Maorier sure over fundet af aggressionsgen
Fra : Jesper

Dato : 09-08-06 15:15

...meget apropros for dem der ikke tror på raceforskelle mennesker
imellem!

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Torben Østrup

Dato : 09-08-06 16:23

Jesper wrote:

> [...]
> "Neither Jewish morality nor Jewish tradition can
> negate the use of terror as a means of battle."
> (He Khazit, Lehi underground newspaper, 1943)

Dette beviser bare at det der har værek kaldet de andres new
zeealeanderes stereotype holdninger til maorierne (= at de generelt har
indestængte aggressioner) nu også kan bevises videnskabeligt.

Dette selv om forskeren bag resultatet udtaler det følgende:

"Jeg tror, genet har en indflydelse på menneskers opførsel i det hele
taget, men jeg tror også, indflydelsen er lille«, siger Ron Lea og
tilføjer, at også ikke-genetiske faktorer som opdragelse spiller en
stor rolle for aggressiv adfærd."

Og hvad så hvis morierne netop generel IKKE får den opdragelse som
imødegår aggressiv adfærd? Det er der nemlig noget der tyder på de
IKKE gør hvis man læser den øvrige del af artiklen.

Torben Østrup

e-mail: eastrup_news (snabel a) hotmail.com

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-08-06 16:46

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse news:1hjt92c.1w8v8qyaf0e8N%spambuster@users.toughguy.net...

> ..meget apropros for dem der ikke tror på raceforskelle mennesker
> imellem!

Det får mig til at tænke på disse to artikeler,,,

Are Jews born smart?
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1132475650155&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

Ashkenazi Jews are genetically intellectually superior to everyone else.
This is the conclusion of a recent "scientific" study entitled Natural History
of Ashkenazi Intelligence that triggered several articles in popular publications
such as New York Magazine, The New York Times and the Economist.
In this study, Gregory Cochran, Jason Hardy and Henry Harpending of the
University Of Utah's anthropology department suggest a genetic explanation
to account for this remarkable intellectual achievement.

They base their hypothesis on four observations. First, that Ashkenazi
Jews have the highest average IQ of any ethnic grouping. Second,
Ashkenazim have a very low inward gene flow (low intermarriage).

Third, historic restrictions on professions allowed to Jews,
such as money-lending, banking and tax farming, in which
higher intelligence strongly favored economic success, in turn
led to increased reproductive success. Low intermarriage acted
as a selective process genetically favoring these abilities.[cut]
------------

All Hail The Jewish Master Race
http://www.propagandamatrix.com/271003jewishmasterrace.html

"Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet.
We are as different from the inferior races as they are from insects.
In fact, compared to our race, other races are beasts and animals,
cattle at best. Other races are considered as human excrement.
Our destiny is to rule over the inferior races.
Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron.
The masses will lick our feet and serve us as our slaves."
Prime Minister Menachem Begin.
------

Kigger man på de sidste 1000 års historie , så kan man ikke anden ind
at give dem ret i deres indstilling. 'Non Jews' er de rene pattebørn til sammenligning,
der ikke bekymre sig om meget andet, ind at få opfyldt deres egene drifter.

Men det krævet lidt tankevirksomhed og anstrengelse at se alt det gode som 'The Jews'
har stået for, hvor i mod det er utroligt nemt at fokusere på den negative side.

Jan Rasmussen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 18:48

On Wed, 9 Aug 2006 17:46:09 +0200, Jan Rasmussen skrev:

> [...]
> University Of Utah's anthropology department suggest a genetic explanation
> to account for this remarkable intellectual achievement.

IQ-scoren blandt ashkenazier er nu ikke mere imponerende end
det, der er fundet som gennemsnit blandt indbyggere i Hamburg
og Amsterdam og Warzhawa.

De højeste scorer finder man lokalt i Japan og dernæst Kina:
http://members.shaw.ca/delajara/NationalIQs.html

> [...]
> Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron.
> The masses will lick our feet and serve us as our slaves."

Hvilket fint udtryk for overlegen intelligens. Man bliver jo
helt ydmyg.

> [...]
> der ikke bekymre sig om meget andet, ind at få opfyldt deres egene drifter.

Nånå. Så må 'non jews' godt have nogen anderledes drifter end
pattebørn normalt med alle de civilisationer, de har bygget
gennem tusinder af år.

> Men det krævet lidt tankevirksomhed og anstrengelse at se alt det gode som 'The Jews'
> har stået for,

Næ, det bombarderes man såmænd med dagligt.

> hvor i mod det er utroligt nemt at fokusere på den negative side.

Jeg ved ikke rigtig ... synes du dit citat af Begin er udtryk
for noget videre godt?

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-08-06 19:21

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Hvilket fint udtryk for overlegen intelligens. Man bliver jo
> helt ydmyg.

Du kan finde endnu flere artikler som vil glæde dig, - på propagandamatrix.
Der er de sædvanlige med at jøder ofrer børn og sælger dem, som man kunne se
i den nylige film fra Syrien, - og i filmen fra Iran om jøders kidnapping af
palæstinensiske børn for at stjæle deres blå øjne, og operere dem ind i egne
børn.

Og så slutter "matrixen" med denne herlige svada:

"Ye Shall Die Like Men"

God is not a racist. He has no use for haters. In the Holy Bible, our
Saviour totally refutes and condemns the heinous and unconscionable Master
Race theory, confirming to us that there is nothing holy in men's flesh and
blood: "Now this I say, brethren, that flesh and blood cannot inherit the
kingdom of God" (I Corinthians 15:50).

In the Bible, King David flatly told the unrighteous Jews that even though
by tradition they claimed they were gods, "ye shall die like men" (Psalm
82:1-8).

The Jews fervently believe their blood is divine, and that only the Jews
comprise a Holy Nation. They view themselves as "God's Chosen," a special
Master Race. Their Zionist leaders smugly view other peoples as vermin, as
inferior and of little value. The Jews and their leaders are sadly mistaken.
They are in dire need of instruction and repentance.

Moreover, our God is preparing for them a great surprise. Unless they repent
of their racism and sins and turn to Jesus Christ, these elitist Jews are
going to a place where there is a lot of room. Indeed, Proverbs 27:20 and
Isaiah 5:14 assure us that Hell is never full, and is always being enlarged.
Thus, there is plenty of room amidst the flames for the ungodly Jews whose
arrogance and pride cause them to esteem themselves the Master Race.

Man kunne også have citeret Koranen om jødernes - efterkommerne efter aber
og svin - forfærdelige skæbne i hænderne på muslimer og på Allah. I er i
godt selskab.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 20:48

On Wed, 9 Aug 2006 20:20:31 +0200, Knud Larsen skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Du kan finde endnu flere artikler som vil glæde dig, - på propagandamatrix.

Sikkert; men nu var det jo Jan Rasmussen, der kom med citatet,
og jeg udtaler blot min beundring for hvilket godt eksempel
det er på overlegen intelligens.

Jeg ved ikke .... kan du fornemme ironien?

Fra : @

Dato : 09-08-06 18:11

On Wed, 9 Aug 2006 16:15:20 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=469780
>
>..meget apropros for dem der ikke tror på raceforskelle mennesker
>imellem!

selvfølgelig er der da raceforskelle blandt mennesker

såvel som blandt hunde heste og kreaturer

det er blot ikke god tone "på bjerget" at sige det

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 10-08-06 14:13

On Wed, 09 Aug 2006 19:11:21 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>selvfølgelig er der da raceforskelle blandt mennesker
>
>såvel som blandt hunde heste og kreaturer
>
>det er blot ikke god tone "på bjerget" at sige det

Mon ikke snarere det er dig der ikke evner at skelne mellem genetisk
variation og racebegrebets betydning?

Regards Croc®

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 19:04

On Wed, 9 Aug 2006 16:15:20 +0200, Jesper skrev:

> ..meget apropros for dem der ikke tror på raceforskelle mennesker
> imellem!

Artiklen er behæftet med en alvorlig fejl. Der skrives:

"Et nyt forskningsresultat viser, at mænd af maoriracen - det
vil sige New Zealands oprindelige befolkning - har dobbelt så
meget af et bestemt gen som mænd fra Europa."

Maorierne er _ikke_ New Zealands oprindelige befolkning; men
derimod et tilsejlende folk, der ankom mellem 1300 og 1500
efter moderne tidsregning og bankede New Zealands oprindelige
befolkning - de såkaldte morioris - ned i glemmebogen.

Europæerne ankom i 1642.

New Zealand er i øvrigt opkaldt efter Sjælland.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Jesper

Dato : 09-08-06 19:26

> [...]

> befolkning - de såkaldte morioris - ned i glemmebogen.
>
> Europæerne ankom i 1642.
>
> New Zealand er i øvrigt opkaldt efter Sjælland.

Ja du har tydeligvis nok læst for meget Wikipedia...eller for lidt!

Dine oplysninger stammer helt åbenlyst fra:

http://en.wikipedia.org/wiki/New_zealand

Men iflg. oplysningerne fra:

http://en.wikipedia.org/wiki/Maori

så ankom Maorierne til New Zealand et sted mellem år 800 og 1300 evt.

New Zealand blev opdaget af europæene i år 1642, men det er først fra år
1780 der finder nogen interaktion imellem europæere i form af sæl-og
hvalfangere og maurier, så det er betydeligt senere end 1642 at en
europæisk kolonisation og det er først i år 1840 at Storbritannien
annekterere New Zealand.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 20:51

On Wed, 9 Aug 2006 20:25:57 +0200, Jesper skrev:

> Ja du har tydeligvis nok læst for meget Wikipedia...eller for lidt!
>
> Dine oplysninger stammer helt åbenlyst fra:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/New_zealand

Blandt andet.

> Men iflg. oplysningerne fra:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Maori
>
> så ankom Maorierne til New Zealand et sted mellem år 800 og 1300 evt.

Nå - ændrer ligesom ikke så meget, da det jeg påpegede var, at
maorierne _ikke_ er New Zealands oprindelige befolkning.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Jesper

Dato : 09-08-06 21:47

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Nå - ændrer ligesom ikke så meget, da det jeg påpegede var, at
> maorierne _ikke_ er New Zealands oprindelige befolkning.

Aha, hvem var det så? Hvor længe skal en oprindelig befolkning være på
et område for at blive betragtet som oprindelig?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 21:51

On Wed, 9 Aug 2006 22:47:12 +0200, Jesper skrev:

> Aha, hvem var det så?

Det skrev jeg jo - morioris.

> Hvor længe skal en oprindelig befolkning være på
> et område for at blive betragtet som oprindelig?

Det er vel de først ankomne, der er de oprindelige.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 09-08-06 22:53

On Wed, 9 Aug 2006 22:50:39 +0200, Henrik Svendsen skrev:

> Det skrev jeg jo - morioris.

> Det er vel de først ankomne, der er de oprindelige.

Rettelse.

Morioris var en anden befolkningsgruppe, maorierne slagtede
løs på - på Chatham Island. Den sidste morioris døde i 1933:
http://en.wikipedia.org/wiki/Moriori

Maorierne _er_ at betragte som New Zealands oprindelige
befolkning, selv om de første mennesker i New Zealand ikke var
maorier som sådan - men det blev de:
http://www.piccom.org/whalerider/culture.html

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Peter Kirk

Dato : 10-08-06 08:12

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> On Wed, 9 Aug 2006 16:15:20 +0200, Jesper skrev:

> New Zealand er i øvrigt opkaldt efter Sjælland.

Hvor får du den information fra? Jeg troede navnet kom fra et sted i
Holland.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-08-06 13:42

On Thu, 10 Aug 2006 09:11:31 +0200, Peter Kirk skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvor får du den information fra? Jeg troede navnet kom fra et sted i
> Holland.

Det gjorde det også. Dengang hed det Zeeland; men så kom James
Cook og lavede det om til Zealand, og da dette dengang og idag
var/er det britiske navn for Sjælland og ikke Zeeland, så har
øerne nu det britiske navn for Sjælland.

Det var muligvis en fejl; men jeg synes, vi skal vælge at se
det som en overlagt handling fordi Cook syntes det mindede
mere om det frodige Sjælland end det forblæste Zeeland, og det
gør det jo også.

The first Europeans known to have reached New Zealand were led
by Abel Janszoon Tasman, who sailed up the west coasts of the
South and North Islands in 1642. He named it Staten Landt,
believing it to be part of the land Jacob Le Maire had seen in
1616 off the coast of Chile. Staten Landt appeared on Tasman's
first maps of New Zealand, but this was changed by Dutch
cartographers to Nova Zeelandia, after the Dutch province of
Zeeland, some time after Hendrik Brouwer proved the supposedly
South American land to be an island in 1643. The Latin Nova
Zeelandia became Nieuw Zeeland in Dutch. Captain James Cook
subsequently called the archipelago New Zealand (a slight
corruption, as Zealand is not an alternative spelling of
Zeeland, a province in the Netherlands, but of Sjælland, the
island in Denmark that includes Copenhagen),

POST

Fra : GB

Dato : 10-08-06 18:53

"Peter Kirk" <xdzgor@hotmail.com> wrote in news:44dadc24$0$166
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvor får du den information fra? Jeg troede navnet kom fra et sted i
> Holland.

- hvilket du har helt ret i.

http://tinyurl.com/kcrjf

GB