Kan ikke gå på internettet ret tit med Las~
Fra : Kasper Simonsen

Dato : 20-06-01 17:38

Mit Lasat modem er gået helt amok. Engang i mellem kan jeg dog være heldig
at komme på. Det gælder både i Windows 98 og 2000 sætter jeg derimod mit
gamle 56K modem på en af de analoge porte kan jeg godt gå på internettet med
det gamle modem. Jeg har prøvet både med firmware 1.31 og 1.37. Hverken med
Com eller USB virker det. Jeg kan godt diagnosticere modemet.
Hvad skal jeg gøre?

MVH
Kasper Simonsen

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 21-06-01 11:33

Giver den dig nogle fejlkoder ???

Mere info ville være godt.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Preben Finne

Dato : 27-06-01 13:05

Hej

Har du en vægtelefon med magnet ??
den kan godt være problemet,da jeg tog stikket ud til min virkede mit lasat
II udmærket,men når den sidder i virke den som din..

Preben