Hizbullah skyder efter FN
Fra : Carl

Dato : 07-08-06 12:29

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1154525819546&pagename=JPost/JPArticle/ShowFull

Citat:
Three Chinese members of a UN peacekeeping force in south Lebanon were
lightly injured when a mortar round fired by Hizbullah hit their
headquarters south of Tyre, a UN spokesman said.

Citat slut

Carl

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 07-08-06 16:12

On Mon, 7 Aug 2006 13:28:56 +0200, "Carl" <news@111.dk> wrote:

> [...]
>lightly injured when a mortar round fired by Hizbullah hit their
>headquarters south of Tyre, a UN spokesman said.

Ja og tænk hvad de kunne gøre hvis de havde præcisionsvåben som
Israel, deres træfsikkerhed er imponerende, man kunne ikke gøre det
bedre med en riffel på 100 m.

http://www.youtube.com/watch?v=p7wroSYRXJo

http://img106.imageshack.us/img106/6482/ambulancehitlk4.jpg

Regards Croc®

Fra : Sten Schou

Dato : 07-08-06 16:31

<sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og tænk hvad de kunne gøre hvis de havde præcisionsvåben som
> Israel, deres træfsikkerhed er imponerende, man kunne ikke gøre det
> bedre med en riffel på 100 m.

Fint ja, når træfsikkerheden ikke er så stor, så må man godt skyde efter
andre......

Hilsen Sten

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 07-08-06 18:14

On Mon, 7 Aug 2006 17:30:51 +0200, "Sten Schou" <rabin@planetwave.net>
wrote:

>Fint ja, når træfsikkerheden ikke er så stor, så må man godt skyde efter
>andre......

Der hopper kæden af, jeg viser bare at alle dem som tror det kun er
den ene part der skider på civilbefolkningen tager grueligt fejl.

Regards Croc®

Fra : Sten Schou

Dato : 08-08-06 01:06

> Der hopper kæden af, jeg viser bare at alle dem som tror det kun er
> den ene part der skider på civilbefolkningen tager grueligt fejl.

Jamen jeg ved skam godt, at Hizbollah hele tiden har skidt på
civilbefolkningen.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 08-08-06 15:54

On Tue, 8 Aug 2006 02:05:53 +0200, "Sten Schou" <rabin@planetwave.net>
wrote:

><sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

>Jamen jeg ved skam godt, at Hizbollah hele tiden har skidt på
>civilbefolkningen.

ja både i Libanon Israel og på Vestbredden

men der er vel ikke nogen her i verden som er i tvivl om at Hzbollah
er en morderbande

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 08-08-06 16:32

wrote:

>Jamen jeg ved skam godt, at Hizbollah hele tiden har skidt på
>civilbefolkningen.

Har de tynd mave da?

Regards Croc®

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-08-06 20:21

On Mon, 7 Aug 2006 13:28:56 +0200, Carl skrev:

> [...]
> lightly injured when a mortar round fired by Hizbullah hit their
> headquarters south of Tyre, a UN spokesman said.

Hizballah er glade amatører ved siden af IOF:
http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,19924016-661,00.html

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Carl

Dato : 07-08-06 21:09

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1154525819546&pagename=JPost/JPArticle/ShowFull

> Hizballah er glade amatører ved siden af IOF:

Det er der blevet talt om tidligere (27/7) og grunden til angrebet var at
Hizbullah gemte sig blandt FN soldaterne. Det er næppe tilfældet at
Israelske soldater gemmer sig blandt FN.
Den store forskel er at Israel prøvede at fjerne Hizbullah fra
grænseområdet, Hizbullah derimod prøvede at fjerne FN fra grænsen.

Carl

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-08-06 22:24

On Mon, 7 Aug 2006 22:09:29 +0200, Carl skrev:

> [...]
>>

> Det er der blevet talt om tidligere (27/7) og grunden til angrebet var at
> Hizbullah gemte sig blandt FN soldaterne.

Såeh ... og hvor har du så det fra, at Hizballah skulle have
befundet sig på FN-posten?

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : @

Dato : 07-08-06 22:42

On Mon, 7 Aug 2006 23:24:24 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Såeh ... og hvor har du så det fra, at Hizballah skulle have
>befundet sig på FN-posten?

FN's rapporter

som _ER_ postet en gang i news://dk.binaer

Fra : Carl

Dato : 07-08-06 23:06

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1154525819546&pagename=JPost/JPArticle/ShowFull

> Såeh ... og hvor har du så det fra, at Hizballah skulle have
> befundet sig på FN-posten?

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=467784

Carl

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-08-06 23:52

On Tue, 8 Aug 2006 00:06:17 +0200, Carl skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvor der svares:

"En højtstående nuværende FN-embedsmand afviser imidlertid, at
FN-posten ved Khiam blev misbrugt af Hizbollah, da israelerne
skød på den.

»På det tidspunkt var der ingen rapporter om
Hizbollahaktivitet i området«, sagde han til The Ottawa
Citizen.

»Det var helt klart, at de ikke var ude efter andre mål; at,
hvad årsagen end var, så var det vores position, de skød
efter«.

»Vi ved ikke noget om, om de var ude på at ramme noget andet
eller ej. Kendsgerningen var, at vi fortalte dem, hvor vi var.
De vidste, at vi var der. Positionen var klart afmærket, og de
bombede os ad helvede til«."

Nogen kommentar til det?

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion