Forklar mig noget om Islam...
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-08-06 22:04

Når Muhammed lovede sine tro følgesvende at de ville få 72 jomfuer i
Paradis (og også et antal unge drenge), og at de kunne kneppe hjernen ud
til evig tid efter de var døde, og drikke sig pissefulde i den vin, som
paradisets floder flyder med, hvorfor pokker har muslimerne så så
snerpet et forhold til seksualitet og specielt alkohol? Hvorfor skal
kvinder der ikke går med slør kaldes for "urene"? Hvorfor er kvinder der
bruger kondom "ludere"?

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Tony

Dato : 09-08-06 22:15

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> snerpet et forhold til seksualitet og specielt alkohol? Hvorfor skal
> kvinder der ikke går med slør kaldes for "urene"? Hvorfor er kvinder der

og hvorfor hedder du ikke ''Spørge Jørgen '' ?

Tony

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-08-06 22:22

Tony <tonycarpediem@invalid.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
>
> og hvorfor hedder du ikke ''Spørge Jørgen '' ?
>
> Tony

Nej hvor kært - endnu en anonym troll.

Farveller, du lille....

Fra : Tony

Dato : 09-08-06 22:51

> Nej hvor kært - endnu en anonym troll.
>
> Farveller, du lille....

Jeg opfattede bare dine naive spørgsmål, som værende fra en femteklasses
elev.
Så farveller du lille troll

Tony

Fra : Carl

Dato : 09-08-06 22:23

> [...]
> snerpet et forhold til seksualitet og specielt alkohol? Hvorfor skal
> kvinder der ikke går med slør kaldes for "urene"? Hvorfor er kvinder der

Og hvis det virkelig var sådan, hvorfor sidder Libanons PM, så og græder
mens han fortæller om 40 døde martyrere?

Carl

Fra : @

Dato : 09-08-06 22:40

On Wed, 9 Aug 2006 23:22:38 +0200, "Carl" <news@111.dk> wrote:

>"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
>>
>Og hvis det virkelig var sådan, hvorfor sidder Libanons PM, så og græder
>mens han fortæller om 40 døde martyrere?

og når nu muhamedanerne siger at de gerne vil dø for Allah

hvorfor skynder de sig så ikke med at gøre det
helst dem alle sammen og helst i en fart

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-08-06 22:47

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> og når nu muhamedanerne siger at de gerne vil dø for Allah
>
> hvorfor skynder de sig så ikke med at gøre det
> helst dem alle sammen og helst i en fart

Jeg komemr i tanke om Monty Python's "ELITE SUICIDE SQUAD" fra Life of
Brian :)

Fra : Carl

Dato : 09-08-06 22:53

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> og når nu muhamedanerne siger at de gerne vil dø for Allah
>
> hvorfor skynder de sig så ikke med at gøre det
> helst dem alle sammen og helst i en fart

At død som Martyr er det højeste en Muslim kan.

Carl

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-06 16:35

"Carl" <news@111.dk> wrote in message
(klip)
> Og hvis det virkelig var sådan, hvorfor sidder Libanons PM, så og græder
> mens han fortæller om 40 døde martyrere?

Muligvis fordi han er grøn af misundelse ved tanken om hvad disse sexslaver
kan bruges til.

Sad han virkelig og tudede på tv?

Mvh, Ulrik

Fra : @

Dato : 13-08-06 18:21

On Sun, 13 Aug 2006 17:34:57 +0200, "Ulrik" <v o n d a h e * u s a
* c o m> wrote:

> [...]
>(klip)
>
>Muligvis fordi han er grøn af misundelse ved tanken om hvad disse sexslaver

jep og venstrefløjsfolkene falder for det trick hver eneste gang
det ved muhamedanerne
og derfor har de indstuderet offerrollen til perfektion

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : konrad

Dato : 10-08-06 08:56

> [...]
> snerpet et forhold til seksualitet og specielt alkohol? Hvorfor skal
> kvinder der ikke går med slør kaldes for "urene"? Hvorfor er kvinder der

Hvorfor spørger du ikke i dk.videnskab.religion, hvor den slags diskussioner
hører hjemme? Hvordan mener du "muslimers forhold til seksualitet" på nogen
måde kan være interessant for en politisk diskussionsgruppe?

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-08-06 13:37

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
> [...]
> snerpet et forhold til seksualitet og specielt alkohol? Hvorfor skal
> kvinder der ikke går med slør kaldes for "urene"? Hvorfor er kvinder der

Muhammed lovede ikke sine følgesvende 72 jomfruer, - han lovede dem
"sortøjede hurier". Det er senere "lærde", som har fundet ud af, at det
drejede sig om 70 eller 72 jomfruer, - dog mener en superlærd, filosoffen
Ghazali, som døde 1111, at der var tale om 72 x 72 x 72 jomfruer, så der er
nok at se til i pardis.

Muslimer har ikke traditionelt haft noget særligt snerpet forhold til
alkohol, og man har drukket alkohol i lange perioder af islams
regeringstid, - som man også kan se af fx poesien fra "Rumi" og mange andre.
En kendt muslimsk dommer i det ottomanske rige var kendt som en ivrig
værtshusgænger, og forsvarede det med, at det var uundgåeligt, når han
skulle være dommer i en by, som var kendt for sine værtshuse. I Koranen står
der også først, at man bare ikke må komme fuld i moskeen, og så bliver man
mere restriktiv i et par andre vers. Det var nok ikke dumt, at krigerne ikke
lallede rundt i en brandert, og det kunne kun Allah holde dem fra.

Mht seksualitet, så har islam altid været noget af et paradoks. Men man har
haft et meget friere forhold til det at tale om sex, end man havde inden for
kristendommen. Og man kan stadig se utallige forespørsler om fatwaer mht
onani, analsex, osv osv på Nettet. Der er endvidere masser af haditter om
sex, - profetens kone Aisha slår fast, at når han havde fået sperm på
kjortlen, så børstede han den bare af, hvis den var tør, ellers hældte han
lidt vand på - før de gik til bøn i moskeen. Og der et hav af regler om
hvordan man skal rituelt vaskes, hvis man har været i gang med sex, eller
har haft en natlig sædafgang, OG der er også regler for når kvinder har fået
orgasme i løbet af natten. Jeg ved ikke om "vi" var lige så ligefremme i
Middelalderen, men før og efter var man det jo ikke.

De to sidste spørgsmål har kun noget at gøre med muslimer i vestlige landes
ghettoer, hvor der er opstået et religiøst rabiat politi. I Mellemøsten - og
i andre muslimske lande - er der stadigvæk mange som går uden slør, - selv
om det bliver sværere og sværere efterhånden som reliøsiteten tager til i
hele verden.