> [...]
> Egyptians, and Asians will stop their foolish ideas of superiority, and
> so curb their sanctimonious rationales to commit hateful acts of murder,

Det säger väl mer om författaren än om dem han betraktar som sina
fiender.

Om de här tokfransarna verkligen är Messianskt kristna så har de
glömt en sak att vår Messias sa uttryckligen att vi inte skulle leta
efter tider och stunder för dem vet bara GUD. De begår en svår synd
om de vill "hjälpa Gud på traven". Jag måste undersöka det hela
litet närmre men jag misstänker att det tom kan betraktas som att
häda Den Helige Ande, vilket är den enda oförlåtliga synd vi har
inom kristendomen, och då lär de definitivt inte komma till himlen.

Anneli

Fra : Anneli Halme

Dato : 12-08-06 15:06

Niels Ivar skrev:

> [...]
> sikkert kun blive
> endnu mere from. Som Aceh efter tsunamien. Som Kashmir efter

Skulle Du säga samma sak om någon kärnvapenbombade Rom?

Och Du kan vara säker på att Jerusalem kommer att förstöras på ett
sätt som får tidigare förstörelser av denna stad att te sig som ett
kyrkkaffe.

Anneli

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 12-08-06 15:13

Etter en stund uttalte Anneli Halme følgende:

>Skulle Du säga samma sak om någon kärnvapenbombade Rom?

Hvorfor ikke? Vi hadde mistet noen kulturskatter, men vi hadde blitt
kvitt Vatikanet.
--
Ett minutt over åtte på kvelden, en rom og cola-oddysé

Fra : Roald B. Larsen

Dato : 12-08-06 16:06

Hans Petter Nenseth wrote:
> Etter en stund uttalte Anneli Halme følgende:

> Hvorfor ikke? Vi hadde mistet noen kulturskatter, men vi hadde blitt
> kvitt Vatikanet.

Hvis du ikke er en ekstrem homoliberaler
eller abort-tilhenger, så synes jeg dog at
du ikke burde si og mene noe sånt. Men
vi er jo blitt vant til at du "spøker" for oss,
Nenseth.

Stort sett vil jeg se moderne katolisisme som
en positiv kraft i verden: den er på rett vei, og
den nye paven har vist atskillig bedre takter
enn ventet.

men det finnes forbedringspotensiale på
beskyttelse mot HIV/AIDS og abort...

Når det gjelder nuKing, så håper vi at han
ikke viser seg verken som sky over Mekka
eller blandt dem som godtar "gi rusa lem" --
-- altfor vanlig i sexdebut i "kristne" land.

--
rL

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 12-08-06 16:32

Etter en stund uttalte Roald B. Larsen følgende:

>Hvis du ikke er en ekstrem homoliberaler
>eller abort-tilhenger,

Jeg syns homser/skeive/lesbiske/whatever skal få leve sammen (og
selvfølgelig leve ut sin seksuelle legning) på samme vilkår som
såkalte normale gjør det. Det innebærer samme økonomiske og sosiale
"rettigheter". Jeg syns ikke de skal få adoptere barn under påskudd av
at det liksom skal være en menneskerett å ha barn.
Abort er greit om morens (dernest det eventuelle barnets) situasjon
står i fare helsemessig, økonomisk eller sosialt.

En bigreie her er at jeg menmer alle burde tvangssteriliseres
(provisorisk) ved fødselen, så kan folk knulle i hytt og pine til de
finner en partner de er fornøyd med. Så kan man desteriliseres.

>Stort sett vil jeg se moderne katolisisme som
>en positiv kraft i verden: den er på rett vei, og
>den nye paven har vist atskillig bedre takter
>enn ventet.

Et "maktorgan" som kirken, som er tuftet på eventyr og overtro har
intet på denne kloden å gjøre
--
Ett minutt over åtte på kvelden, en rom og cola-oddysé

Fra : Roald B. Larsen

Dato : 12-08-06 17:04

Hans Petter Nenseth wrote:
> Etter en stund uttalte Roald B. Larsen følgende:

> Et "maktorgan" som kirken, som er tuftet på eventyr og overtro har
> intet på denne kloden å gjøre

Det kan man mene, men bombing er ikke noe
riktigere i dette tilfellet enn overfor Libanon.
Middelet er ikke riktig, og altfor mange
uskyldige offer.

Men du mener jo ikke hva du sier, så da
er du vel unnskyldt...

--